تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819221400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصوبات جديد نشست استاني هيات دولت براي حل مشكلات ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: مصوبات جديد نشست استاني هيات دولت براي حل مشكلات ايلام
ايلام - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: در نشست روز پنج‌شنبه هيات دولت، علاوه بر رفع موانع اجرايي مصوبات استاني سه دور قبلي، مصوبه‌هاي جديدي نيز براي حل مشكلات استان ايلام تصويب شد.
در اين جلسه مصوب شد، وزراي اقتصاد و دارايي، جهاد كشاورزي و كار، تعاون و رفاه اجتماعي همراه با گروه عملياتي خود به منظور انتقال زمين‌هاي دولت به افرادي كه قصد انجام كار كشاورزي دارند، در اين استان مستقر شوند. با اجراي اين مصوبه، كار واگذاري زمين، اخذ مجوز و ايجاد تعاوني براي متقاضيان كه در گذشته دو سال به طول مي‌انجاميد تنها در مدت دو هفته انجام مي‌شود.
وزير اقتصاد نيز مامور شد يكي از بانك‌هاي استان را براي تامين اعتبار تسهيلات مورد نياز اين افراد مشخص كند.
همچنين در اين نشست تصويب شد، وزراي اقتصاد، معدن، صنعت و تجارت، معاون حقوقي رئيس‌جمهور و دبير هيات دولت نحوه انتقال پتروشيمي "چوار" را بررسي كنند و در صورتي كه بر مبناي اصل 44 قانون اساسي خدشه‌اي در مراحل واگذاري آن وجود داشت، كل قرارداد فسخ و به اشخاص مناسب ديگري واگذار شود.
در مصوبه ديگري وزارت نفت مامور شد، گازرساني به همه شهرها و روستاهاي استان ايلام را در سال آينده انجام دهد.
همچنين تصويب شد بانك مركزي، از خروج منابع بانك‌هاي خصوصي از استان ايلام جلوگيري كند.
احداث پنج سرسراي ورزشي در شهرستانهاي مهران، دره‌شهر، شيروان چرداول، دهلران و ملكشاهي از ديگر مصوبات جديد نشست هيات دولت بود.
اين خبر حاكي است احمدي‌نژاد در ادامه سفر استاني خود به ايلام با حضور در جمع مردم شهرستان ملكشاهي، طي سخناني اظهار داشت: دولت‌ها و ملت‌هاي منطقه بدانند تكيه به آمريكا و يارانش جز ذلت و سقوط نتيجه‌اي نخواهد داشت.
وي افزود: با نگاهي به وضع كنوني دنيا مشاهده مي‌شود برخي كشورها در اطراف ايران دچار تلاطم شده و به تصور حفظ آرامش و قدرت به آمريكا و متحدانش متكي شده‌اند.
وي ادامه داد: كساني كه به غير از خدا تكيه مي‌كنند از همانجا دچار مشكل مي‌شوند.
همچنين احمدي‌نژاد با حضور در جمع مردم مهران طي سخناني گفت: تمام امكانات و ظرفيتها براي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري در راستاي توسعه پايدار شهرستان مهران بسيج خواهد شد.
رئيس جمهور اظهار اميدواري كرد با تصويب و اجراي برنامه‌هاي كاربردي مهران اولين شهري باشد كه بيكاري در آن ريشه‌كن خواهد شد.
وي در ادامه اعلام كرد: از تعداد 152 پروژه مصوب شده در راستاي توسعه پايدار مهران تعداد 53 پروژه اجرا و 54 پروژه نيز در حال اجراشدن است.
رئيس‌جمهور در جمع مردم شهرستان ايوان نيز گفت: مردم ايران اين شايستگي را دارند كه در بالاترين سطح رفاه و آرامش زندگي كنند.
وي با بيان اينكه ترس اصلي دشمنان، ساخته‌شدن ايران بدست فرزندان برومند آن است، اظهارداشت: مردم ايران همواره در صيانت از عزت و شرف ايران در پاسداري از مرزهاي ادب، آرمان و دين پيشگام و پيشقدم بوده‌اند.
احمدي‌نژاد در ادامه تعداد پروژه‌هاي مصوب هيدت دولت در طرحهاي مربوط به شهرستان ايوان را 123 پروژه اعلام كرد و گفت: از اين تعداد 44 پروژه اجرا و 44 پروژه نيز با ارائه تميهدات لازم در دست اقدام مي‌باشد.
رئيس‌‌جمهور در جمع مردم شهيدپرور شهرستان شيروان و چرداول نيز طي سخناني بيان داشت: مردم غيور و سلحشور شهرستان شيروان و چرداول همواره در لحظه‌هاي حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب حاضر بوده‌اند.
وي اظهار داشت: فرزندان اين ديار با تمام وجود از ارزشهاي والاي اسلام و انقلاب حمايت كرده‌اند.
رئيس قوه مجريه بااشاره به فعاليتهاي صورت گرفته جهت توسعه و آباداني شهرستان شيروان و چرداول اعلام كرد: از تعداد 146 طرح مصوب سفرهاي گذشته تعداد 57 طرح اجرا و تعداد 56 طرح در دست اقدام مي‌باشد.
در ادامه سفر، احمدي‌نژاد با حضور در جمع مردم شهرستان دره‌شهر اظهار داشت: ظرفيتها در شهرستان دره‌شهر گسترده و بسيار بالقوه است كه اين مهم،‌ وظيفه هيئت دولت در قبال اين شهرستان را دوچندان ساخته است.
وي مردم دره‌شهر را مردماني باسابقه تاريخي و تمدني چند هزار ساله، اصيل و غني‌توصيف كرد و افزود: روحيه سلحشوري، نجابت و توانمندي در بين مردمان اين ديار موج مي‌زند.
اين خبر مي‌افزايد احمدي‌نژاد با حضور در جمع مردم آبدانان طي سخناني اظهار داشت: اين شهرستان در دامان خود فرزنداني را پرورش داده است كه همواره رفيع‌ترين قله‌هاي علمي و پژوهشي را به ايران و جامعه بشري هديه كرده است.
رئيس قوه مجريه اعلام كرد: در سفرهاي گذشته 135 پروژه براي توسعه و آباداني شهرستان آبدانان مصوب شده است كه 48 پروژه آن اجرا و 53 پروژه هم در دست اقدام است.
احمدي‌نژاد در جمع مردم ولايتمدار دهلران نيز در سخناني گفت: حضور در جمع مردم سلحشور دهلران و با انديشه‌هاي بلند و همت‌هاي والا افتخار و مايه مباهات براي هيئت دولت است.
وي افزود: مردم دهلران همواره بعنوان مرزبانان غيور و امين براي استقلال و شرف و فرهنگ ايران زمين زبانزد بوده‌اند.
رئيس قوه مجريه بااشاره به فعاليتهاي صورت گرفته در شهرستان دهلران اعلام كرد: تعداد 155 پروژه در سفرهاي گذشته جهت توسعه و آباداني منطقه مصوب شده است كه از اين تعداد 60 پروژه بصورت كامل اجرا و 56 پروژه نيز در دست اقدام است.
گزارش خبرنگار ما حاكي است در اين سفر رئيس‌جمهور در جمع مديران، ايثارگران و نخبگان ايلام نيز حضور يافت و گفت: فاصله استان با متوسط كشور و ديگر استان‌هاي برخوردار فاصله زيادي است و رشد استان ايلام نسبت به رشد متوسط ساير استان‌هاي برخوردار پايين‌تر است.
احمدي‌نژاد با بيان اين كه سه بحث ايثار،‌ علم و ساختن كشور بسيار مهم، ارزشمند و پيوسته به يكديگر هستند،‌ افزود: تجليل از ايثارگران به معناي آن است كه ملت ايران قدرشناس فداكاري‌هاي ايثارگران است گرچه كسي نمي‌تواند در اين دنيا آنطور كه شايسته و بايسته است از ايثار آنها تقدير و تشكر كند.
وي همچنين درباره وضعيت استان ايلام و فعاليت‌هاي انجام شده در اين استان گفت: كارهاي خوبي انجام شده اما فاصله استان با متوسط كشور و ديگر استان‌هاي برخوردار، فاصله زيادي است.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن