تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816266995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس هيئت بازرسي انتخابات فارس خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت بازرسي انتخابات فارس خبر داد
خبرگزاري فارس: رئيس هيئت بازرسي انتخابات فارس از نظارت 3 هزار بازرس وزارت كشور بر انتخابات اين استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، مهران حفاري بعد از ظهر امروز در جمع اعضاي دبيرخانه ستاد بازرسي انتخابات استانداري فارس با تأكيد بر اينكه هيئت بازرسي انتخابات اين استان از تمام ظرفيت‌ها و شيوه‌هاي قانوني و منطقي براي انجام وظايف خود استفاده مي‌كند، اظهار داشت: هيئت بازرسي اين استان و هيئت‌هاي بازرسي در شهرستان‌ها و بخش‌هاي فارس تلاش مي‌كنند تا انتخابات حماسي پيش رو به سالم‌ترين شكل و با كم‌ترين حاشيه‌اي برگزار شود.
وي تصريح كرد: از ظرفيتي كه قانون مشخص كرده است نهايت بهره‎برداري را مي‌‌بريم و اين اطمينان را مي‎دهيم كه در استان ولايت‌مدار فارس مانند ساير استان‎ها، انتخابات سالمي برگزار شود.
رئيس هيئت بازرسي انتخابات استان فارس با بيان اينكه انتخابات وسيله‎اي براي عزت و سرافرازي يك ملت است، تصريح كرد: اگر مي‎خواهيم عزت ملي افزايش يابد، بايد زمينه اجراي انتخاباتي سالم، بانشاط و بدور از قانون‌گريزي را فراهم كنيم تا نظاره‌گر شكوفائي و پيشرفت اين سرزمين باشيم.
اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: اقدامات بازرسان تحول‌گرا اين امكان را مي‌دهد تا به هنگام نظارت در يك محيط رو به رشد و غير قابل پيش‌بيني عملكرد خود را ارتقا دهند.
حفاري با اشاره به اين كه بايد تبديل نظارت سنتي به نظارت و بازرسي تحول‌گرا مدنظر قرار گيرد بيان كرد: در واقع بدون سيستم بازرسي تحول‌گراي اثربخش‏، احتمال اينكه سيستم نتواند به هنگام مواجهه با چالش‌هاي انتخابات به عملكرد رضايت‌بخش دست يابد، دور از انتظار نيست.
وي افزود: فرهنگ‌سازي و نهادينه كردن مباني اخلاقي در بازرسي‌هاي انتخاباتي از جمله مواردي است كه بايد تمام بازرسان و افرادي كه به نوعي با بازرسان همكاري مي‌كنند، به كار گيرند.
حفاري راهبردهاي بسياري را در برگزاري انتخابات سالم دخيل دانست و افزود: يك‌هزار نفر از بازرسان ما در سراسر استان فارس در كنار هيئت‎هاي اجرايي و نظارت، ايفاي نقش مي‌كنند و با استناد به قانون آموزش‎هايي كه براي بازرسان نياز است را برگزار مي‌كنيم.
رئيس هيئت بازرسي استان فارس اضافه كرد: با حمايت استاندار فارس و معاونت سياسي وي، ستاد مركزي بازرسي در استانداري اين استان مستقر شده و آماده خدمت رساني است.
حفاري از تعامل بسيار خوب فرمانداران با هيئت بازرسي اين استان تقدير كرد و گفت: زمينه استقرار هيئت‎هاي بازرسي در شهرستان‎ها با مساعدت و تلاش هوشمندانه فرمانداران فراهم شده و هيئت‌هاي بازرسي در فرمانداري‌ها مستقر هستند.
وي افزود: دبيرخانه هيئت بازرسي اين استان و شهرستان‌ها از ابتداي شكل‌گيري تا بعد از پايان انتخابات آماده همكاري با عموم مردم براي روند سالم انتخابات هستند.
انتهاي پيام/‌ش20

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن