تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816722918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نامه هاى مشكوك باعث كشف حقيقت مى شود


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: نامه هاى مشكوك باعث كشف حقيقت مى شود
فيلم «جناب سرهنگ» براساس كتابى از گوستا گاوراس ساخته شده است. نويسنده و فيلمساز يونانى الاصل تبعيد شده به فرانسه كه بيشتر به ساخت فيلم هاى سياسى تمايل دارد. به گزارش ايسنا، «جناب سرهنگ» محصول سال ۲۰۰۶ دو كشور فرانسه و بلژيك است كه در مدت زمان يك ساعت و ۵۰ دقيقه تلفيقى از صحنه هاى رنگى و سياه و سفيد است. «جناب سرهنگ» را لورن اربيه در ژانر جنايى، تاريخى و جنگى كارگردانى كرده است و در فيلم تمامى بازيگران به زبان فرانسوى صحبت مى كنند.
داستان فيلم
فيلمنامه «جناب سرهنگ» را ژان كلودگرامبرگ در سال ۲۰۰۶ با عنوان اوليه «سرهنگ» به نگارش درآورده است.اين نويسنده و بازيگر فرانسوى در سال ۱۹۳۹ به دنيا آمد و فعاليت در اين عرصه را از سال ۱۹۷۴ با نگارش متن يك نمايش تلويزيونى آغاز كرد. او تا به حال ۳۱ نمايشنامه و فيلمنامه نوشته است و در ۹ فيلم هم بازى كرده است كه برخى از آن ها تلويزيونى بوده اند. او قصد دارد در سال ۲۰۰۹ در فيلم جديد كوستا گاوراس (نويسنده كتاب «جناب سرهنگ» كه گرامبرگ فيلمنامه را براساس كتاب او نوشت) بازى كند. اما داستان فيلم «جناب سرهنگ» درباره قتل سرهنگ دوپلن چند دهه پس از استقلال الجزاير است. ستوان گالوا مأموريت مى يابد درباره قتل او تحقيق كند و تنها سرنخ او نامه هايى حاوى يادداشت هاى روزانه فردى به نام ستوان گاى روسى است كه از سوى فردى ناشناس فرستاده مى شود.
درباره فيلم
سينمايى «جناب سرهنگ» نخستين بار در جشنواره فيلم تورنتو (يازدهم سپتامبر ۲۰۰۶) به نمايش درآمد و توجه بسيارى از تماشاگران را به خود جلب كرد. در مجموع مى توان گفت شات هاى غيرمنتظره، بازى هاى خيره كننده و داستان جذاب فيلم لورن اربيه، باعث مى شود كه تماشاگر تنها درگير شرايط فيلم نشود بلكه اين شرايط را به زندگى حال حاضر نيز تعميم دهد. سينمايى «جناب سرهنگ» پس از اكران در جشنواره تورنتو، در فستيوال هاى رم و تسالونيكى، جشنواره فيلم هاى حقوق بشر، جشنواره فيلم لس آنجلس و كاليفرنيا و جشنواره فيلم هاى فرانسوى به اكران عمومى درآمد. با اين حال اين فيلم نتوانست در هيچ جشنواره اى عنوان قابل توجهى را به خود اختصاص دهد. سينمايى «جناب سرهنگ» با بودجه اى معادل ۵ ميليون و ۲۰۰ هزار يورو ساخته شد. فيلم در لوكيشن هاى پاريس و چند لوكيشن در الجزيره فيلمبردارى شد.
درباره كارگردان
لورن اربيه نهم آگوست ۱۹۶۱ در فرانسه به دنيا آمد. او فيلمسازى را از دهه ۱۹۸۰ با ساخت سريال هاى تلويزيونى آغاز كرد و اولين سريالش «الماس ها» نام داشت. اربيه از دهه ۱۹۹۰ وارد عرصه سينما شد و آخرين فيلمش را در سال ۲۰۰۷ ساخت. «شما بسيار زيبا هستيد» (۲۰۰۵)، «زنده» (۲۰۰۴)، «هفت سال ازدواج» (۲۰۰۳) و «خانم ها و آقايان» (۲۰۰۲) ديگر فيلم هاى اربيه هستند.
بازيگران فيلم
اوليويه گورمه(در نقش سرهنگ دوپلن)، رابينسون استيونين (گاى روسى)، سيسيل دو فرانس و چارلز آزنوار از جمله بازيگرانى هستند كه در اين فيلم بازى كرده اند.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن