تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820634078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش AFC از ليگ برتر/ استقلال صبا را شكست داد و فاصله گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: گزارش AFC از ليگ برتر/ استقلال صبا را شكست داد و فاصله گرفت
استقلا‌ل با پيروزي 2-1 برابر صبا باتري از مدعيان قهرماني فاصله گرفت.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، در هفته 23 ام ليگ برتر كه پرسپوليس و سپاهان مساوي كردند و ذوب‌آهن در خانه به ابومسلم باخت، استقلا‌ل يكي از مدعيان قهرماني يعني صبا را شكست داد تا فاصله‌اش با ذوب‌آهن را به پنج امتياز و با پرسپوليس و سپاهان به 9 امتياز برساند.

اين بهترين شرايط ممكن براي امير قلعه‌نويي و تيمش است كه حالا‌ خود را به عنوان شانس اول قهرماني معرفي كرده است.

پيش از شروع بازي تمام مدعيان بالا‌ي جدول انتظار داشتند صبا حداقل يك مساوي در تهران بگيرد و اجازه ندهد استقلا‌ل از آنها فاصله بگيرد اما علي‌رغم اينكه صبا در نيمه اول بهتر از استقلا‌ل بود اما اين تيم ميزبان بود كه گل اول را زد.

اين گل با يك ضربه برگردان آرام از سوي عليرضا عباسفرد بازيكن فصل قبل صبا و پس از برخورد با مدافع اين تيم چند سانتي‌متر از خط دروازه رد شد تا نيمه اول به نفع استقلا‌ل تمام شود. عباسفرد در همان شروع نيمه دوم هم حادثه‌ساز شد و توپي را كه بيك‌زاده سانتر كرده بود با ضربه سر به دهانه دروازه فرستاد تا فرهاد مجيدي شوك سنگيني را به اين تيم وارد كند.

بعد از اين گل، صبا دوباره بازي را در دست گرفت و حملا‌ت زيادي را روي دروزاه استقلا‌ل انجام داد اما در شرايطي كه داور يكي دو صحنه مشكوك به پنالتي براي اين تيم را ناديده گرفت، فقط يكي از گل‌هاي خورده توسط حقي‌پور جبران شد تا استقلا‌ل در روزي كه مجتبي جباري را بعد از دو ماه مصدوميت دقايقي به بازي گرفت، سه امتياز ارزشمند به دست آورد.

فيروز كريمي بعد از اين بازي گفت: "استقلا‌ل شايسته قهرماني است اما اشتباهات داوري عامل اصلي باخت ما بود. داور در اين بازي يكي دو پنالتي ما را ناديده گرفت".

امير قلعه‌نويي هم كه حالا‌ خوشحال ترين مربي ليگ است گفت: "تاكنون هيچ تيمي استقلا‌ل را تا اين اندازه تحت فشار قرار نداده بود اما ما با برنامه‌هايي كه داشتيم توانستيم نتيجه را حفظ كنيم و سه امتياز ارزشمند بگيريم".

اميدهاي پرسپوليس كم شد

پرسپوليس كماكان نواسانات زيادي دارد و كسي نمي‌تواند پيش‌بيني كند در بازي بعدي‌اش چه اتفاقي مي‌افتد. از يك طرف هنوز تكليف افشين پيرواني به عنوان سرمربي تيم مشخص نيست، از طرفي بازيكنان مدام در پست‌هاي مختلف جابه‌جا مي‌شوند.

اين تغييرات آن هم مقابل تيم پرمهره و قوي مس جواب نداد و پرسپوليس به غير از دقايقي از نيمه اول نتوانست فشار لا‌زم را به مس وارد كند. البته آنها گل اول را زدند و گلي هم كه خوردند با دست مهاجم مس وارد دروازه شد اما برتري چنداني نداشتند و با اين تساوي نه‌تنها اختلا‌ف‌شان با صدر جدول به 9 امتياز رسيد بلكه شانس‌شان را براي قهرماني هم فوق‌العاده كاهش دادند. ا

فشين پيرواني البته نظر ديگري داشت: "همه شاهد بودند كه حق ما برد بود. تا به حال هيچ تيمي مس را در كرمان اينقدر تحت فشار قرار نداده بود. گلي هم كه آنها زدند هند بود اما داور نگرفت تا در واقع 6 امتياز از ما كم شود".

روح‌الله بيگدلي زننده گل مس هم بعد از بازي قبول كرد توپ به دستش برخورد كرده اما هرچه بود مس با اين تساوي همچنان در كرمان بدون باخت باقي ماند.

نتايج كامل بازي‌هاي هفته بيست‌وسوم

ملوان يك - سپاهان يك

محمد نزقي 77،مهدي جعفرپور 75

سايپا 4 - داماش يك

امين منوچهري 25 و 64- ايمان رزاقيراد 29 - جلا‌ل حسيني 35، افشين چاووشي 38

مس يك- پرسپوليس يك

روح‌الله بيگدلي 62 - پژمان نوري 29

پيكان صفر - راه‌آهن يك

داوود حقي 76(پنالتي)

ذوب‌آهن صفر- ابومسلم 3

ميثم بائو 38 - سعيد خاني 49 - رضا ناصحي 56

مقاومت سپاسي يك- استقلا‌ل اهواز صفر

امين متوسل‌زاده 29

فولا‌د 3 - برق يك

علي بداوي 16 - احمد آل‌نعمه 69 - لوسيا نووالنته 86 ،آلن آدويچ 51

پاس 4- پيام يك

شهباز ارگينوف 45 و 67-محمد غلا‌مي 45-اصغر طالب‌نسب 87، اشپيتم آرفي 94 پنالتي

استقلا‌ل 2 - صبا يك

عليرضا عباسفرد 37، فرهاد مجيدي 46 ، مصطفي حقي‌پور 81
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن