تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816366187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه خبر از شهرستان رودسر


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سه خبر از شهرستان رودسر
داخلي. اجتماعي.

مردم و مسئولان بخش چابكسر از توابع شهرستان رودسر به لحاظ گردشگرپذير بودن منطقه و وجود توانمنديها و پتانسيل‌هاي فراوان خواستار نگاه ويژه مسئولان به اين بخش شدند.

جمعي از مردم چابكسر در گفتگو با خبرنگار ايرنا، كمبود فضاهاي ورزشي، بهداشتي وآموزشي،نامناسب بودن شبكه آب شهري به علت قديمي وفرسوده بودن آن، نبود برخي از اداره‌ها و نهادها،كيفيت نان ... را از عمده‌ترين چالشها و مشكلات اين بخش ذكر كردند.

"نادر پورمومن" يكي از فرهنگيان بخش چابكسر كفت : شبكه لوله كشي آب شهري در اين منطقه قديمي و فرسوده است و از مسئولان انتظار داريم در احداث مخزن پنج هزار متر مكعبي آب كه در اين بخش در حال احداث است تسريع به عمل آورند .

وي همچنين خواستار استقرار برخي از نهادها و ادارات از جمله استقرار دادگستري و ثبت احوال در اين بخش شد.

يكي ديگر از شهروندان چابكسر گفت: درمانگاه مركز بهداشتي،درماني چابكسر امكاناتش مناسب نيست و بايد مسئولين نسبت به تجهيز درمانگاه اين بخش اقدام كنند.

وي همچنين افزود: اين شهر فقط يك سالن ورزشي دارد و اين سالن پاسخگوي نياز مردم اين منطقه نيست و انتظار داريم يك سالن ديگري نيز در اين بخش احداث شود.

اين شهروند چابكسري همچنين اظهارداشت: باتوجه به اينكه چابكسر در شاهراه اصلي استانهاي گيلان و مازندران واقع شده انتظار مي‌رود يك كمربندي در اين بخش پيش بيني شود و براي تعريض خيابان اصلي اين شهر فكر اساسي شود.

بخشدار چابكسر هم در گفتگو با خبرنگار ايرنا بر رفع مسائل و مشكلات موجود در اين بخش تاكيد كرد.

"مهندس رمضانعلي عليزاده" گفت: به منظور تجهيز درمانگاه شبانه روزي چابكسر،اورژانس ‪ ۱۱۵‬با تجهيزات كامل پزشكي در اين شهردر دهه فجرراه اندازي خواهد شد.

وي در مورد استقرار دانشگاه و مراكز آموزش عالي نيز گفت: زميني در اين ارتباط تعرفه شده و به همت وزارت نيرو دانشگاه صنعتي در چابكسر احداث خواهد شد.

پيگيريهاي لازم به عمل آمده و احداث اين دانشگاه ارمغان خوبي براي منطقه شمال خصوصا گيلان خواهد بود.

وي همچنين از استقرار اداره‌ها و نهادهايي همچون دادگستري و ثبت احوال درآينده ي نزديك در اين بخش خبردادو افزود :در حال حاضر منتظر تامين مكان براي اين دو اداره هستيم.

بخشدار چابكسر با اشاره به اين مطلب كه شهر چابكسريك شهر انتخابي براي گردشگران خواهد شد ضرورت نگاه ويژه مسئولان به اين بخش را مورد تاكيد قرار داد.

"مهندس محمد پورحسين لزرجاني" شهردار چابكسر هم به ايرنا گفت: در مورد تعريض خيابان اصلي شهر چابكسر كه ‪ ۱۱۵‬مغازه در دو طرف جاده وجود دارد به ‪ ۶‬ميليارد تومان اعتبار نياز است.

وي گفت: براي برون رفت از اين مشكل با سرمايه گزاران محلي به توافق رسيديم كه در دو طرف اين خيابان طرح جامع شهري اجرا كه در آن هم منافع سرمايه گزاران و مغازه داران و هم شهرداري تامين شود.

وي افزود: اعتبار لازم براي اجراي طرح خيابان اصلي شهر محدود است و در زمان وزير راه سابق ‪ ۸۰۰‬ميليون تومان اعتبار براي تعريض خيابان اصلي شهر چابكسر لحاظ شد كه اين اعتبار كفايت نمي‌كند.

شهردار چابكسر در مورد كمبود فضاهاي ورزشي نيز گفت: شهرداري زميني در منطقه سرولات دارد كه با تملك زمين و فروش قطعات آن يك مجموعه ورزشي چند منظوره براي شهروندان و باشگاه فرهنگي و ورزشي شهرداري خواهد ساخت.

شهر چابكسر با جمعيتي حدود ‪ ۳۰‬هزار نفر در ‪ ۱۰۰‬كيلومتري شرق مركز استان گيلان قرار دارد.

***
‪۱۷‬روستاي بخش مركزي رودسر داراي سند مالكيت شدند
بخشدار مركزي رودسر گفت:درطول يكسال گذشته ‪ ۱۷‬روستاي بخش مركزي رودسر منازل وزمينهاي آنان صاحب سند مالكيت شدند.

"مهدي قنبرخواه" افزود: در سال جاري تلاش بر اين است كه در تمامي روستاهاي بخش مركزي منازل وزمينها سنددار شوندكه علاوه بر احساس آرامش مالكان انها براي دريافت وام دچارمشكل نشوند.وي خاطر نشان كرد: يكي از مشكلات بسيار زيادي كه در سالهاي متمادي روستاييان ما با آن دست به گريبان بودند، نداشتن سند مالكيت روستايي بود كه در ‪۳‬سال اخير از عمر دولت عدالت محور اين مهم تحقق يافت.

وي تصريح كرد : يكي از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي هويت بخشيدن به افراد خصوصا روستاييان مي‌باشد وبدين منظور تدوين سندو امور مربوط به روستاييان به خودشان واگذار وبا انتخاب معتمدين محلي وشوراها ودهياران در سرنوشت خود موثر باشند واميد به زندگي در آنها شكوفا شود.

***
‪ ۷۹‬طرح راهسازي دهه فجر در استان گيلان به بهره برداري ميرسد
مدير كل راه و ترابري استان گيلان گفت : به ميمنت دهه مبارك فجر ‪ ۷۹‬طرح راهسازي در اين استان افتتاح و به بهره برداري ميرسد .

"مهندس ناصر صادقي شهرستاني " در حاشيه بازديد از پل پلرود كلاچاي به خبرنگار ايرنا افزود : اين طرحها شامل آسفالت و بهسازي راههاي روستايي ، پلهاي ارتباطي و سه طرح تقاطع غير همسطح در راههاي اصلي استان ميباشد .

وي اظهار داشت : براي اجراي اين طرحها بيش از ‪ ۳۵۰‬ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات ملي و استاني سرمايه‌گذاري شده‌است.

وي تصريح كرد : با توجه به اينكه بيش از دو هزار و ‪ ۴۷‬روستاي بالاي ‪۲۰‬ خانوار در استان وجود دارد و بيشتر توليدات كشاورزي در روستاها تامين ميشود توسعه راههاي روستايي و شبكه حمل ونقل از مهمترين اولويتهاي راه و ترابري است.ك/‪۲‬
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن