تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815634648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گروه‌هاي مقاومت فلسطيني: نيروهاي زميني اسراييل در غزه غافلگير خواهند شد هرگز پرچم سفيد را در برابر اسراييل به اهتزاز درنخواهيم آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گروه‌هاي مقاومت فلسطيني: نيروهاي زميني اسراييل در غزه غافلگير خواهند شد هرگز پرچم سفيد را در برابر اسراييل به اهتزاز درنخواهيم آورد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - فلسـطيـن

سخنگوي رسمي جنبش حماس با تاكيد بر ايستادگي و استواري اين جنبش در برابر حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي اعلام كرد: جنبش حماس هرگز پرچم سفيد را به علامت تسليم در برابر اسراييل به اهتزاز درنخواهد آورد و هم چنان استوار در برابر اسراييل خواهد ايستاد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ابوزهري سخنگوي رسمي جنبش حماس، اظهار داشت: متاسفانه اسراييل با سوء استفاده از ضعف موجود در موضع‌گيري كشورهاي عربي، از همان آغاز به محاصره نوار غزه اقدام كرد و پس از آن با استفاده از جنگنده‌هاي اف-16 خود جنگ گسترده عليه مردم بي‌پناه و بيگناه اين منطقه را آغاز كرد.

وي تاكيد كرد: حماس هرگز به رسميت اسراييل اعتراف نخواهد كرد و در برابر اين رژيم تسليم نخواهد شد.

وي هم چنين افزود: اسراييل خواهان آن است كه به مقاومت فلسطين و جريان مبارز جنبش حماس پايان دهد، اما اين چنين نخواهد شد.

وي با اشاره به اقدامات اخير اسراييل در نوار غزه گفت: اسراييل با انجام كشتار‌هاي گسترده نه تنها حقوق مردم فلسطين بلكه حقوق بشر بين‌المللي را نقض كرده است.

اين در حالي است كه ابومجاهد سخنگوي رسمي كميته‌هاي مقاومت ملي فلسطين نيز با هشدار جدي به اسراييل نسبت به انجام هر گونه حملات زميني به نوار غزه، به اين رژيم وعده داد كه وي را در اين جنگ زميني غافلگير خواهد كرد.

ابومجاهد خطاب به ارتش اسراييل گفت: اين ارتش بايد بداند كه دهها تن از سربازانش سرنوشتي جز گلعاد شليط در اين جنگ زميني نخواهند داشت و اگر دولت اسراييل درصدد انجام اين اقدام احمقانه براي ورود زميني به نوار غزه است، ما وعده خواهيم داد كه سربازان ارتش اسراييل غافلگير خواهند شد.

وي هم چنين تاكيد كرد: مقاومت اسلامي در سلامتي كامل و در بالاترين سطح آمادگي ممكن جهت رويارويي با اسراييل قرار دارد و مطمئنا اين مقاومت در جنگ جنايت‌آميز اسراييل عليه مردم غزه تا‌ آخرين توان خود ايستادگي خواهد كرد.

اين در حالي است كه فرانك والتر اشتاين ماير وزير امور خارجه آلمان، طي تماس تلفني با سعود الفيصل وزير امور خارجه عربستان، آخرين تحولات جاري در نوار غزه را به بررسي و گفت‌وگو گذاشت و بر ضرورت دستيابي به راه‌حلي جهت متوقف ساختن عمليات نظامي به نوار غزه تاكيد كرد.

وي هم چنين گفت: وزير امور خارجه آلمان با ابراز تاسف خود از مخالفت اسراييل با پيشنهاد فرانسه جهت برقراري آتش بس موقت، تصريح كرده است كه اين آتش بس موقت مي‌توانست در رسيدن كمك‌هاي انساني و بين‌المللي به مردم نوار غزه و نتيجه‌بخش بودن وساطت‌هاي ديپلماتيك بين‌المللي براي پايان دادن به اين بحران نتيجه بخش باشد.

معاون وزير امور خارجه آلمان افزود: اشتاين ماير در اين گفت‌وگوي تلفني با تاكيد بر حمايت خود از تمامي تلاشهاي انجام شده از سوي كشورهاي عربي جهت برقراري آتش بس فوري در نوار غزه گفت كه آلمان آماده ارايه هر گونه كمك در اين زمينه است.

وزير امور خارجه آلمان هم‌چنين طي تماسي تلفني با همتاي خود از جمهوري چك كه كشورش رياست اتحاديه اروپا را به عهده گرفته است، آخرين تحولات جاري در نوار غزه را نيز به بررسي گذاشت و بر ادامه ميانجيگري‌هاي اروپايي جهت پايان دادن به اين بحران تاكيد كرد.

معاون سخنگوي وزارت امور خارجه آلمان هم چنين اظهار داشت كه اشتاين ماير به زودي راهي منطقه خواهد شد و در اين سفر منطقه‌اي خود با روساي جمهور مصر، سوريه و ديگر كشورهاي عربي از جمله عربستان ديدار و گفت‌وگو خواهد كرد و موضوع نوار غزه را به بررسي خواهد گذاشت.

هم‌چنين قرار است اشتاين ماير در سفر منطقه‌يي خود از سرزمين‌هاي اشغالي نيز ديدار كند و با مسوولان تل آويو درباره نوار غزه و ضرورت متوقف شدن حملات نظامي به اين منطقه گفت‌وگو كند.

انتهاي پيام
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن