تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816354856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آرامش در اردوي سرخ


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: آرامش در اردوي سرخ


سرمايه : مسائلي كه بعد از بازي پرسپوليس- سايپا به وجود آمد باعث شده خيلي ها با نوعي شك و ترديد نسبت به گفته ها و موضع گيري هاي اخير، اوضاع مديريتي اين باشگاه را دنبال كنند. در بازي پرسپوليس مقابل سايپا و بعد از آنكه هواداران اين تيم متوجه شدند اين تيم توان پيروزي مقابل حريفش را ندارد شروع به شعار دادن عليه مديرعامل اين تيم كردند؛ اتفاقي كه باعث تعجب داريوش مصطفوي شد و او در گفت وگوهايي كه با رسانه ها داشت اعلام كرد دليل اين قضيه را نمي داند.

از دست دادن افشين قطبي و نتيجه نگرفتن تيم دلايل اصلي اعتراض تماشاگران به مصطفوي است. حتي ديروز خبرگزاري «ايپنا» به نقل از يك عضو هيات مديره باشگاه از احتمال تغييرات در كادر مديريتي باشگاه در صورت عدم نتيجه گيري پرسپوليس مقابل پاس همدان خبر داده بود. احتمال جابه جايي در كادر مديريتي پرسپوليس به حدي جدي به نظر مي رسد كه خيلي ها اضافه شدن علي سعيدلو به باشگاه را در راستاي همين تغييرات ارزيابي مي كنند. ضمن اينكه از افراد مختلفي به عنوان جانشين داريوش مصطفوي نام برده مي شود كه برادران انصاري فرد معروف ترين آنها هستند، با اين همه اعضاي هيات مديره باشگاه در شرايط فعلي سعي در كنترل اوضاع دارند. محمد آخوندي ساعاتي قبل از شروع بازي با پاس به خبرنگار «سرمايه» مي گويد: «سه ماه است كه هر روز بحث بركناري مصطفوي مطرح مي شود در حالي كه اين شايعه براي ما تبديل به لطيفه شده و ما اصلاً اين شايعات را جدي نمي گيريم.» آخوندي در مورد شايعه تغييرات بعد از بازي ديروز تنها مي خندد: «بالاخره فوتبال برد و باخت دارد و ما اين نكته را مي دانيم. به همين دليل سعي نمي كنيم تنها به واسطه يك بازي تصميم گيري كنيم.» آخوندي كه از افزايش شايعات عليه پرسپوليس ناراحت است، ادامه مي دهد: «بعضي ها مي خواهند تيم را به هم بريزند. آن بعضي ها را شما بايد پيدا كنيد.» آخوندي به عنوان سخنگوي سازمان تربيت بدني و فردي كه با محمد علي آبادي ارتباط نزديكي دارد حضور سعيدلو معاون اجرايي رئيس جمهوري در پرسپوليس را قطعي نمي داند: «هنوز معلوم نيست ايشان به باشگاه مي آيند يا خير، ضمن آنكه من تمام افرادي را كه براي جانشيني مصطفوي مطرح شده اند تكذيب نمي كنم.» آخوندي آب پاكي را روي دست منتقدان مديريت پرسپوليس مي ريزد: «هيات مديره باشگاه از عملكرد مصطفوي راضي است و ايشان را عوض نخواهيم كرد.»
شكايت از يحيي زاده

در شرايطي كه آخوندي شايعه بركناري مصطفوي را به شدت تكذيب مي كند يكي ديگر از نزديكان باشگاه اين ماجرا را طور ديگري بيان مي كند: «هيات مديره باشگاه اگر به دنبال بركنار كردن مصطفوي بود سعي مي كرد اين كار را در فضايي آرام و به دور از هرگونه جنجال دنبال كند اما حالا كه هر روز رسانه ها بحث جديدي را در مورد پرسپوليس مطرح مي كنند مطمئن باشيد هيات مديره تحت فشار مصطفي را بركنار نخواهد كرد.»
بحث ديگري كه اين روزها در مورد پرسپوليس شنيده مي شود واكنش مديران اين باشگاه نسبت به ادعاي يحيي زاده عضو كميته تربيت بدني مجلس است كه قرارداد افشين قطبي را زيرسوال برده بود. يكي از نزديكان اين باشگاه مي گويد: «به احتمال بسيار زياد باشگاه پرسپوليس و آقاي نژادفلاح از يحيي زاده شكايت خواهند كرد چرا كه او به عنوان نماينده مجلس واژه تخلف را در مورد هيات مديره پرسپوليس به كار برده بود و اين قضيه حتماً توسط باشگاه پيگيري مي شود.»

شاگرد، مربي را برد

پرسپوليس ديروز از تمام داشته هايش براي پيروزي در همدان استفاده كرد. افشين پيرواني، سپهر حيدري را نيمكت نشين كرده بود تا از رحمان رضايي براي اولين بار در ليگ برتر استفاده كند. نبود باقري و پتروويچ هم باعث شده بود كه پژمان نوري - كه تا همين چند روز قبل قصد جدايي از پرسپوليس را داشت - در تركيب ثابت قرار گيرد با اين همه اين تيم پاس بود كه در نيمه اول تيم برتر زمين بود. محمد غلامي در نيمه اول چند بار صاحب موقعيت شد كه عليرضا حقيقي جلوي گل شدن اين توپ ها را گرفت. تنها موقعيت جدي پرسپوليس در نيمه اول ضربه مازيار زارع در دقيقه 41 بود كه باواكنش سامان صفا توپ به كرنر رفت. 15 دقيقه ابتدايي نيمه دوم هم با برتري نسبي ميزبان همراه شد اما از اين دقيقه به بعد پرسپوليس كنترل بازي را در دست گرفت. در دقيقه 64 و روي سانتر علي كريمي، ابراهيم توره توانست با يك ضربه سر دروازه پاس را باز كند. چهار دقيقه بعد نوبت حسين بادامكي بود كه از پاس زيباي محمد منصوري به بهترين نحو ممكن استفاده كند تا پرسپوليس دو بر صفر از حريفش جلو بيفتد. در اين دقايق بگوويچ با آوردن ابوالفضل حاجي زاده به خط دفاعي و انتقال حنيف عمران زاده به خط حمله قصد جبران نتيجه را داشت با اين همه پاسي ها قدر موقعيت هايشان را ندانستند تا دوباره نوبت به حملات پرسپوليس برسد. در دقيقه 80 ابراهيم توره پاس زيباي بادامكي را به ديرك دروازه زد اما يك دقيقه بعد روي اشتباه محمد علوي- كه بعد از نيمكت نشيني در پرسپوليس دوباره به پاس برگشته بود و قصد داشت كه جلوي پرسپوليس بازي خوبي را انجام دهد كه در اين كار به هيچ وجه موفق نبود- علي كريمي صاحب توپ شد و با يك سانتر بي نقص توره را در موقعيت گلزني قرار داد تا او گل دوم خودش و گل سوم پرسپوليس را به ثمر برساند.
در دقايق آخر بازيكنان پرسپوليس باز هم موقعيت گلزني داشتند كه به نتيجه نرسيدند. آخرين اتفاق مهم بازي اخراج اميد خورج از زمين بازي بود. او در بازي رفت دو تيم هم از زمين اخراج شده بود.
به هر ترتيب افشين پيرواني توانست در همدان به يك پيروزي دلچسب برسد تا مقابل مربي سابقش، برنده از زمين خارج شود.

اولين برد مايلي كهن

در ديگر بازي ديروز سايپا موفق شد 3-2 فولاد خوزستان را شكست دهد.
 يکشنبه 24 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن