تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819888182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جريمه و محروميت براي تيم هاي ليگ دسته يك فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جريمه و محروميت براي تيم هاي ليگ دسته يك فوتبال
تهران - راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص ديدار تيم هاي فوتبال نساجي قائم شهر با گل گهر سيرجان و فولاد يزد با سايپاي شمال اعلام شد.


به گزارش ايرنا از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم نساجي قائم شهر و گل گهر سيرجان در چارچوب مسابقه هاي فوتبال ليگ دسته يك باشگاه هاي ايران در شهرستان قائم شهر برگزار شد.

در اين ديدار، "قاسم شهبا" به علت اعتراض به قضاوت، از سوي داور بازي از محوطه فني اخراج شد و "امير رفعتي" بازيكن تيم گل گهر نيز به داور مسابقه اهانت كرد.

بر همين اساس، هر يك از اين افراد به مدت يك جلسه از همراهي تيم مربوطه محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند.

ديدار دو تيم فولاد يزد و سايپا شمال نيز در حالي در شهر يزد برگزار شد كه بازيكن و مربي تيم ميزبان مرتكب تخلفاتي شدند.

بر همين اساس، "زوران اسميلسكي" مربي و "سعيد مهدي پور" بازيكن تيم فولاد يزد، هر كدام به مدت دو جلسه از همراهي تيم مربوطه محروم و به پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند.

باشگاه فولاد يزد همچنين به دليل تخلف مدير عامل اين باشگاه، به مبلغ 10 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

همچنين به دليل تخلف تماشاگران تيم فولاد يزد، اين باشگاه به پرداخت 70 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم و دو ديدار تيم فولاد يزد به عنوان ميزبان بدون تماشاگر برگزار مي شود.

بر همين اساس به منظور ايجاد فرصت به منظور اعمال مديريت بر تماشاگران و رعايت وضعيت تيم طبق بند "ت" ماده 29 آيين نامه انضباطي، ديدارهاي بدون تماشاگر تيم فولاد يزد تا پايان فصل 91-90 تعليق مي شود.

7537 / 1589

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30749025

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن