تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816883755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيجان باشگاهى در ۴ كشور معتبر اروپايى


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: هيجان باشگاهى در ۴ كشور معتبر اروپايى
رقابت هاى فوتبال در سراسر قاره اروپا امشب پيگيرى مى شود. تقديم فشرده بازى هاى ملى در سالى كه قرار است دور مقدماتى جام جهانى برگزار شود باعث مى شود كه تيم هاى باشگاهى از تعطيلى ديدارهاى ملى و ليگ هاى بين المللى استفاده كرده و مثل اين هفته در روزهاى سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه بازى ها دنبال مى شود. امروز چهارشنبه ۳ ليگ معتبر اروپايى يعنى انگلستان، ايتاليا و آلمان بازى هايشان دنبال مى شود و از دور يك هشتم پايانى كوپا دل رى هم چندين بازى برگزار خواهد شد كه به آنها مى پردازيم.
دربى مجدد براى مردان ونگر!
ليگ برتر اين روزها شاهد صدرنشينى ليورپول است. سرخپوشان بندر آنفيلد پس از سال ها دورى از چنين رتبه اى به لطف تركيب يكدست و هماهنگ خود به صدر جدول تكيه زده و پس از برترى شيرين عصر يكشنبه در استمفوردبريج مقابل چلسى نه تنها طلسم ناكامى در مسابقه رودررو با آبى هاى لندنى در ليگ برتر را شكستند بلكه فاصله خود را با تيم دوم يعنى همين رقيب پرستاره به عدد ۳ رساندند. رافائل بنيتز و شاگردانش در بازگشت به خانه رودرروى پورتس موث قرار مى گيرند تيمى كه با هدايت هرى ردنپ خوب بازى مى كند و بازگشت پيتر كراچ مهاجم بلندبالا و سابق ليورپول به جمع هواداران سابق مى تواند از جمله نكات جالب اين ديدار باشد. ردنپ اين روزها با پيشنهاد تاتنهام براى جانشينى راموس روبرو شده و بايد ديد آيا به لندن سفر مى كند يا اينكه كماكان همراه با قهرمان فصل گذشته جام حذفى جزيره به كارش ادامه مى دهد. هال سيتى تيم شگفتى ساز اين فصل بايد عيار خود را در مسابقه امشب نشان دهد. چلسى پس از شكست خانگى مقابل ليورپول فقط به پيروزى مى انديشد و غيبت ستاره ها در حركت اين تيم تأثير زيادى ندارد. چلسى براى ماندن در كورس قهرمانى نياز به پيروزى در اين مسابقه خارج از خانه دارد. آرسنال پس از پيروزى در خانه وستهام بازهم دربى ديگرى از پايتخت را تجربه مى كند. جدال مردان الامارات با تاتنهام هميشه حساس و جالب بوده و امشب نيز ترديد نكنيد اين مسابقه لحظات ديدنى زيادى خواهد داشت. تاتنهام يكشنبه مقابل بولتون ۲ بر صفر به برترى رسيد تا اولين پيروزى فصل باشد و حالا با روحيه اى عالى و انگيزه اى مناسب به سراغ آرسنال مى رود!منچستريونايتد كه در گوديسون پارك مقابل اورتون به تساوى يك بر يك قناعت كرد امشب در اولدترافورد از وستهام و سرمربى جوانش زولا پذيرايى مى كند كه احتمالاً بايد در انتظار برترى پرگل اين تيم بزرگ بر حريف باشيم. رويارويى ته وز با وستهام از جمله نكات ديدنى اين مسابقه است.
برنامه ساير مسابقات
• آستون ويلا بلكبرن
ساعت ۱۹ و ۴۵ دقيقه به وقت محلى
• استوك سيتى ساندرلند
ساعت ۱۹ و ۴۵ دقيقه به وقت محلى
• بولتون اورتون
ساعت ۱۹ و ۴۵ دقيقه به وقت محلى
• فولهام ويگان
ساعت ۱۹ و ۴۵ دقيقه به وقت محلى
• ميدلزبرو منچسترسيتى
ساعت ۱۹ و ۴۵ دقيقه به وقت محلى
بوندس ليگا و غيبت ايرانى ها
اكثر بازى هاى بوندس ليگا امروز برگزار مى شود. ۴ مسابقه ديروز (سه شنبه) برگزار شده كه بازى وردربرمن- لوركوزن حساسيت زيادى داشت ولى بازى هاى امروز جذابيت بيشترى دارد. بوخوم هنوز نمى تواند از وجود وحيد هاشميان مهاجم ايرانى اش استفاده كند. اين تيم در خانه از هافنهايم تيم تازه وارد و شگفتى ساز بوندس ليگا پذيرايى مى كند كه ابتداى هفته بدترين شكست فصل را به هامبورگ صدرنشين مسابقات تا بدين جاى كار تحليل كرده است.اينتراخت فرانكفورت پس از پيروزى شيرينى كه كسب كرد بايد مقابل تيم اوج گرفته بايرن مونيخ قرار بگيرد. اين مسابقه تداعى كننده رقابت بزرگان دهه هاى پيش فوتبال آلمان است كه بازهم در غياب كاپيتان تيم ملى كشورمان انجام مى گيرد.كلينزمن و مردانش تنها به پيروزى در اين مسابقه مى انديشند و قطعاً خط آتش طوفانى باواريايى ها پس از برترى مقابل ولفسبورگ با عطش فراوان گام به اين مسابقه مى گذارند تا خود را به صدر جدول نزديك تر كنند.هامبورگ براى جبران شكست ابتداى هفته پذيرايى اشتوتگارت است و مردان يول چاره اى جز پيروزى ندارند، وگرنه شايد دچار بحران گشته و از صدر جدول فاصله گيرند.
هرتابرلين ديگر ميزبان امشب است كه از هانوفر پذيرايى مى كند و دردگير مسابقه ۲ تيم قديمى بوندس ليگا يعنى كلن و دورتموند روبروى هم ايستاده براى پيشروى در جدول تلاش مى كنند.
فلورانس ميزبان بازى بزرگ امشب
ميلان پس از برترى در خانه آتالانتا به لطف تنها گل كاكا امشب در خانه از سيه نا پذيرايى مى كند. جدال تيم چهارم جدول با تيم دوازدهم مى تواند منجر به برترى ميلانى ها گردد كه با بازگشت آسيب ديده هاى نامدار مى تواند با تركيب آنچلوتى در بازى ها حاضر شود. يوونتوس پس از پيروزى مقابل رئال مادريد و دربى تورينو حالا روى غلتك افتاده و اميدوار است كه آمائورى بازهم گلزنى كند. اين مهاجم بلندبالا جور كم كارى سايرين را كشيده و فعلاً پيام آور شادى لقب گرفته است. يووه به خانه بولونيا مى رود كه در بازى قبلى مقابل سامپدوريا شكست خورده و در رتبه هجدهم جدول جاخوش كرده است. بيانكونرها با ۱۳ امتياز در رتبه يازدهم جاى دارند و براى كاهش فاصله ۷ امتيازى با صدر جدول نياز به تداوم پيروزى هاى خود دارند. اودينزه صدرنشين فعلى سرى A كه رم را با تمام ستاره هايش تحقير كرده و امشب به جنوب ايتاليا و خانه كاتانيا مى رود تا با برترى در اين مسابقه بالانشينى را ادامه دهد. رم براى جبران ناكامى هاى اخير در خانه بايد سامپدوريا را شكست دهد. ديدارى دشوار براى اسپالتى كه فعلاً رم را با ۸ امتياز در رتبه پانزدهم قرار داده و سامپا با كاسانو به دنبال برترى و پيشروى در جدول است. رقيب هم ۸ امتيازى است و يك پله بالاتر قرار گرفته است.ناپولى تيم سوم جدول رودرروى رجينا مى ايستد، تيمى كه با برترى ۲ بر صفر مقابل لچه اولين پيروزى اين فصل را جشن گرفت و ناپولى ها بايد مراقب اين تيم باشند. فلورانسى ها پس از برترى در بازى ابتداى هفته ميزبان اينتر است. بزرگترين مسابقه هفته همين ديدار است كه پراندلى طى آن سعى دارد شكست ديگرى را به مورينيو تحميل كند. بازى ۲ تيم هميشه حساس و نفسگير بوده و اين مسابقه نيز مستثنى نيست و پس از تساوى بحث برانگيز اينترى ها مقابل تيم ۱۰ نفره جنوا كسب امتياز در بازى امشب غنيمت است و پراندلى كه حالا تيمش را به بالاى جدول سوق داده دوست ندارد با ناكامى در بازى فوق سقوط آزاد جديدى در جدول را تجربه كند.
ساير مسابقات كالچو
تورينو آتالانتا
كيه وو لاتزيو
لچه پالرمو
جنوا كاليارى
كوپا دى رى و بازى نفسگير براى كاماچو
از باز ى هاى كوپادل رى (جام حذفى اسپانيا) ديشب بارسلونا اولين گام را برداشت و رئال مادريد هم فردا شب ( پنجشنبه) به ميدان مى رود. ساير نامداران لاليگا امشب به مصاف حريفان خود مى روند.مهمترين ديدار كه بسيار نفسگير و حساس است در پايتخت به ميزبانى گتافه برگزار مى شود، جايى كه اوساسونا با كاماچو پس از ۲ باخت پى در پى در لاليگا به نيت كسب اولين پيروزى گام به ميدان مى گذارد.اين مربى كه جانشين سيگاندا شده، بهترين فرصت را در اختيار دارد تا با برترى مقابل گتافه انگيزه و روحيه را به شاگردانش ارزانى كرده و در جاده موفقيت گام بردارد. ساير بازى ها به شرح ذيل است:
سلتاويگو اسپانيول
هركولس وايادوليد
نومانسيا اسپورتينگ گيخون
رائووالكانو آلمريا
مورسيا ريسينگ سانتاندر
پونفرادينا سويا
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن