تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821003368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار مركزي: نقد سازنده موجب توسعه و پيشرفت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار مركزي: نقد سازنده موجب توسعه و پيشرفت مي شود
استاندار مركزي گفت: نقد سازنده موجب توسعه و پيشرفت مي شود و هر فرد و دستگاهي بايد نقد سازنده را بپذيرد.


"علي اكبر شعباني فرد" روز شنبه در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان در اراك افزود: از طريق نقد سازنده مي توان نقاط ضعف، تهديد و فرصتها را شناسايي كرد و نقاط منفي را حذف و نقاط مثبت را پرورش داد.
معاون برنامه ريزي استانداري مركزي نيز در اين جلسه گفت: برنامه توسعه شهرستانها از اهميت بالايي برخوردار است و سعي بر اين است كه در برنامه پنجم توسعه به اين مهم بيشتر توجه شود.
"محمد رضا عاشوري" افزود: در تدوين كانونها و محورهاي توسعه اي، براي اين استان به دليل دارا بودن قابليتهاي مختلف نمي توان يك محوريت توسعه در نظر گرفت.
نماينده مردم اراك ، كميجان و خنداب در مجلس شواري اسلامي در ادامه اين جلسه گفت: در برنامه چهارم توسعه بحث عدالت اجتماعي كمتر در شهرستانها ديده شده كه به اين مهم در برنامه پنجم توسعه بايد توجه ويژه اي شود.
"عباس رجايي" افزود: همچنين در برنامه پنجم توسعه بايد بيش از پيش به امر اشتغال توجه شود و در مجموع اين برنامه بايد رشد سريع را دنبال كند.
وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: توجه به كيفيت آموزش و مدارس دولتي امري ضروري است.
رييس سازمان آموزش و پرورش استان مركزي در اين جلسه گفت: حدود 253هزار دانش آموز در سطح اين استان مشغول به تحصيل هستند كه از اين تعداد، 5/51 درصد پسر و بقيه دختر هستند.
"سيف الله كريم زاده" افزود: اين دانش آموزان در دو هزار و 700آموزشگاه دولتي و غير دولتي مشغول به تحصيل هستند.
وي، پوشش تحصيلي دوره ابتدايي استان را 5/99درصد، راهنمايي 87 درصد و متوسطه را 60درصد اعلام كرد و گفت: نرخ گذر دانش آموزان ابتدايي اين استان در سال تحصيلي 87-86 ، 68/98 درصد و نرخ گذر از راهنمايي به متوسطه 45/92 درصد است.
كليه دستور كارهاي شواري برنامه ريزي و توسعه استان مركزي دو روز قبل از برگزاري جلسه از طريق سايت www.ostan-mr.ir قابل دريافت است.ك/2
7108/557
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن