تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821311832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محكوميت جنايات غزه در سراسر ايران


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: محكوميت جنايات غزه در سراسر ايران
حمايت از مردم غزه

اهواز- خبرنگار كيهان: رزمندگان گردان جعفر طيار در گردهمايي خود در حمايت از مردم غزه طومار امضا كردند.

در اين گردهمايي كه با حضور 3500 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس اين گردان برگزار شد، علاوه بر امضاي طومار، سرتيپ غلام پور از فرماندهان جنگ به سخنراني پرداخت.

تظاهرات ضد جنگ

تبريز- خبرنگار كيهان: صدها دانش آموز تبريزي، در حمايت از مظلوميت كودكان فلسطيني در غزه، تظاهرات ضد جنگ و ضد اسرائيلي، برگزار كردند. دانش آموزان با سر دادن شعارهاي ضد اسرائيلي و ضد آمريكايي و نيز محكوم كردن سكوت دنيا و سران اعراب در برابر جنايات تل آويو در غزه، با نوجوانان غزه، ابراز همدردي كردند.

زنگ همبستگي

نايين- خبرنگار كيهان: زنگ همبستگي با مردم غزه در مدارس نايين به صدا درآمد.

دانش آموزان مدارس نايين همنوا با سراسر استان حمايت خود را از آوارگان و ستمديدگان فلسطين و محكوميت كشتار بي رحمانه مردم بويژه كودكان و دانش آموزان توسط رژيم اشغالگر قدس در نوار غزه با شعارهايي مانند «فلسطين پيروز است»- «اسرائيل نابود است»؛ «اسرائيل شرمت باد»- آمريكا ننگت باد؛ خون از غزه مي جوشد- فلسطين مي خروشد؛ مرگ بر آمريكا- مرگ بر اسرائيل؛ فلسطين، فلسطين، نبرد تا پيروزي و ... اعلام كردند.

جمع آوري كمك نقدي

زنجان- خبرنگار كيهان: بنا به دستور رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت كمك به مردم مظلوم غزه شركت ارتباطات سيار ايران، سامانه پيامكي به شماره 9001 امداد رساني نقدي مشتركين تلفن همراه اول را براي كمك به مردم غزه راه اندازي كرد.

حمايت كفن پوشان

بابل- خبرنگار كيهان: جمعي از طلاب، دانشجويان و هياتهاي مذهبي كفن پوش بابل در حمايت از مردم مظلوم غزه، در مقابل حوزه علميه خاتم الانبياء اين شهرستان تجمع كردند.

اين دانشجويان كفن پوش با فريادهاي «الله اكبر» و شعارهاي «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل، امروز عاشور است»، غزه كربلاست، خامنه اي عزيزم، بگو تا خون بريزم، لبيك يا حسين، هل من ناصر ينصرني، انزجار خود را نسبت به اعمال پست و جنايتكارانه و ددمنشانه صهيونيستي ها اعلام كردند.

در ادامه اين مراسم، حجت الاسلام و المسلمين دكتر نيكزاد مسئول نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشكي بابل در جمع دانشجويان و طلاب گفت: تجمعات طلاب و دانشجو مبين رشد و بلوغ سياسي و فكري آنهاست.

آمادگي اعزام به غزه

شهركرد- خبرنگار كيهان: در پي تجاوز بي رحمانه و وحشيانه رژيم صهيونيستي به غزه و كشتار مردم بي گناه اين منطقه، به منظور كمك رساني به مجروحين فلسطيني پزشكان بسيجي عضو بسيج جامعه پزشكي استان چهارمحال و بختياري آمادگي خود را جهت اعزام به اين منطقه و كمك به مجروحين غزه اعلام آمادگي كردند.

دكتر حسن اسحاقي مسئول بسيج جامعه پزشكي استان چهارمحال و بختياري با اعلام اين مطلب گفت: با توجه به فراخوان بسيج جامعه پزشكي استان مبني بر امدادرساني و ارائه خدمات بهداشتي درماني به مردم مظلوم غزه تاكنون بيش از 85 نفر از برادران و خواهران پزشك و پيراپزشك ضمن ثبت نام آمادگي خود را جهت اعزام به غزه و امدادرساني به مجروحان اين تجاوز وحشيانه اعلام كرده اند.

اهداي يك روز حقوق

سرويس شهرستانها: بنا به گزارش روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان فارس، در راستاي اطاعت از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در اعلام همبستگي و حمايت از مسلمانان غزه و محكوميت اعمال رژيم غاصب، كافر و محارب اسرائيل، كاركنان ادارات اوقاف در سطح استان فارس ضمن همدردي و اعلام حمايت از مقاومت و ايستادگي مجاهدان فلسطيني در مقابله با رفتارهاي وحشيانه رژيم صهيونيستي اسرائيل، يك روز حقوق خود را به اين امر اختصاص دادند.

محكوميت جنايات غزه

رشتخوار - خبرنگار كيهان: دانش آموزان شهرستان هاي رشتخوار جنايات رژيم اشغالگر قدس در باريكه غزه را محكوم كردند. دانش آموزان با در دست داشتن پلاكاردهايي، خواستار پايان تداوم خشونت ها و ادامه جنگ در غزه شدند. آنان همچنين با سردادن شعارهايي اعتراض خود را نسبت به سكوت مجامع جهاني و سران اعراب مبني بر فجايع انساني در غزه اعلام كردند.

تجمع جانبازان قطع نخاعي

سرويس شهرستانها- به گزارش روابط عمومي سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان خراسان رضوي جمعي از جانبازان قطع نخاعي بستري در مركز توانبخشي امام خميني مشهد مقدس با تجمع در مقابل دفتر نمايندگي كميسارياي سازمان ملل در مشهد با آتش زدن پرچم اسرائيل و سردادن شعارهاي «آمريكا آمريكا مرگ به نيرنگ تو، فلسطين فلسطين حماييت مي كنيم و سكوت هر مسلمان خيانت است به اسلام و مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل» و همچنين با همراه داشتن پرچم، پلاكارد و پوسترهايي با مضامين محكوميت اسرائيل و آمريكا از سازمان ملل متحد خواستند در مقابل اين جنايت ها ساكت نماند.

دكتر منصور قاسمي مسئول فرهنگي مركز توانبخشي امام خميني مشهد نيز در اين تجمع طي سخناني ضمن محكوم كردن جنايات بي رحمانه صهيونيست ها در نوارغزه گفت: سكوت سازمان ملل تازگي ندارد چرا كه در هشت سال جنگ تحميلي عراق عليه ايران سازمان ملل برروي تمام كمك هاي نظامي آمريكا به عراق براي جنگ عليه ايران سرپوش گذاشته و سكوت كرد.

اهداي يك روز حقوق

شهركرد- خبرنگاركيهان: كاركنان شركت آب و فاضلاب روستاي شهرستان فارسان يك روز حقوق خود را به مردم غزه اهدا كردند.

منوچهر زماني مدير امور آب و فاضلاب روستايي شهرستان فارسان گفت: كاركنان امور در پي فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر كمك به مردم مظلوم غزه و در راستاي حمايت از آنها يك روز حقوق خود را جهت كمك به ستمديدگان فلسطين تقديم كردند.

تجمع دانشجويان

قم- خبرنگاركيهان: جمعي از دانشجويان دانشگاههاي قم با تجمع در دانشگاه باقرالعلوم وابسته به دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم انزجار خود را از جنايات صهيونيست ها در غزه اعلام كردند. حجت الاسلام والمسلمين سيدرضا موسوي نماينده ولي فقيه در سپاه علي ابن ابيطالب قم دراين مراسم در سخناني اظهارداشت: فلسفه تشكيل اسراييل در قلب سرزمين هاي اسلامي براي تسلط بر خاورميانه و جلوگيري از گسترش اسلام بوده است.

وي افزود: نقش انقلاب اسلامي در تشكيل و تقويت گروه هاي مقاومت فلسطيني نمايان است و انقلاب ما باعث بيداري امت اسلامي و اتحاد شده است و ملت هاي مسلمان با الهام گرفتن از ايدئولوژي انقلاب مسجد را به عنوان پايگاه وحدت خود قرار داده اند و به رهبران روحاني روي آورده اند و فرهنگ ايثار و شهادت نيز در ميان آنان ترويج پيدا كرده است.

تشكيل گردان دانش آموزي

ساري- خبرنگاركيهان: دانش آموزان فريدونكناري در حركتي ابتكاري و به منظور حمايت از همتايان فلسطيني خود گردان داوطلب منتظران شهادت تشكيل داده اند.

«حسن نانواكناري» مسئول اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان فريدونكنار با اعلام اين خبر افزود: اين طرح براي اولين بار در كشور بصورت درون مدرسه اي و كاملا خودجوش درفريدونكنار اجرايي شدوي گفت: دانش آموزان داوطلب درگردان منتظران شهادت با تشكيل دسته هاي عزاداري درسطح شهر فريدونكنار آمادگي خود را براي ياري رساني به دانش آموزان تحت ستم در غزه اعلام كرده اند.

حمايت از مردم غزه

ساري- خبرنگاركيهان: 385 نفر از كاركنان آب منطقه اي مازندران درشهرهاي تنكابن، نوشهر، نور، آمل، بابل، قائم شهر، ساري وبهشهر 1تا 3 روز حقوق خود را به مردم غزه اختصاص داده اند.

همچنين كاركنان شهرداري بهنمير در حركتي خداپسندانه معادل 2 روز حقوق خود را براي حمايت از ستمديدگان فلسطيني در غزه به حساب ويژه واريز كرده اند.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن