تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820634002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
كشف 2 تن مواد مخدر در كاميون حامل گوشت
فرمانده قرارگاه فتح و انتظامي استان سيستان و بلوچستان گفت: مقدار دو تن و 67 كيلوگرم مواد مخدر در يك كاميون حامل گوشت در زاهدان كشف شد. به گزارش معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي سيستان و بلوچستان، غلامعلي نكوئي اظهار داشت: با شناسايي و توقيف يك كاميون يخچالدار حامل گوشت در زاهدان، شيوه جديد حمل و جابه جايي مواد مخدر لو رفت و 20 نفر از سوداگران مرگ شناسايي و دستگير شدند. وي افزود: ماموران ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان سيستان و بلوچستان در پي كسب اخباري مبني بر حمل و نقل مواد مخدر توسط قاچاقچيان در پوشش بارهاي گمركي و خودروهاي پلمپ شده حامل بارهاي مختلف، پس از يك سري اقدامات وسيع و اطلاعاتي و كار شبانه روزي پليسي، موفق شدند يك كاميون يخچال دار حامل گوشت كه مظنون به حمل مواد مخدر بود را در ايست و بازرسي كوله سنگي شناسايي و توقيف كنند. سردار نكوئي اظهار داشت: پس از توقيف خودروي مذكور، ماموران پس از فك پلمپ در بازرسي از آن با استفاده از يك قلاده سنگ مواد ياب موفق شدند اين مقدار مواد مخدر را كه به طرز ماهرانه اي در بين گوشت هاي منجمد جاسازي شده بود، كشف و ضبط كنند. وي ادامه داد: ماموران در بازجويي هاي به عمل آمده از متهمان و كار اطلاعاتي موفق شدند محل دپوي مواد مخدر را كه به اين طريق حمل و جابجا مي شد را در يك انبار گوشت در شهرك صنعتي زاهدان رديابي كنند. فرمانده انتظامي استان خاطرنشان كرد: پس از شناسايي اين انبار گوشت، ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي و با استفاده از چندين اكيپ مجهز در يك عمليات غافلگيرانه توانستند تعداد 20 نفر از عاملان و قاچاقچيان مواد مخدر را شناسايي و تعداد 33 هزار عدد آمپول حاوي مواد مخدر را به همراه هشت دستگاه خودرو و 21 دستگاه تلفن همراه كشف و ضبط كرده و تحويل مراجع قضايي دهند. نكوئي افزود: تحقيقات و بازجويي ها از متهمان دستگير شده براي شناسايي ساير متهمان ادامه دارد.

كيفر خواست جعفر جني صادر شد
جعفر جني، شرور منطقه نظام آباد به جرم تعرض به پسر نوجواني محاكمه مي شود. 5 آبان ماه سال گذشته، خانواده پسر جواني با مراجعه به دادسراي امور جنايي از فرد شروري به جرم تعرض به پسر 15 ساله شان شكايت كردند.محمد پسر نوجوان در شكايت خود به بازپرس شاملو گفت: صبح ديروز در خيابان مشغول بازي بودم كه جعفر و دوستش ايمان از من خواستند براي جا به جا كردن چند جعبه به پشت بام خانه اشان بروم به همين دليل من نيز براي كمك به پشت بام رفتم ولي در آنجا جعفر و ايمان با تهديد چاقو مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و با تهديد آنها مجبور به سكوت شدم. به گزارش برنا، پس از اعلام شكايت بازپرس شعبه اول دادسراي امورجنايي به گروهي از كارآگاهان پايگاه دهم، پليس آگاهي دستور رسيدگي به پرونده و دستگيري پسران متجاوز را صادر كرد. كارآگاهان توانستند در ادامه تحقيقات، جعفر مرد شرور را در يك عمليات پليسي شناسايي و دستگير كنند. با دستگيري و انتقال جعفر به دادسراي امور جنايي وي تعرض به پسر نوجوان را پذيرفت و در ادامه بازجويي ها با اعتراف به زنا و تهديد با سلاح سرد مخفيگاه ايمان همدست خود را نيز معرفي كرد. بلافاصله گروهي از كارآگاهان پليس با دستور شاملو بازپرس پرونده به مخفيگاه ايمان 21 ساله رفتند و موفق شدند وي را نيز دستگير كنند.با تكميل شدن پرونده، كيفر خواست جعفر جني به جرم تجاوز، زنا،تهديد با سلاح سرد، و آدم ربايي توسط آرش سيفي نماينده دادستان صادر شد. بر اساس اين خبر، جعفر جني و همدستش به زودي به جرم تعرض در دادگاه كيفري و به سبب ساير جرايم در دادگاه عمومي محاكمه مي شوند.

زندگي دوباره براي جنايتكار پشيمان
پسري كه به جرم كشتن دوستش در يكي از روستاهاي استان فارس به اشد مجازات محكوم شده بود با جلب رضايت خانواده داغدار در آستانه آزادي قرار گرفت. اهالي روستاي «چهار طاق» بخش «رستم» فارس عصر يكي از روزهاي سرد زمستان 1381 شاهد جدال خونين دو جوان به نام هاي «مقداد - ق» و «سعيد - ك» بودند.«مقداد» چاقو در دست تلاش مي كرد تا فرار كند اما همانجا در حلقه تنگ شاهدان، محاصره و تسليم پليس شد.«سعيد» نيز به خاطر شدت خونريزي در راه بيمارستان جان باخت و جنازه به پزشكي قانوني سپرده شد.سپس مجرم به بازسازي صحنه درگيري پرداخت و در دادگاه دادگاه كيفري گفت: سالها بود كه سعيد را مي شناختم و با او دوست بودم اما به خاطر اختلاف مالي با هم درگير شديم.آن روز سراغش رفتم تا تسويه حساب كنم كه ناسزا گفت و چاقو كشيدم. «مقداد» كه سرش را پايين انداخته بود ادامه داد: مي دانم اشتباه كردم و حالا خيلي پشيمانم.باور كنيد همه چيز در يك لحظه اتفاق افتاد و ناخواسته دستم به خون آغشته شد.خشم آني، زندگي من و سعيد را تباه كرد.كاش خودم را كنترل مي كردم.وي با چشمان اشكبار گفت: از خانواده داغدار مي خواهم به جواني ام رحم كند و به من فرصت دهد.در پايان اين نشست، هيئت قضايي با توجه به مدرك هاي موجود، مقداد را به مرگ محكوم كرد و راي به تائيد شعبه 27 ديوان عالي كشور رسيد.به گزارش ايسكانيوز،ضرباهنگ مرگ جنايتكار پشيمان به صدا درآمده بود كه سرانجام تلاش خداپسندانه شوراي حل اختلاف و معتمدان محلي «چهار طاق» نتيجه داد و شاكيان با گذشت از خونخواهي به مقداد زندگي دوباره بخشيدند.

متلاشي شدن بزرگترين پارتي شيطان پرستي در كرج
تشديد فعاليت هاي موسوم به شيطان پرستي در كشور و خصوصا در ميان جوانان مرفه جامعه تبديل به معضلي اساسي و تهديدي براي امنيت اخلاقي جامعه و جوانان شده است.هفته گذشته در يكي از باغهاي اطراف كرج يك پارتي مختلط برگزار شده كه پس از اطلاع ماموران با مراجعه به محل حدود 80نفر زن و مرد كه بيش از دوسوم آنها دختران جوان و زنان بودند دستگير شدهاند. به گزارش تابناك، در اين پارتي كه يكي از بزرگترين پارتي هاي مختلط به شمار مي آمده اكثر حاضرين با مصرف شديد مشروبات الكلي و مواد مخدر حالت غير عادي داشته و حتي چند نفر از آنها به صورت كاملا عريان در حال رقص در بين حضار بودند.گفتني است مقادير زيادي انواع مشروبات الكلي; مواد مخدر; سي دي مستهجن و لوازم فيلمبرداري بهمراه نشانه هايي كه متعلق به گروههاي شيطان پرست است در اين پارتي كشف شده است. همچنين در كشفيات به دست آمده و تحقيقات صورت گرفته مشخص گرديد كه برگزار كنندگان اين پارتي از وابستگان و مبلغان اصلي شيطان پرستي در تهران بوده اند.اين در حالي است كه پيش از اين نيز يكي از بزرگترين پارتي هاي متعلق به گروه هاي شيطان پرستي در اطراف كرج مورد شناسايي و عوامل ان توسط ماموران انتظامي دستگير شدند.

مرگ مشكوك مرد جوان در پارك
جسد يك مرد جوان معتاد به مواد مخدر كه بر اثر نامعلومي فوت كرده است، صبح امروز كشف شد. ساعت 8 صبح ديروز ماموران كلانتري 153 شهرك وليعصر از كشف جسد يك مرد جوان 25 ساله با خبر شدند. ماموران با حضور در پاركي در اين محله دريافتند جوان 25 ساله اي بر اثر نامعلومي فوت كرده و جسدش در اين محل رها شده است. ماموران در حال تن پيمايي از اين فرد بودند كه دريافتند خانواده مقتول به محل آمده و مدعي هستند فرزندشان نيمه شب از خانه بيرون رفته و ديگر به خانه برنگشته است. مقتول به ادعاي خانواده اش معتاد بوده و احتمالا بر اثر سو» مصرف مواد مخدر در اين محل جان باخته و جسدش در آنجا رها شده است. بر روي كمر مقتول يك بريدگي وجود دارد كه هنوز مشخص نيست اين بريدگي چه زماني ايجاد شده است و آيا مي توانسته عامل مرگ باشد يا خير.

هم اتاقي قاتل مرد جوان بود
هم اتاقي مرد جوان به عنوان قاتل وي بازداشت شد. اوايل مردادماه امسال ماموران كلانتري 113 بازار در جريان كشف جسد مرد ناشناسي در مخروبه هاي حوالي بازار قرار گرفتند. بلافاصله گروهي از كارآگاهان به همراه حسين اصغر زاده بازپرس ويژه قتل پايتخت به محل كشف جسد رفتند،در تحقيقات اوليه مشخص شد مقتول حدود 30 سال سن دارد و بر روي بدنش آثاري از ضرب و شتم مشاهده مي شود. در ادامه تحقيقات، ماموران به شناسايي هويت مقتول در بين افراد فقداني پرداختند كه توانستند هويت وي را به نام احمد 22 ساله شناسايي كنند. در ادامه با احضار خانواده مقتول به دادسراي امور جنايي آنها مدعي شدند احمد به همراه يك هم اتاقي در خانه اي مجردي زندگي مي كرده است. به گزارش برنا، با روشن شدن اين موضوع به دستور بازپرس حسين اصغر زاده گروهي از كارآگاهان، مامور شناسايي و دستگيري مظنون به قتل شدند. ماموران پليس در ادامه توانستند عصر ديروز هم اتاقي احمد را در يك عمليات پليسي شناسايي و دستگير كنند. با انتقال متهم به اداره آگاهي، وي در بازجويي ها اتهام قتل را پذيرفت. بر اساس اين خبر، تحقيقات بيشتر در اين زمينه ادامه دارد.

با هوشياري حراست كل شهرداري تهران
رشوه خوار 500 ميليوني دستگير شد
ابتكار- فردي كه مبلغ 500 ميليون ريال رشوه از يكي از مالكان منطقه 4 دريافت كرده بود تا براي او اجازه احداث طبقات ساختماني را صادر كند با هوشياري حراست كل شهرداري تهران و با هماهنگي مراجع قضايي دستگير شد. به گزارش روابط عمومي حراست كل شهرداري تهران اين فرد كه يكي از كارمندان نواحي شهرداري منطقه 4 است با سو» استفاده از موقعيت شغلي در ازاي مبلغ 900 ميليون ريال وجه غير متعارف به مالك قول احداث طبقات را مي دهد كه در مرحله اول مبلغ 500 ميليون ريال رشوه دريافت مي كند كه در قبال دريافت اين مبلغ هيچ كاري براي مالك انجام نمي دهد. براساس همين گزارش فرد خاطي به دنبال دريافت مبلغ باقي مانده بود كه با هوشياري حراست كل شهرداري تهران و مراجع قضايي دستگير و روانه زندان مي شود.

آدمكش 15 ساله گريخت
چاقوكشي پسرعموها بر سر تماشاي تلويزيون در استان قزوين، با جنايت پايان يافت و مجرم گريخت. پليس اداره آگاهي «بوئين زهرا» وقتي از كشته شدن «نجيب »25 ساله در روستاي «چزكين» باخبر شد رسيدگي به پرونده را آغاز كرد.بررسي هاي مقدماتي نشان مي داد او كه راننده تراكتور بود و با خانواده عمويش زندگي مي كرد هنگام دعوا با پسر صاحبخانه بر سر تماشاي تلويزيون، كاردآجين شد و بر اثر شدت خونريزي در درمانگاه جان سپرد.با افشاي اين مسئله، جنازه به پزشكي قانوني فرستاده شد و آدمكش 15 ساله به نام «فيروز» تحت تعقيب قانون قرار گرفت.به گزارش ايسكانيوز، كارآگاهان براي رديابي و دستگيري مجرم، چند سرنخ كشف كرده اند.

جديدترين اعترافات هيولاي وحشت
جوزف فريتزل" پير مرد 74 ساله اتريشي كه خبر تجاوز وي به كودكانش چند ماه پيش به جنجالي ترين خبر اروپا و جهان تبديل شد، به تازگي اعتراف كرده كه پيشتر نيز مادرش را سال ها در اتاقي تاريك زنداني كرده بود تا اينكه جان باخت."جوزف فريتزل" در ادامه گفت: من هرگز محبتي از مادرم نديدم. او عادت داشت مرا آنقدر كتك بزند تا در خون غوطه ور شوم. مادرم هرگز مرا نبوسيد و هرگز مرا در آغوش نكشيد.پس از بازجويي هاي انجام شده مشخص شد كه او مادرش را سال ها در اتاق زير شيرواني حبس كرده و دست و پايش را بسته بود تا اينكه در سال 1980 هم در همان اتاق جان باخت.گفتني است هيچ يك از همسايه هاي او بياد ندارند كه مادر "جوزف" را به مدت 21 سال ديده باشند. "فريتزل" همچنين گفته پنجره هاي اتاق مادرش را آنچنان آجركشي كرده كه او تا پايان عمر نتوانسته آفتاب را ببيند.اين متهم كه به واقع مي توان او را جنايتكار قرن ناميد، چند ماه پيش به جرم زنداني كردن دو دختر خود به مدت 24 سال و زناي محارم كه نتيجه اش 7 فرزند از دختر خود بوده است توسط پليس اتريش دستگير شد.لازم به ذكر است مدت ها رسانه هاي غربي سعي در مخفي نگهداشتن يهودي بودن "جوزف فريتزل" داشتند.

سو»استفاده جنسي و قاچاق اعضاي بدن مرده ها
يكي از اعضاي قديمي انجمن مرده شورهاي آمريكا به اتهام سو» استفاده جنسي از مرده ها و قاچاق اعضاي بدن آن ها، توسط پليس فدرال آمريكا دستگير شد. به گزارش ايسنا، به نقل ازآسوشيتدپرس، «مارك پيمپير» دستيار بازپرس جنايي شهر هميلتون سينسيناتي آمريكا گفت: اين مرد كه از كارمندان قبلي مرده شورخانه شهر هميلتون بوده و به علت تجاوز به مرده ها به 26 سال حبس محكوم مي شود. وي افزود: «كنث داگلاس»، متهم اين پرونده به علت آن كه اين جرم غيرواقعي و غيرمعمولي را مرتكب شده، نمي توان بر اساس قوانين جزايي معمول او را متهم كرد. اين مرد بيمار است و بايد تحت نظر روانپزشك معالجه شود.اين مرد طي سال هاي 1976تا 1991 ميلادي در مرده شورخانه شهر هميلتون مشغول كار بوده و به گفته خود او، به علت جو حاكم بر محل كارش، به چنين عملي دست زده است. علاوه بر اين، وي متهم است كه اعضاي بدن مردگان را خارج كرده و در بازارهاي سياه در چند ايالت مي فروخته است، از طرف ديگر وي به خريد و فروش مواد مخدر نيز متهم است. با اين حال دادگاه اين شهر، «كنث داگلاس » 55ساله را به علت بيماري رواني تنها به 18 ماه زندان محكوم كرده و وي بايد بقيه عمرش را در مراكز روان درماني بگذارند.

جنايت هولناك سه دانشجوي الازهر
اين جنايت هنگامي فاش شد كه "احمد جاد" دانش آموز دبيرستان وابسته به دانشگاه الازهر مصر تلاش كرد يك كودك 3 ساله را مورد آزار و اذيت جنسي قرار دهد اما توسط پدر اين كودك بازداشت و به پليس تحويل داده شد.اين جنايتكار جوان در بازجويي ها اعتراف كرد كه چندي پيش به همراه دو تن از ديگر همكلاسي هاي خود به يك دختر بچه دو ساله تجاوز كرده و سپس وي را زنده به گور كردند.در همين راستا پليس مصر اعلام كرد تحقيقات در اين باره ادامه دارد و قاضي پرونده دستور بازداشت موقت اين سه دانشجو را صادر كرده است.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن