تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816411942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: اخبار كوتاه استان
بهسازي مسير آق آباد - حاجي قوشان گنبد كاووس
گنبد كاووس - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: عمليات بهسازي و راهداري محوري مسير "آق آباد - حاجي قوشان" شهرستان گنبد كاووس در گلستان با حضور معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، نماينده مردم گنبد در مجلس، مديركل راه و ترابري استان، مسئولان محلي و اقشار مختلف مردم آغاز شد.
مهندس غلامعلي باراني معاون فني و راه‌هاي روستايي راه و ترابري گلستان در اين آيين اظهارداشت: مسير آق آباد- حاجي قوشان از محورهاي با مشخصات روستايي داراي درجه است كه با توجه به ترافيك سنگين محور، راهداري محوري آن در دستور كار قرار دارد.وي گفت: طول اين محور از سمت گنبد تا كلاله 45 كيلومتر است كه 30 كيلومتر در گنبد و 15 كيلومتر در كلاله واقع شده و علاوه بر تسهيل تردد بين دو شهرستان گنبد و كلاله و گنبد به مراوه تپه، 40 روستاي بين مسير نيز از راه موجود تردد مي‌كنند
آغاز عمليات اجرايي احداث سوله فرهنگي ورزشي صالحين در روستاي وطناء
بندرگز - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: در مراسمي با حضور معاون فرماندار شهرستان بندرگز و تني چند از مديران دستگاههاي اجرايي كلنگ احداث سوله فرهنگي ورزشي صالحين در روستاي وطناء شهرستان بندرگز به زمين زده شد.
گفتني است اين سوله در زميني بمساحت 900 مترمربع با زير بناء 336 متر مربع و اعتبار اوليه 500 ميليون ريال ساخته مي‌شود.
روستاي وطناء در فاصله 6 كيلومتري بندرگز واقع شده و داراي 110 خانوار طبق سرشماري سال 1385 است.
انعقاد قرارداد كشت گندم استان توسط كشاورزان
گرگان - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: مدير زراعت سازمان جهادكشاورزي گلستان گفت: از شروع اجراي طرح گندم در سطح استان گلستان در سال زراعي 91 ـ 90 تا كنون در سطح 427745 هكتار انعقاد قرارداد صورت گرفته است كه از اين مقدار 195760 هكتار آن گندم آبي و 231985 هكتار آن گندم ديم است.
مهندس حسين محمدي افزود: سطح كشت انجام شده توسط كشاورزان به 266728 هكتار رسيده است 64872 هكتار رسيده است كه 64872 هكتار آن را گندم آبي و 201856 هكتار آن را گندم ديم را به خود اختصاص داده است و از كل گندم كشت شده 86436 هكتار آن سبز شده است.
برگزاري كميسيون مشاوره و آموزش خانواده در كميته امداد گلستان
گرگان - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: رئيس اداره امور فرهنگي كميته امداد استان از برگزاري اولين كميسيون مشاوره و آموزش خانواده با حضور 26 نفر از مشاورين و سرمربيان سطح استان در اين نهاد خبر داد.
محمد رضا زماني افزود: اين كميسيون با هدف بررسي اجراي طرح نظام جامع آموزشي- تربيتي، شناسايي آسيب‌هاي فرهنگي، اجتماعي و... مددجويان در مناطق استان، برنامه ريزي، پيشنهاد و ارائه راهكار در خصوص اجراي طرح مذكور و.. برگزار مي‌گردد.
وي اظهار داشت: اين طرح در بين سه هزارو 925 خانوار مددجو در سطح استان اجرا گرديده است.
پرداخت بيش از 15 ميليارد ريال صدقه توسط مردم نيكوكار گلستان در هشت ماهه امسال
گرگان - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: معاون توسعه مشاركتهاي مردمي كميته امداد امام (ره) اعلام كرد: از ابتداء سال 1390 تا پايان آبان ماه سال جاري مبلغ 15 ميليارد و 572 ميليون و 180 هزار ريال از صدقات مردم استان جمع آوري شده است.
بابازاده افزود: در طي اين هشت ماه با داشتن 180 هزار و 522 مشترك صندوق خانگي و 5 هزار و 441 صندوق معابر و ادارات مبلغ فوق جمع آوري گرديده است.
وي افزود: مبلغ مذكور در بخشهاي مختلف از جمله فرهنگي، درمان، مسكن، جهيزيه، وام،اشتغال،ابن سبيل و... براي مددجويان و نيازمندان هزينه گرديده است.
مساعدت شهرداري گرگان به انجمن MS
گرگان - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: شهرداري گرگان به انجمن MS مساعدت مالي كرد.
به گزارش مركز اطلاعات و اخبار روابط عمومي شهرداري گرگان ,طبق لايحه شهرداري شوراي اسلامي شهر گرگان به منظور اجاره محل انجمن MS , مبلغ 50 ميليون ريال مساعدت را مصوب كرد.
لارم به ذكر است كه شهرداري پيشنهاد مساعدت مبلغ 80 ميليون ريال را كرده بود كه شوراي اسلامي شهر در مصوبه خود رهن مبلغ را تا 50 ميليون ريال با رعايت قوانين و مقررات مربوطه كاهش داد.
گردهمايي معاونين، مديران و روساي شهرستانها و ستادي استان گلستان
گرگان - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: اولين گردهمايي معاونين، مديران شهرستاني و رؤساي ادارات كميته امداد امام خميني (ره) استان بعد از اجراي ساختار جديد در سالن اجتماعات اين اداره كل برگزار گرديد.رئيس اداره روابط عمومي واطلاع رساني گفت: بعد از اجراي ساختار جديد و معرفي مديران و رؤساي ادارت شهرستانها اين گردهمايي براي اولين بار در سال 1390 برگزار شد.در اين نشست يكروزه مديران شرق و غرب استان هر يك با تشكيل كميسيونهاي مختلف مطالب مورد نياز را طرح و مشكلات و موانع موجود در چگونگي خدمت رساني به محرومان را به اطلاع مدير كل، معاونين، مديران و رؤساي ستادي رسانده‌اند.وي همچنين گفت: هر يك از معاونين، مديران و رؤساي ستادي به دستورات مطرح شده پاسخ دادند.
كارگاه آموزشي شناسايي و ارزيابي فرصت‌هاي كسب و كار ويژه كاركنان كميته امداد استان
گرگان - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد از برگزاري كارگاه آموزشي شناسايي و ارزيابي فرصت‌هاي كسب و كار ويژه كاركنان اين معاونت در كميته امداد امام (ره) گلستان خبر داد.
مهندس جواد عينعلي هدف از برگزاري اين كارگاه را، ارتقاء مهارتهاي خود اشتغالي، مشاوره شغلي، مهارتهاي مديريتي، مطالعه بازار و بازار يابي و.... بيان نمود.
وي افزود: اين كارگاه با حضور 30 نفر از پرسنل معاونت اشتغال كميته امداد به مدت 5 روز برگزار گرديد
كانون‌هاي فرهنگي كميته امداد در شهرهاي گرگان و گنبد
گرگان - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: قائم مقام كميته امداد امام (ره) گلستان از خريد و احداث كانونهاي فرهنگي در شهرهاي گرگان و گنبد خبر داد.اسماعيل بشارتلو افزود: كانون فرهنگي شهرستان گنبد در زميني به مساحت يكهزار متر مربع متعلق به اين نهاد در حال حاضر با اعتباري بالغ بر 5 ميليارد ريال احداث مي‌گردد.
وي تصريح نمود: كانون فرهنگي شهرستان گرگان با اعتباري بالغ بر 5 ميليارد ريال خريداري خواهد شد.
بشارتلو اضافه كرد: مبلغ 20 ميليارد ريال براي خريد و احداث كانون‌هاي فرهنگي كميته امداد امام (ره) بر طبق مصوبات سفر سوم رياست محترم جمهوري به استان گلستان در نظر گرفته شده است.
وي اظهار داشت: تاكنون مبلغ 10 ميليارد ريال آن از سهم وزارت رفاه دريافت شده كه الباقي اعتبارات آن در حال پيگيري مي‌باشد
خودكفايي 2104 خانوار تحت حمايت كميته امداد گلستان
گرگان - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد اعلام نمود: دو هزار و 104 خانوار تحت حمايت كميته امداد تا پايان سال 1390 با كمك اين نهاد به خودكفايي و استقلال اقتصادي مي‌رسند.
مهندس جواد عينعلي افزود: با خودكفا و توانمند شدن، اين افراد از تحت حمايت خارج مي‌شوند.
وي با اشاره به ثبت اشتغال در سامانه رصد بيان داشت: كميته امداد گلستان متعهد شده است در سال جاري تعداد نه هزار و 205 طرح اشتغال زايي (اعم از خود اشتغالي، توان افزايي و كار انگيزي) را اجرا نمايد.
وي اضافه كرد: تا پايان آبان ماه تعداد سه هزار و 619 طرح اشتغال در اين سامانه به ثبت رسيده است.
وي تصريح كرد: تا كنون پنج هزار و 374 پرونده اشتغال از سوي اين نهاد براي مددجويان تشكيل شده است.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن