تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820635009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

3 سارق مأمورنما دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: تلاش كارآگاهان پليس
3 سارق مأمورنما دستگير شدند
جام جم آنلاين: 3 متهم كه در پوشش مأمور با كمين در مقابل هتلها و محل تردد اتباع خارجه ، به بهانه همراه داشتن مواد مخدر اقدام به بازرسي بدني و سرقت وجوه همراه مالباختگان ميكردند، دستگير شدند.



به گزارش فارس، با دريافت شكايتهاي مشابه در خصوص سرقت از اتباع خارجي به ويژه اتباع افغاني در سطح شهر تهران ، به دستور مقام قضايي، رسيدگي به اين سرقتها در دستور كار كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
در بررسي سرقتهاي انجام شده و شناسايي مالباختگان ، مشخص شد كه سرقتهاي انجام شده به اتباع خارجه محدود نيست و سارقان در انتخاب مالباختگان، شهروندان تهراني را نيز مورد سرقت قرار دادهاند.
در بررسي اطلاعات به دست آمده از مالباختگان مشخص شد كه سارقان 3 نفر مرد هستند كه با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ با متوقف كردن مالباختگان و معرفي خود به عنوان مأمور و ارائه كارت شناسايي، در حاليكه با خود بيسيم همراه داشتهاند ، با عنوان اين موضوع كه آنها به مالباختگان در خصوص حمل مواد مخدر مشكوك هستند و يا در صورت غير ايراني بودن فرد مالباخته به جعلي بودن گذرنامه و مدارك شناسايي وي مظنون هستند، اقدام به بازرسي بدني افراد و در ادامه سرقت وجوه نقد همراه مالباختگان كرده و بلافاصله از محل متواري شدهاند.
با اطلاعات بدست آمده از مالباختگان و تجميع اطلاعات، كارآگاهان با به دست آوردن چهره فرضي متهمان و شناسايي مناطق احتمالي ارتكاب جرم توسط متهمان ، مشخصات اين افراد را در اختيار تمام گشتهاي پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دادند.
گشتزني هاي مأموران براي دستگيري اين افراد ادامه داشت تا اينكه روز 31 شهريور ، عوامل گشت پليس آگاهي در ساعت 4 بعدازظهر در حين گشتزني در ميدان امام خميني (ره) به سرنشينان يك دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ مشكوك شده كه در بررسيهاي انجام شده مشخص شد كه دستور توقيف خودروي مذكور از سوي دادسراي عمومي و انقلاب پاكدشت صادر شده است.
با مشخص شدن اين موضوع عوامل گشت پليس آگاهي با توقيف خودروي پرايد، سرنشينان خودرو را به پليس آگاهي منتقل كردند كه در بازرسي از خودرو موفق به كشف يك دستگاه بيسيم شدند.
كارآگاهان با اطلاع از توقيف خودروي پرايد و تشابه چهره افراد دستگير شده با متهمان تحت تعقيب اداره پنجم و تجهيزات كشف شده از سرنشينان پرايد توقيف شده، بررسي از اين افراد را در دستور كار خود قرار دادند كه با شناسايي اين افراد توسط مالباختگان به عنوان سارقان اموالشان، اين افراد به عنوان همان متهمان تحت تعقيب، توسط كارآگاهان اداره پنجم شناسايي شدند.
با شناسايي هويت واقعي متهمان به اسامي كمال 32 ساله، موسي 25 ساله و محمد 50 ساله، آنها به ارتكاب سرقت معترف و به 15 فقره سرقت در پوشش مأمور اعتراف كردند.
قاضي پرونده از كليه شهروندان و يا اتباع خارجه كه به اين شيوه مورد سرقت قرار گرفتهاند دعوت كرد با مراجعه به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي نسبت به طرح شكايت و شناسايي متهمان اقدام كنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن