تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819485788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير سايپا: توليد و اشتغال اولويت بسيج است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مدير سايپا: توليد و اشتغال اولويت بسيج است
سايپانيوز: مديرعامل سايپا در چهارمين همايش نقش شجره طيبه صالحين بسيج در كار و توليد با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص مهندسي مجدد نظام در سال جهاد اقتصادي گفت: امروز بايد ماموريت جديدي به ساختار و ساز و كاربسيج افزوده شود و آن هم محور قرار گرفتن توليد، نوآوري، اشتغال و توسعهصنعت كشور مي باشد.

نعمت الله پوستين دوز در جمع فرماندهان بسيج كارخانجات استان تهران، در زائرسراي سپاه محمد (ص) در مشهد مقدس با اشاره به نگرش مكاتب الهي به كار و توليد و تفاوت آن با نگرش هاي مادي گفت: در مكتب الهي و ديني ما نگاه، تعالي و كمال انساني است اما در مكتب مادي همه امكانات در اختيار سرمايه و سرمايه گذار و سرمايه داري به مفهوم امروز غربي است.

وي با اشاره به اينكه بسيج، ابتكار خلاقانه و تيزهوشانه اي از سوي حضرت امام(ره) با نگاه به شرايط آن زمان و آينده بوده است گفت: هرچند تشكل بسيج با حضور در ميدان جنگ و عرصه نظامي همراه بود، امروز و بيش از پيش تغيير رسالت و ماموريت هاي بسيج جدي حس مي شود. بسيج يك سازمان مردم نهاد است و از جنس مردم است و همانطور كه مسجد كانون مردم محور است، بسيج و مسجد مكمل و هم راستاي رسالت هاي امروز ما هستند.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با اشاره به سفر رهبر مقام معظم انقلاب به استان كرمانشاه گفت: جا دارد از مردم خوب استان كرمانشاه كه واقعا حماسه آفريدند و تمام تحليل ها و شايعه افكني هاي حكام بيگانه را با همه هجمه هاي تبليغاتي شان خنثي كردند قدرداني كنيم و نكته مهمتر فرمايشات خود مقام معظم رهبري مي باشد كه در جمع نخبگان استان كرمانشاه، با بيانات عميق و هوشمندانه، بار ديگر نكات مهم و كليدي را براي آينده مملكت بيان فرمودند و اين نكات قطعا راه گشا خواهد بود و ارزش آن در 5 سال و سال هاي آينده به بار خواهد نشست.
وي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مهندسي مجدد نظام از بعد ساختارها و ساز و كارها گفت: ما امروز نياز داريم همانطور كه انسان از جواني به پيري مي رود، نظام جمهوري اسلامي هم در برخي از ساختارها و ساز و كارهاي خود به پيري نزديك شده و نيازمنديم متناسب با زمان، آن ساز كارها را نو كرده و ساختاري را ايجاد كنيم كه آن آرماني كه در بطن اين نظام است را متناسب با نياز روز جلو ببريم.

وي افزود: بر اين اساس يكي از مهمترين اين ساز و كارها بزرگترين پايگاه مردمي يعني بسيج اين شجره طيبه مي باشد. بسيج در ابتداي شكل گيري با حضور در عرصه نظامي موجب بيداري مردم شد و معتقدم هر شهيد يك ريشه اي است كه اين شجره طيبه را به اقصي نقاط جغرافيايي كشورمان معرفي كرده است و پا را فراتر از آن قرار داده و بسيج را به دنيا معرفي كرده است، چرا، چون يك نهاد مردمي و از دل مردم است.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تصريح كرد: در هر شهري، در هر روستايي شهداي ما پايه هاي مستحكم اين نظام شدند. آنها در مكتب بسيج رشد كردند و متعالي شدند. بايد خون اين عزيزان را پاس بداريم.

مهندس پوستين دوز با تاكيد مجدد به تغيير ماموريت ها و اهداف جديد بسيج متناسب با ساز و كارهاي جديد نظام گفت: ما هم با همت بسيج كارخانجات تهران بزرگ، پايگاه بسيج گروه سايپا را با نگاه تخصصي افتتاح كرده و يك مدير خوب و خوش فكر و بسيجي را براي اين مسئوليت انتخاب كرده و از ايشان خواستيم كه يك برنامه 5 ساله با اين رويكرد جديد ارائه نمايد و در يك نگاه عميق توليد – نوآوري – اشتغال، مشاركت در توسعه و پيشرفت ديده شود و با حضور فعال تر بسيج در اين عرصه، جلوه ديگري از اين نهاد مردمي و اين شجره طيبه ظاهر شود.

مهندس پوستين دوز در ادامه با اشاره به ترفند استعمارگران در غارت كشورها گفت: به بهانه كمك به مردم و حمايت از اين كشورها، خاك آنها را به سلطه خود در آورده و چنين وانمود مي كردند كه حضور آنها در اين كشور موجب مي شود كه كشوري به آنها حمله و تاخت و تاز نكند و منابع اين كشورها را دراين حضور با كمترين هزينه به غارت برده و براي پويايي و رشد صنعت خود از آن بهره مي بردند.

وي افزود: حضور نظامي در كشورها به دليل استقلال طلبي و گرايش ارزش هاي انساني و ديني در اين كشور نتوانست زياد دوام بياورد و موجب انقلاب ها شد و بسياري از اين ملت هاي استقلال يافته، استعمارگران را از خاك خود بيرون كردند ولي استعمارگرها كوتاه نيامدند و با ايجاد شركتهاي چند مليتي چهره نظامي خود را تغيير داده و در قالب اين شركت ها منابع كشورها را ارزان خريداري و صنايع و كالاهاي خود را گران به اين كشورها مي فروختند و آنها را وابسته مي كردندو سالهاي سال، كشورها را از پيشرفت و آباداني، خلاقيت و استقلال علمي و صنعتي دور نگه داشتند.

وي افزود: اينك مي بينيم جنبش وال استريت از دل همين كشورهاي سلطه گر بر عليه نظام سرمايه داري شكل گرفته و مردم كشورهاي غربي در حال خيزش عليه ايننظام سرمايه اي كه با ايجاد بورس در كشورهاي مختلف كنترل و نظارت بر ثروت مردم را عهده دارند.

با نگاهي به اين روش و حركت هاي استعمارگران در دوره هاي مختلف در مي يابيم كه هدف آنها در همه اين دوره ها كسب بازار مي باشد.

وي تصريح كرد: امروز در دنيا دعواي واقعي، دعواي حقوق بشر و ارزشهاي انساني و اينگونه شعارها نيست. آنها بدنبال اقتصاد خود هستند و حالا اگر مي بينيم آنها آمده اند و اين خيزش و بيداري اسلامي را در خاورميانه مي خواهند مصادره كرده و با دخالت خود مديريت كنند براي كسب بازار و دست يابي مجدد به منابع انرژي اين كشورها مي باشد تا دوباره بتواند تسلط خود را در دنيا ادامه دهند

مديرعامل گروه سايپا با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب دهه اخير را دهه پيشرفت و عدالت ناميدند و خود بطور مستقيم وارد اين ميدان شده اند گفت: اينك ما نياز داريم با خودكفايي صنعتي و حضور موثر در عرصه هاي علمي و صنعتي در عرصه توليد فعال تر باشيم و با توليدات خود ضمن ايجاد اشتغال رونق، صادرات و امنيت اقتصادي و بتوانيم با توليد با كيفيت از واردات كالاي خارجي جلوگيري كنيم. پس رسالت همه ما اين است كه توليد كنيم و در بالا بردن كيفيت توليد با نگاه جهاني بكوشيم چرا كه توليد فقر را كاهش مي دهد، فساد را كم مي كند، اقتصاد ملي را رونق مي دهد و كشورمان را به جهانيان معرفي مي كند.

چهارشنبه|ا|27|ا|مهر|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن