تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815532478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يانوش از سپاهان جدا شد مرزبان: تكليف قهرماني هفته آخر مشخص مي‌شود بازي با استقلال سخت‌ترين ديدار ما خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: يانوش از سپاهان جدا شد مرزبان: تكليف قهرماني هفته آخر مشخص مي‌شود بازي با استقلال سخت‌ترين ديدار ما خواهد بود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مربي تيم فوتبال سپاهان اولين بازي تيمش در نيم فصل دوم ليگ برتر را سخت‌ترين بازي اين تيم در ليگ برتر توصيف كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عليرضا مرزبان در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر استقلال اظهار كرد: بازي جمعه سخت‌ترين بازي ما در ليگ برتر است كه اگر بتوانيم در آن پيروز شويم، جذابيت ليگ نيز بيشتر مي‌شود. تمام برنامه‌هاي ما در نيم فصل دوم بر اين معطوف است كه فاصله خود را با استقلال كم كنيم و به همين دليل گرفتن حتي يك امتياز برابر اين تيم ما را را ضي مي‌كند. به جز بازي فردا 16 بازي ديگر در ليگ برتر وجود دارد كه ما را مطمئن مي‌كند كه سرنوشت قهرماني به روز آ‌خر كشيده خواهد شد. سپاهان قدرت اين را دارد كه در رو ز آ‌خر قهرما ن ليگ برتر شود.

وي در ادامه با اعلام اين خبر كه ميلوراد يانوش از سپاهان جدا شده است، گفت: جزئيات كامل اين جدايي را باشگاه به رسانه‌ها و هواداران خواهد داد و ما فعلا صبر مي‌كنيم تا باشگاه اين كار را انجام دهد ولي مطمئن باشيد از زماني كه ما در سپاهان حاضر شد ه‌ايم تمام قدم‌ها براي اين تيم مثبت و لازم بوده است.

مرزبان در ادامه از مصدوميت دو تن از بازيكنان تيمش افزود: احمد جمشيديان پس از عمل جراحي كه انجام داد، چند هفته از تيم دور است و سيد جلال حسيني نيز پس از جراحي كوچكي كه بر روي دست خود انجام داد، اكنون به تمرينات بازگشته است، اما تصميم درباره بازي كردن يا نكردن او در برابر استقلال بر عهده سرمربي تيم است.

در ادامه خبرنگاري از وي پرسيد "اگر سپاهان در برابر استقلال شكست بخورد و فاصله امتيازاتش با اين تيم بيشتر شود، چه آينده‌اي را براي تيمش متصور است" كه مرزبان گفت: اگر اين اتفاق رخ دهد، براي ما بسيار سخت مي‌شود كه دوباره به كورس قهرماني بازگرديم، چرا كه جبران 9 امتياز اختلاف در 16 بازي كار بسيار مشكلي است. به همين دليل ما تلاش خود را مي‌كنيم كه در بازي روز جمعه هجومي بازي كنيم و برابر استقلال پيروز شويم.

مربي تيم فوتبال سپاهان در ادامه به بازيكن جديد تيمش اشاره كرد و گفت: در طول تعطيلات نيم فصل پيشنهادات زيادي براي جذب بازيكن به ما داده شد، اما ما سعي كرديم با اين مساله كاملا حرفه‌اي برخورد كنيم و از كساني كه در دنيا مي‌شناختيم،‌ براي كسب اطلاعات درباره بازيكنان استفاده كرديم. در نهايت ما به يك بازيكن برزيلي به نام سزار رسيديم كه آ‌قاي گل ليگ ارمنستان است و كاملا با ساختار تيمي ما همكاري دارد. ما در تركيب خود بازيكني نظير عماد رضا را داريم كه نياز داشتيم فردي را انتخاب كنيم كه زوج مناسبي براي اين بازيكن باشد و كيفيت بازي ما را هم از نظر تكنيكي و هم از نظر تاكتيكي بالا ببرد. مطمئن هستم با حضور سزار در نيم فصل دوم بسيار بهتر مي‌شويم.

مرزبان در پايان با بيان اين كه كادر فني سپاهان از اردوي آ‌ماده سازي اين تيم در تعطيلات نيم فصل رضايت كامل دارد، گفت: ما خودمان هم انتظار نداشتيم كه شرايط تا اين اندازه برايمان خوب باشد. ما در كيش اردو داشتيم و هتلمان فوق‌العاده خوب بود. ضمن اين كه مي‌توانستيم در كنار سا حل تمرين كنيم و زمين‌هاي تمريني خوبي نيز در اختيار داشتيم. در مجموع مي‌توانم بگويم اردوي ما در كيش بي‌نظير بود.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن