تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816542610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام تسليت دانشجويان به مناسبت درگذشت رزمنده هشت سال دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: پيام تسليت دانشجويان به مناسبت درگذشت رزمنده هشت سال دفاع مقدس
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران با صدور بيانيه اي به مناسبت درگذشت حاج بخشي رزمنده دفاع مقدس تاكيد كرد: مسئولين صدا و سيما و كارگردانان عزيز با تهيه و ساخت فيلم و يا سريالي از زندگي سراسر شور و عشق آن مرحوم، راه و روش و منش او را زنده نگه دارند.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه «خبرگزاري دانشجو»، متن بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران به اين شرح است:

بنام خدا

«ماشا الله،حزب الله»

چند روز پيش كه خبر فوت ذبيح‌الله بخشي معروف به حاجي بخشي را شنيديم، برحسب وظيفه برخود لازم دانستيم كه حداقل با صدور پيام تسليتي نسبت به خانواده محترم اين مرحوم به نوبه خود ياد اين مرد بزرگ كه در زمان خود شهيد زنده بود را گرامي بداريم. برخود لازم دانستيم تا با توضيح خصوصياتي از زندگي آن مرحوم چند نكته را نيز به مسئولين محترم كشور عرض نمائيم:

حاجي بخشي كسي بود كه با پايان جنگ خوابش نبرد و برخلاف اكثر مسئولين بيدار ماند و در جنگ جديد كه به مراتب سنگين‌تر و سخت‌تر از جنگ ديروز بود خالصانه تا آخرين نفس جنگيد و به راستي كه بايد مدال طلاي بصيرت را به او مي‌دادند.

حاجي بخشي كسي بود كه هم عراقي‌ها براي سر او جايزه گذاشتند و هم به دستور ناطق‌نوري در جمهوري اسلامي كه خود با جان و دل از آن دفاع كرده بود به زندان افتاد. حاجي بخشي كسي بود كه با تقديم ۲ فرزند و يك داماد و يك برادر خويش به اسلام نه تنها ادعاي طلبكاري نكرد بلكه تا پايان عمر خود را بدهكار به اين نظام مقدس مي‌دانست.

حاجي بخشي كسي بود كه در زمان خفقان فرهنگي حاكم بر جامعه در زمان سياه اصلاحات از جان و مال و زندگي‌اش گذشت و به وسط ميدان آمد و با مسئولان خودفروخته غرب آن زمان كه انگشت‌نماترين آن‌ها مهاجراني بود، خالصانه جنگيد و امر به معروف و نهي از منكر خويش را انجام داد. امر به معروف و نهي از منكري كه متأسفانه هنوز كه هنوز است در حد چند جمله‌اي بر روي كاغذهاي كتاب قانون اساسي مانده است و در اين 33 سالي كه از انقلاب گذشته بسيار مورد بي‌مهري قرار گرفته است.

ما دانشجويان به عنوان همرزمان حاجي بخشي در جنگ جديد سؤالمان از مسئولان وقت اين است كه چرا آن طوري كه به مسائل اقتصادي اهميت مي‌دهيد وساعت‌ها جلسه مي‌گذاريد با اين قانون و وظيفه انقلابي و شرعي و سياسي كه بر عهده شماها است اين گونه برخورد مي‌كنيد.

آيا بهتر نيست كه به جاي اسراف پول‌هاي بيت‌المال در جهت بازساري آجرهاي پوسيده كاروان سراهاي متروكه با بها دادن به اين فريضه بزرگ انسان‌هاي فعلي را مرمت و زنده كنيد. آيا بهتر نيست كه در كنار اينكه شكم مردم را سير مي‌كنيد كه البته كار بسيار عالي و خداپسندانه‌اي هم است، به فكر سير كردن فكر و ذهن مردم هم باشيد.

آيا نمي‌دانيد كه ماهواره و انواع و اقسام محصولاتي كه با بي‌توجهي و تساهل شما مسئولين مربوطه در بين اين مردم پخش شده چگونه در حال از بين بردن اعتقادات اسلامي و سنت‌هاي ما ايرانيان است.

در پايان ضمن بزرگداشت ياد آن مرحوم از مسئولين محترم صدا و سيما و كارگردانان عزيزي كه ذره‌اي احساس تعلق به اين نظام مقدس جمهوري اسلامي دارند درخواست مي‌كنيم با تهيه و ساخت فيلم و يا سريالي از زندگي سراسر شور و عشق آن مرحوم، راه و روش و منش او كه همان راه اسلام است را زنده نگه دارند.

والعاقبه للمتقين انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن