تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820536159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنفرانس مطبوعاتي قلعه نويي و كالدرون كالدرون: هرگز نگفتم استقلال را با سه گل شكست مي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كنفرانس مطبوعاتي قلعه نويي و كالدرون كالدرون: هرگز نگفتم استقلال را با سه گل شكست مي‌دهيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

كنفرانس مطبوعاتي سرمربي و كاپيتان هاي دو تيم استقلال و الاتحاد عربستان در سالن كنفرانس هتل هيلتون شهر جده برگزار شد.

به گزارش ايسنا، نكته قابل توجه در اين كنفرانس زماني بود كه كالدرون تأكيد كرد: «من به هيچ وجه درباره نتيجه اين مسابقه صحبتي نكردم و هرگز نگفته ام كه استقلال را با سه گل شكست مي دهيم. من براي استقلال احترام زيادي قائل هستم. مسابقات استقلال در ليگ ايران را به دقت آناليز كرديم و براي پيروزي به ميدان مي رويم.»

فرهاد مجيدي، كاپيتان تيم استقلال هم در اين كنفرانس حضور داشت. او در پاسخ به پرسش خبرنگاران عربستاني گفت: استقلال صدرنشين ليگ برتر ايران است و يكي از پرافتخارترين تيم هاي قاره آسيا است. مطمئن باشيد مسابقه فردا يكي از مسابقات مهم و زيبا در دور اول ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود. ما انگيزه زيادي براي فتح جام باشگاه هاي آسيا داريم و در اين راه بايد يكي از قدرتمندترين تيم هاي حال حاضر در آسيا يعني تيم الاتحاد را شكست دهيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال نيز گروه 3 رقابت ها را گروه مرگ خواند.

قلعه نويي تأكيد كرد: در گروه 3 هر سه تيم استقلال، الاتحاد و الجزيره بهترين هاي ليگ كشورهاي خود هستند و هر سه از بخت صعود برخوردارند. لذا ما براي هر مسابقه برنامه اي جداگانه داريم و در بازي هاي داخلي و خارجي با رويكردهاي خاص با توجه به شرايط آن مسابقه ظاهر خواهيم شد. در بازي هاي خانگي بزرگترين پشتوانه ما يكصد هزار هوادار هستند.

وي در پاسخ به ادعاي منتسب به سرمربي الاتحاد كه گفته است با 3 گل استقلال را شكست مي دهيم گفت: «ضمن احترام به آقاي كالدرون بايد بگويم نتيجه در زمين مشخص مي شود و بهتر است حرف هايمان را در زمين مسابقه بزنيم.»

كالدرون پس از صحبت قلعه نويي اذعان كرد: هرگز چنين نگفته است.

قلعه نويي در مورد نقش ساير عوامل در نتيجه يك تيم گفت: بي ترديد همه عوامل اداري، فني، مديريت، رسانه ها و هواداران در عملكرد يك تيم موثر هستند اما بايد پذيرفت كه در طول 90 دقيقه اين كادر فني است كه در تيم اثر گذار است و البته گاهي اتفاقاتي مي افتد كه از دست مربيان يك تيم هم خارج است. ما در ايران مي گوييم هر كس مورد نفرين مادرش قرار بگيرد مربي خواهد شد و از طرفي مربيگري تنها شغلي است كه آينده كاري فرد را پاي بازيكنان رقم مي زند.

به گزارش پايگاه خبري استقلال، كالدرون آرژانتيني سرمربي تيم الاتحاد عربستان بازي با استقلال ايران را دشوار خواند.

وي با اشاره به قدرت تيم استقلال ديدار با اين تيم را بازي سختي براي شاگردانش توصيف كرد.

كالدرون در مورد اينكه در رسانه هاي ايران به نقل از او نوشته شده الاتحاد با سه گل استقلال را شكست مي دهد گفت: در ايران هم خبرنگاران مثل همه دنيا چيزهايي مي نويسند كه اصلا گفته نشده.

وي با استناد به اينكه هيچ مربي و بازيكن عاقلي هرگز براي پيش بيني يك مسابقه از نتايجي با اختلاف سه گل استفاده نمي كند گفت: شايد بتوان يك بازي را يك- يك، صفر-صفر يا يك- صفر پيش بيني كرد اما در حالي كه در اين مسابقه احتمال عكس شدن نتيجه دور از ذهن نيست، هيچ مربي و يا بازيكني چنين پيشگويي نمي كند!

سرمربي الاتحاد در مورد مصدومان تيمش نيز گفت:«نايف هزاري و سلطان نمربي عملا به ديدار برابر استقلال نخواهند رسيد.»

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن