تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821199960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره‌برداري از 6 هزار پروژه‌ مخابراتي كشور در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: بهره‌برداري از 6 هزار پروژه‌ مخابراتي كشور در دهه فجر
با حضور وزير ارتباطات صورت مي گيرد؛تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: مديركل روابط عمومي وزارت ارتباطات اعلام كرد: همزمان با سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، شش هزار و 553 پروژه مخابراتي در كشور با اعتباري بالغ بر سه هزار و 711 ميليارد ريال، با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و معاونان وي به بهره‌برداري خواهد رسيد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "محمد حسين پور" ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: بهره‌برداري از 819 مركز سوئيچ و 215 پروژه تلفن همراه از جمله پروژه‌هايي است كه همزمان با دهه فجر سال جاري، به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي افزود: از ديگر پروژه‌هايي كه در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، افتتاح خواهد شد، مي‌توان به 895 دفتر ICT روستايي، 491 دفتر مخابرات روستايي و 666 سايت تلفن همراه (BTS) اشاره كرد.

حسين‌پور گفت: در راستاي سياست‌هاي دولت نهم مبني بر عدالت گستري و سياست‌هاي وزارت ارتباطات مبني بر فراهم آوردن شرايط مناسب براي استفاده همگان از فنآوري ارتباطي ، بيشترين حجم افتتاح‌هاي سال جاري مربوط به ، ايجاد امكانات ارتباطي براي روستاهاي كشور است.

مدير كل روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار داشت: استان‌هاي فارس، مركزي و اصفهان به ترتيب، رتبه‌هاي اول تا سوم را از نظر تعداد پروژه‌هاي افتتاحي، به خود اختصاص داده‌اند.

وي در خصوص ميزان سرمايه گذاري پروژه هاي دهه فجر افزود: استان‌هاي مركزي، اصفهان و كرمان، به ترتيب داراي بيشترين ميزان سرمايه گذاري در پروژه هاي افتتاحي دهه فجر هستند.

انتهاي پيام//
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن