تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819694600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از 590 میلیارد تومان یارانه شیر فقط 200 میلیارد تومان آن پراخت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: با پیگیری‎های وزارت بازرگانی، بخشی از مطالبات تولیدکنندگان شیر یارانه‎ای تامین شد.
آفتاب: با پیگیری‎های وزارت بازرگانی، بخشی از مطالبات تولیدکنندگان شیر یارانه‎ای تامین شد.

وزیر بازرگانی با اشاره مذاکرات انجام ‎شده با معاونت برنامه‎ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، گفت: با پیگیری‎های انجام‎شده، امروز80 میلیارد تومان معوقه یارانه شیر به وزارت بازرگانی داده می‎شود که در اسرع وقت از طریق ساماته شیر به ذی.نفعان مربوطه پرداخت خواهد شد.

بر اساس گزارش شبکه بارگانی مهدی غضنفری با اشاره به قول مساعد معاونت برنامه‎ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، ابراز امیدواری کرد: مابقی مطالبات تولیدکنندگان شیر یارانه‎ای در هفته پیش رو تامین و به آنها پرداخت شود.

وی همچنین خواستار تغییر شیوه پرداخت یارانه‎ها به ویژه یارانه شیر در سال آینده شد و گفت: در این زمینه باید سازوکار جدیدی را طراحی کرد و اگر قرار است یارانه‎ها پرداخت شود، شیوه سهل‎تری برای آن انتخاب کرد.

گفتنی است چندی پیش وزیر بازرگانی با بیان اینکه این وزارتخانه فقط توزیع.کننده منابع یارانه.ای است، از تاخیر در واریز یارانه شیر از سوی معاونت برنامه.ریزی و نظارت راهبردی گله و پیشنهاد کرده بود، اگر قرار است یارانه شیر با تاخیر پرداخت شود، به طور مستقیم به مردم داده شود.

غضنفری درباره دلیل کاهش عرضه شیر یارانه.ای طی روزهای اخیر در برخی از فروشگاه.های سطح شهر و سرنوشت یارانه شیر در سال آینده گفته بود: متاسفانه با وجود درخواست از معاونت برنامه.ریزی و نظارت راهبری هنوز نتوانسته.ایم یارانه شیر (که باید به صنایع لبنی پرداخت شود) را اخذ کنیم. اگر قرار است منابع مورد نیاز یارانه شیر در سال آینده نیز با کندی پرداخت شود، بهتر است این یارانه به طور مستقیم به مردم داده شود. .در واقع از پرداخت یارانه.های همراه با کالا اجتناب کرد مگر آنکه منابع مورد نیاز این یارانه.ها به موقع پرداخته شود.

گفتنی است مجموع اعتبار مصوب امسال جهت خرید دو میلیون و 600 هزار لیتر شیر یارانه ای 590 میلیارد تومان تعیین شده بود که .از این مبلغ تاکنون 200 میلیارد تومان پرداخت شده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن