تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816513454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش نگران كننده مصرفشيشه در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: افزايش نگران كننده مصرف"شيشه" در تهران
ميزان كشفيات مواد مخدر شيشه با افزايش 547 درصدي در 8 ماهه اول امسال معادل 86 كيلو و 290 گرم بوده است."


سرهنگ جواد كشفي معاون مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ امروز چهارشنبه از روند نگران كننده افزايش مصرف ماده مخدر "شيشه" در تهران ابراز نگراني كرد و از افزايش پنج برابري آن در 8 ماه نخست سال جاري خبر داد.
وي گفت:" ميزان كشفيات مواد مخدر شيشه با افزايش 547 درصدي در 8 ماهه اول امسال معادل 86 كيلو و 290 گرم بوده است."
كشفي كه در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، افزود: در حالي كه در سال 86، سه هزار و 350 نفر در رابطه با ماده مخدر شيشه دستگير شده بودند اين رقم در 8 ماهه اول سال جاري به بيش از شش هزار و 50 نفر رسيده است.
وي افزود: در سال 84 تعداد افرادي كه در رابطه با مواد مخدر شيشه در پايتخت دستگير شده بودند، 432 بود و اين تعداد در سال 85 با افزايش 84 درصدي به 898 نفر رسيد.
معاون مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، تعداد افراد دستگيرشده در 8 ماه گذشته را در رابطه با ماده مخدر حشيش چهار هزار و 702 نفر و در رابطه با هروئين را دو هزار و 606 نفر عنوان كرد.
سرهنگ كشفي درباره ميزان مصرف روزانه مواد مخدر در پايتخت گفت: تاكنون كسي نتوانسته است ميزان مصرف مواد مخدر در پايتخت را به صورت دقيق اعلام كند ، اين در حاليست كه دو انجمن غيردولتي مسووليت انجام اين كار را بر عهده گرفته و اعدادي نيز در اين رابطه اعلام كرده‌اند، اما آمار ارائه شده از سوي اين دو انجمن از پشتوانه علمي برخوردار نبود.

هر كيلو شيشه 100 ميليون تومان
سرهنگ كشفي با اشاره به اين كه در حال حاضر قيمت هر كيلو موادمخدر شيشه نامرغوب در تهران بين 50 تا 60 ميليون تومان است، گفت: در يك‌سال گذشته، هر كيلو موادمخدر شيشه بالغ بر 100 ميليون تومان معامله مي‌شد.
اين مقام نيروي انتظامي همچنين از انهدام چند باند مواد مخدر توزيع كننده شيشه در تهران خبر داد كه ظرف 45 روز بالغ بر دو ميليارد تومان از اين طريق درآمد كسب كرده ‌بودند.
وي با تاكيد بر اينكه لابراتور مواد مخدر شيشه در كشور وجود ندارد، گفت: مواد مخدر شيشه از كشورهاي اروپايي و تايلند وارد ايران مي شود.
معاون مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اين كه هنوز در مورد مواد مخدر شيميايي خلاهاي قانوني وجود دارد، آمار كشفيات اين مواد را بسيار نگران كننده خواند.
وي گفت: ميزان كشف مواد مخدر شيميايي انواع قرص وآمپول روانگردان در هشت ماهه امسال ، يك ميليون و 866 هزار و 127 عدد بوده كه اين ميزان در مدت مشابه سال گذشته 119 هزار و 121 عدد را نشان مي‌داد و اين ميزان كشفيات در سال جاري افزايش دو هزار و 49 درصدي داشته است.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اشاره به اين كه موضوع مواد مخدر كراك به عنوان يك تهديد در تهران تلقي مي‌شود ، گفت: در هشت ماهه امسال ميزان افرادي كه در رابطه با مواد مخدر كراك دستگير شده‌اند ، 17 هزار و 909 نفر بوده كه اين آمار 35 درصد از افراد دستگير شده در رابطه با مواد مخدر را به خود اختصاص داده است.
وي گفت: در مجموع، در هشت ماهه امسال شش هزار و 461 كيلو انواع مواد مخدر توسط پليس در تهران كشف شده كه اين آمار در مدت مشابه سال گذشته چهار هزار و 439 كيلو بوده و در اين مدت 31 درصد افزايش يافته است.

دستگيري روزانه 250 نفر قاچاقچي
سرهنگ كشفي در ادامه اين كنفرانس خبري، از دستگيري روزانه 250 نفر به صورت ميانگين در رابطه با مواد مخدر در پايتخت خبر داد و گفت: بالاي 90 درصد مواد مخدر شيشه در تهران كشف مي‌شود و اين در حالي است كه 60 درصد از ميزان دستگيري‌هاي پليس در پايتخت مربوط به پليس مبارزه با مواد مخدر است.
وي افزود: از ابتداي امسال تاكنون 45 هزار و 57 توزيع كننده و قاچاقچي مواد مخدر توسط پليس دستگير شده‌اند كه اين آمار در مدت مشابه سال گذشته 33 هزار و 213 نفر بوده كه اين ميزان دستگيري افزايش 37 درصدي را نشان مي‌دهد.
سرهنگ كشفي درباره تعداد معتادان پايتخت، گفت: بنا بر اعلام منابع رسمي 130 هزار معتاد رسمي و 80 هزار معتاد تفنني در پايتخت وجود دارد، اما از نظر پليس مبارزه با مواد مخدر، تعداد معتادان پايتخت به 12 هزار نفر هم نمي‌رسد، چون در برخي از مواقع مسوولان تصميم‌گير تعداد دفعات دستگيري معتادان را با تعداد معتادان اشتباه مي‌گيرند.
به گزارش ايسنا، وي در باره سن خرده‌فروشان دستگير شده در پايتخت گفت: در هشت ماهه امسال 68 نفر با ميانگين سني زير 15سال در تهران دستگير شدند كه اين ميزان دو دهم درصد دستگيرشدگان را به خود اختصاص داده و در گروه سني 18 سال، 526 تن دستگير شدند كه اين ميزان هم 4/2 دهم درصد دستگيرشدگان بود. همچنين، بيشترين گروه سني دستگيرشدگان 20 تا 25 سال با 17 درصد بودند.
سرهنگ كشفي با بيان اين كه در هشت ماهه امسال 25 قبضه اسلحه جنگي از قاچاقچيان مواد مخدر كشف شده است، از متلاشي شدن 200 باند موادمخدر در پايتخت در اين مدت خبرداد.

طرح انضباط اجتماعي
وي درباره طرح انضباط اجتماعي نيز تاكيد كرد: طي 10 روز گذشته، تمام پليس‌هاي تخصصي در دو بخش عمومي و تخصصي كار خود را آغاز كردند كه در اين رابطه پاكسازي معابر از وجود معتادان و موادفروشان و ارتقاي سطح آموزش شهروندان به صورت چهره به چهره از جمله اهدافي بود كه از سوي پليس پيگيري شد.
معاون مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ افزود: در طرح انضباط اجتماعي تاكنون 151 نفر از توزيع‌كنندگان مواد مخدر دستگير شدند و همچنين 10 مجرم سابقه‌دار از سوي بانك‌هاي اطلاعاتي به صورت محسوس و نامحسوس توسط ماموران پليس كنترل شدند.
وي خاطر نشان كرد: با توجه به تغيير الگوي مصرف مواد مخدر از مواد مخدر طبيعي به شيميايي، آموزش شهروندان در دانشگاه‌ها و 11 دبيرستان از سوي پليس انجام گرفته است ، همچنين گزارشات مردمي نيز به صورت روزانه رسيدگي مي‌شود و براي اولين بار پليس با بهره‌گيري از بانك اطلاعاتي سوابق كيفري و محل سكونت سوژه‌هاي خود را در كمتر از سه دقيقه به واحدهاي دستگير كننده اعلام مي‌كند.
 چهارشنبه 20 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن