تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس گروه دوستي پارلماني روسيه - ايران اعلام كرد مصمم به تكميل نيروگاه بوشهر هستيم / روابط با ايران را توسعه مي دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس گروه دوستي پارلماني روسيه - ايران اعلام كرد مصمم به تكميل نيروگاه بوشهر هستيم / روابط با ايران را توسعه مي دهيم
رييس گروه دوستي پارلماني روسيه - ايران در ديدار با همتاي ايراني خود از مصمم بودن دولت مسكو به تكميل نيروگاه اتمي بوشهر در آينده نزديك و همچنين حمايت نمايندگان دوما از سرمايه گذاري دولت روسيه در ايران خبر داد.


به گزارش ايرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه هاي مجلس شوراي اسلامي، مهدي سنايي رييس گروه دوستي پارلماني ايران – روسيه نيز بعدازظهر دوشنبه در مذاكره با «حافظ صالح اف‌»، روابط دو كشور را بسيار خوب و برخوردار از ظرفيت هاي مناسب براي گسترش بيشتر توصيف كرد.
سنايي گفت: زمينه هاي حقوقي لازم براي گسترش مبادلات و مناسبات دو كشور در ابعاد مختلف سياسي، اقتصادي، فرهنگي و نظامي فراهك است و بايد از ظرفيت هاي بالقوه براي بسط همكاري هاي مشترك بهره كامل برد.
وي با اشاره به اهميت گسترش روابط پارلماني به ويژه گروه هاي دوستي اظهار داشت: مجلس شوراي اسلامي نسبت به توسعه روابط خود با دوماي روسيه اهميت زيادي قائل است و در اين راستا قرار است يك «برنامه عمل» در زمينه گسترش همكاري ها و بررسي راه هاي تعميق مناسبات تدوين گردد.
رييس گروه دوستي پارلماني ايران و روسيه همچنين از همكاري هاي هسته اي و فعاليت در حوزه هاي نفت، گاز و فني و صنعتي به عنوان زمينه هاي مشترك قابل رشد در همكاري هاي دو جانبه نام برد و بر لزوم تأثير گذاري مجالس دو كشور در اجرايي شدن پروژه هاي مربوط تأكيد كرد.
وي گفت: 20 سال است از روابط نوين دو كشور مي گذرد و اكنون وقت آن است كه راه هاي تعميق دراز مدت اين روابط بررسي و ارائه شود.
در اين ديدار همچنين صالح اف رييس گروه دوستي پارلماني روسيه – ايران با ابراز خرسندي از سفر به ايران، مناسبات دو كشور در زمينه هاي مختلف را بسيار خوب و روبه گسترش خواند و بر استفاده از تمام ظرفيت هاي ممكن در جهت ارتقاء سطح همكاري ها و روابط فيمابين تأكيد كرد.
وي گفت: دوماي روسيه از گسترش روابط با جمهوري اسلامي ايران در تمام زمينه ها حمايت مي كند و دولت را ترغيب به سرمايه گذاري هاي مشترك با جمهوري اسلامي ايران مي كند.
وي خواستار حمايت هر چه بيشتر مجلس شوراي اسلامي از طرح ها و پروژه هاي در دست اقدام بويژه در زمينه هاي نفت، گاز و هواپيماسازي شد.
رييس گروه دوستي پارلماني روسيه ايران همچنين اطمينان داد كه روسيه مصمم است نيروگاه اتمي بوشهر را در آينده نزديك تكميل نمايد. لازم به ذكر است در اين ديدار آقايان هاشم زهي، و طاهرخاني از اعضاي گروه دوستي و پارلماني نيز حضور داشتند.
سيام**1962**1377
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن