تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816743325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژواك


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: پژواك
شاهرود- خبرنگار كيهان: حوزه هنري استان سمنان با ارسال 141 اثر در دومين جشنواره دوسالانه بزرگ كشور شركت كرد. به گزارش روابط عمومي حوزه هنري استان سمنان جشنواره توليدات استاني حوزه هنري كشور در تمام رشته هاي هنري شامل سينما، تئاتر، موسيقي، تجسمي، آفرينشهاي ادبي و آموزش و پژوهش برگزار مي شود كه استان سمنان در رشته هاي نقاشي، خوشنويسي، نگارگري و تذهيب، عكس، كاريكاتور، پوستر، فيلمنامه و تازه هاي نشر در اين جشنواره شركت خواهد كرد.
¤ 250 اثر از آثار هنرمندان حوزه هنري استان سمنان به اولين جشنواره ملي شعر زاگرس ارسال شد. اين حوزه با ارسال 130 اثر در بخش شعر كلاسيك و 120 اثر در بخش شعر نو در اين جشنواره شركت كرده است. لازم بذكر است كه نخستين جشنواره ملي شعر زاگرس با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهگيلويه و بويراحمد سي ام آبان در ياسوج برگزار خواهد شد.
¤ به گزارش روابط عمومي حوزه هنري استان سمنان و به مناسبت دومين سال حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي در استان 60 اثر منتخب از هنرمندان واحد تجسمي حوزه هنري استان سمنان در نمايشگاه نقش نور در دامغان در معرض ديد علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
لازم بذكر است كه اين نمايشگاه پيش از اين در پارك كودك و پارك فردوسي، مصلي نماز جمعه و خانه سالمندان شهرستان شاهرود برگزار شده بود.
¤ آثار 10 نفر از هنرمندان حوزه هنري استان سمنان به اولين جشنواره معرفتي هنري هدي راه يافت. بنابه اين گزارش اولين دوره اين جشنواره كه با هدف توسعه مطالعات ديني و با تاكيد بر ضرورت آشنايي هنرمندان جوان با مفاهيم و مباني فكري برگرفته از ارزش هاي اسلامي است اواخر آبان ماه در تهران برگزار مي شود.
شهركرد- خبرنگار كيهان: بيستمين جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختياري برگزار شد.
داريوش رضواني مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير اين جشنواره گفت: از 40 متن رسيده پس از دو مرحله بازبيني 10 اثر مجوز حضور در جشنواره را پيدا كردند.
وي افزود: با توجه به استقبال خوب مردم و علاقه مندان از اين جشنواره قرار است آثار شركت كننده در سطح استان به اجراي عمومي گذاشته شود.
اصفهان- خبرنگار كيهان: كارگاه دو روزه آموزش سبك شناسي سينما با حضور جمشيد ارجمند در سالن سعدي حوزه هنري برپا شد.
اين كارگاه به همت كانون فيلم حوزه هنري اصفهان و در پي كارگاه هاي آموزش كارگرداني، بازيگري و فيلمبرداري در روزهاي دوشنبه بيستم و سه شنبه بيست و يكم آبان ماه سال جاري برگزار شد. در اين كارگاه به منظور آموزش سبك هاي مختلف سينمايي، فيلم هاي گذرگاه تاريك به كارگرداني دلمر رديوس، سرگيجه به كارگرداني آلفرد هيچكاك و دزد دوچرخه به كارگرداني ويتوريا دسيكا نمايش داده شد.
¤ دو انيميشن حوزه هنري اصفهان در چهارمين جشنواره فيلم كوتاه ديني رويش برگزيده شد
انيميشن هاي نوا به كارگرداني حسن خراساني و كاش يكي پيدا بشه به كارگرداني حامد بانك كه از توليدات خانه انيميشن حوزه هنري استان اصفهان در سال 86 هستند در اين جشنواره به عنوان آثار برتر انتخاب شدند. پويانمايي نوا جايزه دوم كارگرداني پويانمايي و كاش يكي پيدا بشه جايزه برگزيده هيات كارشناسان ديني را از آن خود كردند. در چهارمين جشنواره فيلم كوتاه ديني رويش سه انيميشن تخته سياه، نوا و كاش يكي پيدا بشه از اصفهان به بخش مسابقه راه يافتند كه از آن ميان دو انيميشن نوا و كاش يكي پيدا بشه محصول خانه انيميشن حوزه هنري اصفهان بود.
چناران- خبرنگار كيهان: همزمان با دهه كرامت اختتاميه ششمين جشنواره شعر رضوي شهرستان چناران روز گذشته در تالار خواجه نظام الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي چناران برگزار شد.
مجيد محمدي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي چناران با اعلام اين مطلب افزود: محمد ادرم، موسي عباسي مقدم و مليحه دهقان در بخش شعر رضوي و محمود مرادي، احمد ديوسوار و راضيه جاوداني مقدم در بخش شعر آزاد به عنوان شاعران برتر اين جشنواره معرفي شدند.
ساري- خبرنگار كيهان: فيلمسازان فعال حوزه هنري مازندران در پنجمين جشنواره كشوري فيلم كوتاه ديني رويش خوش درخشيدند.
«عزيزالله محمدپور»، رئيس حوزه هنري مازندران با اعلام اين خبر افزود: در پنجمين جشنواره سراسري فيلم كوتاه ديني رويش كه از تاريخ 6 تا 10 آبان ماه سال جاري در مشهد مقدس برگزار شد، دو اثر با عنوان «سفر غريب» به كارگرداني عزيزالله محمدپور و نيز انيميشن كوتاه «درخت» به كارگرداني محمد علي ولي زاده در بخش فيلم و همچنين «دبستان دنج كلا» نوشته بابك ناصري در بخش فيلمنامه به بخش اصلي اين مسابقه راه يافت.
¤ به همت واحد آفرينش هاي ادبي حوزه هنري مازندران، سومين جلسه نقد شعر و ترانه در سالن اجتماعات اين مركز برگزار شد. سيدولي هاشمي، مسئول آفرينش هاي ادبي حوزه هنري مازندران ضمن بيان اين خبر گفت: اين نشست با حضور ادبا و ترانه سراهاي شهرهاي ساري، قائم شهر، بهشهر، نوشهر و چالوس برگزار شد و هنرمندان تازه ترين سروده هاي خود را قرائت و نقد و بررسي كرده اند.
اسلامشهر- خبرنگار كيهان: از سوي ائمه جمعه اسلامشهر و احمدآباد مستوفي با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اسلامشهر، آموزش و پرورش و كميته امداد امام خميني شهرستان اسلامشهر مسابقه كتابخواني خمس و زكات برگزار شد.
محسن خواجوند مسئول روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اسلامشهر ضمن اعلام مطلب فوق گفت: اين مسابقه به صورت گسترده در سطح اسلامشهر و احمدآباد مستوفي برگزار و در پايان از بين شركت كنندگان 170 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند كه جوايزي به آنها اهدا شد.
گرگان- خبرنگار كيهان: به منظور جريان سازي و ارتقاء سطح هنري و فرهنگي مطبوعات استان و تجليل از اصحاب رسانه فعال در عرصه هنر به ويژه هنر متعهد، حوزه هنري استان گلستان، اولين دوره جشنواره «هدهد» را در آذرماه امسال برگزار خواهد كرد.
محمدرضا خاكپور رئيس حوزه هنري استان با اعلام اين خبر افزود: شناسائي و تقدير از رسانه هاي فعال، شناخت و ارائه توانمنديهاي مطبوعات استاني، ايجاد انگيزه و تشويق اصحاب رسانه در جهت پرداختن به موضوع فرهنگ و هنر و معرفي و شناساندن آنان از جمله اهدافي است كه در برگزاري اين جشنواره دنبال مي شود.
كاشان- خبرنگار كيهان:اثر خانم «سوده رضوي»، يكي از هنرمندان انجمن نگارگري فرهنگسراي معراج سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان به عنوان اثر برگزيده جشنواره سراسري رضوي انتخاب شد.
سيدابوالفضل بني حسيني، مدير اين فرهنگسرا به خبرنگار ما گفت: آثار هفت هنرمند ديگر نيز از اين انجمن نگارگري به اين جشنواره كه به مناسبت ميلاد امام رضا(ع) و هفته كرامت در اصفهان برگزار شد، راه يافت.
وي افزود: آثار راه يافته به اين جشنواره از كاشان، در بخش بزرگسالان آثار مهدي ايراني و سميه تمنايي و در بخش جوانان آثار سميه فلكي، عطيه فدوي، مريم السادات مريخي، سپيده ابراهيمي و الهام مسي بود.
¤ به مناسبت ميلاد با سعادت امام رضا(ع) نمايشگاهي با عنوان يادي از غريب به همت فرهنگسراي معراج سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان برپا شد. در اين نمايشگاه كه با همكاري مؤسسه خادمين علي بن موسي الرضا(ع) و مؤسسه دارالفنون كاشان برپا شد، آثاري در زمينه هاي معرق، مينياتور، تذهيب و خوشنويسي با موضوعات ضامن آهو و امام رضا(ع) به نمايش گذاشته شد.
¤ به مناسبت ميلاد با سعادت امام هشتم شيعيان حضرت امام رضا(ع) از اثر معرق هنرمند كاشاني «زهرا گرجي» با عنوان ضامن آهو پرده برداري شد.
به گزارش خبرنگار ما اين اثر كه از اثر ضامن آهوي استاد فرشچيان تأثير پذيرفته، در ابعاد 120 در 90 به مدت دوسال خلق شده است.
در اين اثر از 20 نوع چوب رنگي طبيعي مانند عناب، اقاقي ها، گلابي، شمشاد، سنجدباخته، نارنج باخته، طوسي و صدف آبي استفاده شده است.
¤ نمايشگاه عكسي از آثار برگزيده عكاسان كشور از آستان قدس امامزاده سلطانعلي بن محمدباقر(ع) واقع در مشهد اردهال در مجتمع سينمايي حوزه هنري كاشان برپا شد.
در اين نمايشگاه علاوه بر صحن و سراي اين امامزاده، تصاويري از آيين غبارروبي آن و مراسم سنتي مذهبي قاليشويان به نمايش گذاشته شده است.
محمد قنبري، رئيس حوزه هنري كاشان گفت: اين نمايشگاه شامل 70 قطعه عكس انتخابي از بين 1400 اثر از عكاسان حرفه اي كاشان و ديگر نقاط كشور است.
وي افزود: با برنامه ريزي مدون و هماهنگي هاي لازم، اين نمايشگاه در نگارخانه هاي شهرهاي هفت استان مختلف كشور برپا خواهد شد.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن