تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813434091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كفاشيان: هيچ صحبتي درباره تغيير قطبي انجام نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: كفاشيان: هيچ صحبتي درباره تغيير قطبي انجام نشده است


رئيس فدراسيون فوتبال گفت: تاکنون صحبتي راجع به تغيير و تعويض کادر فني تيم ملي نشده و از قطبي حمايت کامل انجام خواهيم داد.




علي کفاشيان درباره سفر به مالزي اظهار داشت: مانند دوره.هاي گذشته، در رده.هاي بالا قرار داريم. البته مشکلاتي در ساختار ورزشگاه.ها داريم که بايد آنها را برطرف کنيم.
وي ادامه داد: براي سال آينده بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم تا نقاط ضعف را برطرف کنيم. تمامي باشگاه ها بايد استاندارد شوند. اين برنامه.ها به سود فوتبال ايران است. مي.توانيم با دقت و برنامه به رده.هاي بالاي فوتبال اسيا راه يابيم.
رئيس فدراسيون در مورد صعود ذوب.آهن به فينال ليگ قهرمانان آسيا، عنوان کرد: صعود ذوب.آهن نشان دهنده بالا رفتن سطح کيفي ليگ است. باشگاه.هاي ايران لياقت حضور در فينال ليگ قهرمانان آسيا را دارند. بايد خود را باور کنيم که به استاندارهاي بالا رسيده.ايم و در سال.هاي آينده پيشرفت بيشتري داشته باشيم.
کفاشيان افزود: ما حتي پيشنهاد برگزاري فينال ليگ قهرمانان را داديم. AFC از بين ما، ژاپن و کره.جنوبي، ژاپن را به عنوان ميزبان معرفي کرد. شايستگي ذوب.آهن نشان.دهنده زحمات آنها است. به بن.همام اعلام کرده.ايم که مي.توانيم در هر مسابقه.اي ميزبان شويم و هر رقابتي را برگزار کنيم.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره حضور محمدرضا خلعتبري، مهاجم ذوب.آهن در تيم اميد تصريح کرد: با اميرحسين پيرواني جلسه داشتم. به او گفتم که ذوب.آهن را مانند تيم ملي بدانيد و با آنها هماهنگ باشيد و تصميمي را اتخاذ کنيد که به سود ذوب.آهن است.
وي با اشاره به صحبت منصور ابراهيم.زاده، سرمربي ذوب.آهن، مبني بر اينکه مردم درباره حضور خلعتبري در تيم اميد تصميم بگيرند، تاکيد کرد: مطرح کردن اين صحبت.ها صحيح نيست. 2 مربي بايد با يکديگر جلسه برگزار کنند و تصميم نهايي را بگيرند. پيرواني هم اعلام کرده شرايط ذوب.آهن برايم مهم است. معتقديم ذوب.آهن بايد با تمام نيرهاي خود در ديدار پاياني حاضر شود.
کفاشيان در پاسخ به اينکه وضعيت افشين قطبي در تيم ملي پس از جام ملت.ها چگونه است، يادآور شد: پس از جلسه کميته فني نيز گفتم که اکنون فقط به فکر جام ملت.ها هستيم و تمام حمايت خود را انجام مي.دهيم و پس از جام ملت.ها تصميم.گيري خواهيم کرد. برخي رسانه.ها مسائلي را مطرح کردند؛ اما نبايد به آنها توجه کنيم. بايد فقط حمايت از تيم ملي را در دستور کار قرار دهيم.
رئيس فدراسيون فوتبال خاطر نشان ساخت: به هيچ عنوان به فکر تعويض يا تغيير در کادر فني تيم ملي نيستيم. تا کنون هيچ صحبتي نيز در اين زمينه انجام نداده.ايم.
وي درباره صحبت حبيب کاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه کرانچار را براي تيم ملي پيشنهاد داده بود، عنوان کرد: چنين موضوعي يادم نيست؛ هرچند هر پيشنهادي را بررسي و نظرات افراد مختلف را دريافت مي.کنيم.
کفاشيان درباره مذاکره با مسئولان آلماني براي برگزاري ديدار دوستانه با اين تيم، گفت: اطلاعي از اين موضوع ندارم. البته گروه فرهنگي بانوان آلماني زماني که مالزي بودم، به ايران سفر کردند و شايد مذاکرات با آنها بوده است.
وي در خصوص سفر به سوئيس براي اجلاس فيفا و مطرح کردن بحث يک ميليون دلار ايران که بلوکه شده است اظهار داشت: موضوع بلوکه شدن پول ايران به فيفا ارتباطي ندارد. جلسه.اي را جداگانه با بانک مرکزي و مسئولان فدراسيون برگزار کرده.ايم تا بتوانيم آن را از راه.هاي قانوني پيگيري کنيم.
کفاشيان ادامه داد: کميته.هاي مختلف در اين اجلاس تشکيل مي.شود. من نيز که عضو کميته فوتسال و فوتبال ساحلي هستم، شرکت خواهم کرد. پيشنهادهايي از جمله جدايي کميته فوتبال ساحلي از فوتسال و ميزباني ايران براي جام جهاني فوتسال دارم.
وي راجع به متن استعفاي صفايي فراهاني از عضويت در کميته.هاي اجرايي و مسابقات AFC تصريح کرد: اين استعفا خيلي وقت رخ داده بود. انتخابات جديد اين کميته 2 ماه آينده برگزار خواهد شد و بايد تلاش کنيم تا ايران صاحب کرسي شود. اگر ايران در اين کميته.ها کرسي نداشته باشد، جايگا.هش ضعيف مي.شود.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن