تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805453739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برترينهاي دومين جشنواره بين المللي شعر خط سوم معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برترينهاي دومين جشنواره بين المللي شعر خط سوم معرفي شدند
تبريز- برگزيدگان دومين جشنواره بين المللي شعر خط سوم در دو بخش شعر فارسي و تركي، در دو قالب كلاسيك و آزاد و با دو موضوع آزاد و مادر، معرفي شدند.


به‌ گزارش روز شنبه ايرنا، برگزيدگان شعر فارسي اين جشنواره در بخش كلاسيك و با موضوع آزاد به ترتيب عبارت بودند از: علي فردوسي از اصفهان؛ مهدي زارعي از كرج؛ عليرضا رجب‌عليزاده از كاشان؛ محمود حبيبي كسبي و سيدعلي ميرنژاد هر دو از تهران كه علي فردوسي از اصفهان موفق به دريافت تنديس اين بخش شد.
ابوالقاسم تقوايي از كاشان، عادل حيدري از چهارمحال و بختياري و سيده زهرا بصارتي متقي از كرج به ترتيب برگزيدگان بخش شعر فارسي كلاسيك با موضوع مادر بودند كه تنديس اين بخش به ابوالقاسم تقوايي اختصاص يافت.
برگزيدگان فارسي در بخش شعر سپيد با موضوع آزاد آتيلا اسكنداني از تبريز، فرهاد آزمون از تهران، مجيد معار‌ف‌ وند از كرج، اميرنجات شجاعي از تهران و ستار جانعلي‌ پور از كرج هستند كه تنديس اين بخش را آتيلا اسكنداني دريافت كرد.
ليلا كردبچه از تهران، علي اسدالهي از تهران و سپيده داداش‌زاده از مشكين شهر برگزيدگان خط سوم در بخش شعرفارسي سپيد با موضوع مادر شدند كه تنديس اين بخش به ليلا كردبچه رسيد.
داوري بخش شعر فارسي دومين جشنواره بين‌المللي شعر خط سوم را حميدرضا شكارسري، عليرضا راهب مازندراني، صالح سجادي، سيد ضياءالدين شفيعي و جمشيد عليزاده عهده‌دار بودند.
برگزيدگان بخش شعر تركي كلاسيك با موضوع آزاد عبارت بودند از: اكبر شفيعي از تبريز، محمد نوين از مراغه، منيره اكبرپوران از تبريز، وحيد طلعت از مياندوآب و اكبر شفيعي، منيره اكبرپوران و سامان حسن‌زاده هرسه از تبريز كه تنديس اين بخش به اكبر شفيعي اختصاص يافت.
مرتضي سلماني از تبريز، معصومه رحيمي صدقياني از سلماس و امير نصيري از زنجان به ترتيب برگزيدگان شعر تركي كلاسيك با موضوع مادر بودند كه تنديس اين بخش به مرتضي سلماني رسيد.
برگزيدگان شعر تركي در قالب سربست (سپيد) با موضوع آزاد ابراهيم عادل‌نيا از اردبيل، ليلا اسعدي ، خسرو صلح‌كننده سردرود و دومان اردم هر سه از تبريز و قسمت رستم‌اوف از جمهوري آذربايجان بودند كه ابراهيم عادل‌نيا از اردبيل تنديس اين بخش را به خود اختصاص داد.
يونس صفدري و مريم زبردست از تبريز و علي‌اصغر اوجاقلو از زنجان برگزيده‌هاي شعر تركي در قالب سربست و با موضوع مادر بودند كه تنديس اين بخش به يونس صفدري رسيد.
ناصر فيض، رسول يونان، غلامرضا رزمي، محمد قضايي و حميد واحدي داوران بخش شعر تركي دومين جشنواره بين‌المللي شعر خط سوم بودند.
در اين جشنواره 64 شاعر از ميان 674 شاعر شركت كننده از داخل كشور و جمهوري آذربايجان ، تاجيكستان، افغانستان، كانادا و سوئد به عنوان ميهمان دعوت شده بودند كه از اين ميان، براي 32 شاعر برگزيده، مبلغ دو ميليون ريال و لوح تقدير اختصاص يافت و از 32 نفر ديگر با اهداي لوح ، قدرداني شد.
دومين جشنواره خط سوم به همت سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تبريز و خانه شاعران تبريز، 28 و29 آذر، در تالار "جمهوري" فرمانداري شهر تبريز برگزار شد. كد/2
/607/7232/586
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن