تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816903296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسيج دانشجويي:: دولت نهم توانايي اجراي طرح تحول اقتصادي را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بسيج دانشجويي:: دولت نهم توانايي اجراي طرح تحول اقتصادي را دارد
سياسي. تشكل دانشجويي. تحول اقتصادي
بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ با صدور بيانيه‌اي بر ضرورت اجراي تحول اقتصادي در كشور تاكيد كرده و تنها دولت نهم را قادر به اجراي اين طرح بزرگ اقتصادي دانسته اند.

به گزارش ايرنا در بخشي از اين بيانيه آمده است: مردم خود بهتر مي‌دانند جز دولتمردان فعلي و رئيس شجاع آن با ياري مجلس، كسي ياراي اين خدمت با هزينه (طرح تحول اقتصادي) اما مويد اثبات توانايي دين در اداره جامعه را نخواهد داشت.

در ادامه اين بيانيه ضمن انتقاد از برخي فعاليت‌هاي صورت گرفته در دوران اصلاحات تصريح شده است: تكنوكراتهاي ليبرال منشي كه به نام طرح‌هاي اقتصادي، شكاف طبقاتي، به نام توسعه سياسي، دعواهاي قدرت و به نام اصلاحات ، افساد ناشي از تشكيل مافياهاي فاسد ثروت و قدرت به راه انداختند و در پشت پرده خدمت مجاهدگونه جهاد سازندگي، به نام فرهنگ سازي، در پي زدودن ريشه‌هاي فرهنگ انقلابي مردم بودند با ائتلافي عيان، هرگونه اصلاح در اقتصاد كشور را در هم پاشيدن روياي برگشت به قدرت مي‌دانند و از اينرو با واژه هاي پر طمطراقي چون جراحي بدون خونريزي، در هر خطابه‌اي با زبان بي‌زباني در صدد جلوگيري از اجراي اين طرح برآمده اند.

اين بيانيه مي‌افزايد: اينان كه خود بهتر به ياد مي‌آورند در زمان دولتمردي شان در فضايي بسته، جراحي تعديل نام شان، طبقه تحت فشار را از شدت خونريزي به تحركي خونين واداشت، نمي‌خواهند افتخار اين جراحي اقتصادي بنام منتسبان به گفتمان اصولگرايي نوشته شود.

امضاكنندگان اين بيانيه با اشاره به تلاش برخي جريانات در روزهاي اخير به منظور القاي اختلاف ميان دولت و مجلس در چند روز گذشته و ضمن ستودن دغدغه مجلس در زمينه اجراي كم هزينه تر طرح تحول اقتصادي، خواستار همكاري بيش از پيش اين دو قوه دراين برهه از زمان شده اند.

بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ، حل مشكلات مردم و نه تقابل با دولت، را به عنوان وظيفه اصلي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي يادآور شده است.

دراين بيانيه ضمن اشاره به مشكلات و موانع اجراي طرح تحول اقتصادي اضافه كرده است: اين سبيل ناهموار در چشم انداز پيش روي طي‌كنندگان اين طريق، برخي از مجريان را به نااميدي كشاند و بعضي از قانونگذاران را به مسامحه در برخورد با مفسدان و گهگاهي در هر دويشان ردپاهايي از نوكيسگان ماديگراي اهل زد و بند چون لكه‌هاي سياهي بر رداي سپيد عدالتخواهان چشم و دل را مي‌زدود، در اين ميان، اما آنچه كه مردم اميد بسته را اميدوار مي نمايد پاي فشاري تصميم گيران اصلي دولت و مجلس اصولگرا بر گفتمان انقلاب است.

در ادامه اين بيانيه دانشجويي آمده است: امروز كه مجلس هشتم چون مجلس پيشين‌اش همانند دولت نهم، مشكلات انباشته از گذشته در برخي از حوزه‌هاي اقتصادي را پيشروي ملت مي‌بيند در راستاي تحقق سوگندشان جهت مرتفع كردن معضلات جامعه، وظيفه‌اي ندارند جز كمر همت بستن به چاره جويي و حل آن،از همين رو، جراحي بزرگ در اقتصاد كشور كه در دولت سابق به صورت شعاري با آن برخورد شد محكي است جهت آزمودن مردمي ماندن منتسبان به گفتمان اصولگرايي در اين بيانيه دانشجويي با يادآوري تذكرات مقام معظم رهبري در راستاي اجراي طرح تحول اقتصادي تاكيد شده است: اين طرح نبايد در كش و قوس‌هاي سياسي بيافتد تا مردم همان قضاوتي را نسبت به اصولگرايان بكنند كه پيش از اين نسبت به مدعيان اصلاحات نمودند بنابراين از دولت نهم انتظار مي‌رود كه در حين اجراي اين طرح همانند برنامه ريزي اش، خود را شنونده‌اي شنوا از نظرات اصلاحي كارشناسان بداند و از مجلس هشتم جز قانونگذاري جهت تسهيل اجرا و تلاش جهت كاهش آثار منفي كوتاه مدت آن بر زندگي مردم انتظاري نمي رود.
 جمعه 6 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن