تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
سومين بازي "حدادي" براي ممفيس
"حامد حدادي" ستاره تيم ملي بسكتبال ايران، در سومين بازي خود براي باشگاه "ممفيس گريزليز" آمريكا، برابر تيم "اينديانا پيسرز" به ميدان رفت كه اين بازي با برتري 103 بر 95 به سود ممفيس پايان يافت. حدادي در اين بازي، دو دقيقه و 15 ثانيه فرصت بازي يافت. در اين ديدار كه يكي از بازي هاي تداركاتي پيش از فصل تيم ممفيس بود، "او.جي. مايو" با كسب 26 امتياز، ستاره ميدان بود. ممفيس گريزليز روز چهارشنبه 15 ماه اكتبر (24 مهر ماه) با تيم "هوستون راكتز" ديدار مي كند.

بگذاريد با زندگي آبرومندانه خود بسازيم و بسوزيم
دارنده دو مدال طلا و برنز پارالمپيك گفت: مي خواهم با قطع 90 هزار تومان صندوق حمايت، اجازه دهند با زندگي آبرومند خود بسازيم و بسوزيم. جواد حرداني با تقدير از تلاش هاي فدراسيون و انجمن دووميداني جانبازان و معلولين، گفت: اهل چاپلوسي نبوده ام. به صراحت انتقاد كرده ام; اما بي انصافي است اگر تلاش فدراسيون و انجمن را ناديده بگيريم. جواد حرداني با انتقاد از كم توجهي مسئولان ورزش به شرايط معيشتي ورزشكاران جانباز و معلول، عنوان كرد: از نگاه مسئولان ورزش ظاهرا «تورم» جايي در زندگي پارالمپيكي ها ندارد. شايد باورش دشوار باشد; اما صندوق حمايت از قهرمانان با وجود آنكه به ورزشكاران سالم ماهيانه حقوقي بيش از پانصد هزار تومان مي دهد; اما به امثال من حقوق 90 هزار توماني پرداخت مي كند. از آنها مي خواهم كه با قطع اين مبلغ، اجازه دهند با زندگي بي منت و آبرومند خود بسازيم و بسوزيم.

"حسين عسگري" در مراسم تقدير از برترين هاي جهان
حسين عسگري، كاپيتان تيم ملي دوچرخه سواري ايران پس از قرارگرفتن در صدرجدول رده بندي امتيازآورترين ركابزنان حاضر در تورهاي آسيايي در سال 2008، براي دومين بار به عنوان نماينده اين قاره كهن به مراسم تقدير از برترين هاي جهان دعوت شد. اين عضو تيم ملي دوچرخه سواري اظهار كرد: همه ساله صدرنشينان قاره هاي مختلف را براي تقدير به مراسمي دعوت مي كنند. امسال هم با توجه به صدرنشيني من در آسيا دعوتم كردند. كشور ميزان برگزار كننده اين مراسم هنوز مشخص نيست. حسين عسگري سال گذشته نيز به عنوان صدرنشين آسيا به اين مراسم دعوت شد اما، به دليل عدم صدور رواديد نتوانست در مراسم شركت كند.

نهمين جشنوار بزرگ استخرهاي شنا جمعه برگزار مي شود
نهمين جشنواره بزرگ شناي استخرهاي سراسر كشور (نوجوانان دختر و پسر) به مناسب روز تربيت بدني و ورزش روز جمعه 26 مهرماه در تهران برگزار مي شود. اين جشنواره با هدف استعداديابي، توسعه شناي كشور و جذب شناگران مستعد به صورت آزاد و با حضور شناگران استخرهاي سراسر كشور برگزار مي شود و در پايان برترين هاي اين رقابت ها شناسايي و در پايگاه هاي قهرماني فدراسيون شنا تحت آموزش هاي ويژه قرار خواهند گرفت تا در نهايت به تيم هاي ملي رده هاي سني دعوت شوند. براساس اعلام فدراسيون شنا، به مربي اي كه تعداد بيشتري از شاگردانش به عناوين قهرماني دست يابند و همچنين برترين شناگر جشنواره (قهرمان قهرمانان) جوايز نقدي ويژه اي اهدا خواهد شد.

مشكلي براي پخش تلويزيوني ايران - كره وجود ندارد
رئيس شوراي سياست گذاري ورزش صداوسيما گفت: قرارداد حق پخش تلويزيوني بازي ايران برابر كره شمالي منعقد شده و مشكلي بابت پخش اين ديدار وجود ندارد. علي اصغر پورمحمدي با اظهار بي اطلاعي از نامه اي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا براي فدراسيون فوتبال ايران ارسال كرده و در آن نامه اعلام كرده تا زماني كه قرارداد حق پخش تلويزيوني بازي ايران برابر كره شمالي پرداخت نشود، اجازه پخش اين بازي را نخواهد داد، گفت: طبق روالي كه وجود دارد و ما هميشه آن را براي پخش بازي هاي ملي انجام مي دهيم، قرارداد بازي ايران و كره شمالي هم بسته شده است و مطمئن باشيد مشكلي به لحاظ پخش اين بازي به وجود نخواهد آمد.

كريم باقري نيازي به MRI ندارد
پزشك تيم فوتبال پرسپوليس از عدم نياز كريم باقري به عكس MRI خبر داد. پس از بررسي وضعيت وي در روز گذشته، پزشك تيم فوتبال پرسپوليس از عدم نياز اين بازيكن به عكس MRI خبر داد. زرينه در گفت و گو با فارس اظهار داشت: وضعيت كريم باقري خوب است و خطرناك نيست. اگر احساس مي كرديم دچار پارگي شده، او را MRI مي كرديم; اما اكنون نيازي به اين كار ندارد و اخبار منتشره در خصوص ايشان كذب است. وي افزود: حضور باقري مقابل فولاد بسيار كمرنگ است. وي دو يا يك روز مانده به بازي فولاد فقط شرايط پا به توپ شدن را پيدا خواهد كرد و بايد روي آمادگي جسماني خود كار كند.

محروميت و جريمه نقدي براي كاظمي
هافبك تيم فوتبال استقلال تهران به دليل تخلف در دربي تهران، از سوي كميته انضباطي با يك جلسه محروميت و پرداخت يك ميليون تومان جريمه نقدي مواجه شد. مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي به ديلل محرز بودن ضربه حسين كاظمي به سپهر حيدري راي اين بازيكن را اعلام كرد. بر اساس اين راي كاظمي با يك جلسه محروميت و پرداخت يك ميليون تومان جريمه نقدي روبرو شده است. با توجه به اينكه اين بازيكن پس از دربي مقابل مقاومت بازي نكرد، يك جلسه محروميت خود را پشت سر گذاشته است و مي تواند مقابل برق شيراز به ميدان برود.

پايان هفته نظر مي دهم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران، اظهارنظر در خصوص جذب مدافع سابق تيم ليوورنو ايتاليا را به پايان هفته موكول كرد. افشين قطبي قرار است پس از مذاكره با مسولان پرسپوليس در خصوص جذب رحمان رضايي، پاسخ نهايي خود را تا انتهاي هفته اعلام كند. وي با اعلام اين خبر گفت: از جذب رحمان رضايي از صميم قلب خوشحال مي شوم چون او يك بازيكن بين المللي است. سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: هرگز نگفتم او را نمي خواهم; اما اين كار نياز به بررسي دارد و تا انتهاي هفته جواب نهايي ام را اعلام مي كنم. وي در پايان تاكيد كرد: ناراحت نيستم كه مسئولان باشگاه پرسپوليس با رحمان رضايي گفت و گو كردند.

من پيشكسوت نيستم
مديرعامل باشگاه استقلال از تشكيل كميته فني اين باشگاه با حضور تعداد از پيشكسوتان استقلال خبر داده و گفته مي شود ناصر حجازي هم براي حضور در اين كميته دعوت شده اما حجازي حاضر به همكاري با استقلالي ها در اين قالب نيست. ناصر حجازي پيرامون اين موضوع اظهار داشت: خوشبختانه فعلا مشاوران زيادي در باشگاه استقلال حضور دارند و فعاليت مي كنند. خوشحالم كه كساني مثل فكري و رجبي در اين تيم مشغول هستند و كار مي كنند. در مورد خودم هم بايد بگويم كه من پيشكسوت استقلال نيستم و پسكسوت اين تيم شده ام. اين موضوع هم به من مربوط نمي شود. كار من چيز ديگري است و تمايلي به حضور در اين كميته ندارم. فكر مي كنم نقش من به صورت مشاوره اي نيست.

معمارزاده سه هفته ديگر مي آيد
ميثاق معمارزاده دروازه بان مصدوم پرسپوليس كه درحال حاضر در آلمان به سر مي برد سه هفته ديگر به ايران مي آيد. معمارزاده كه چند روز پيش توسط دكتر بوينش پزشك معروف آلماني تحت عمل جراحي قرار گرفت، درحال حاضر در كلينيكي واقع در شهر مونيخ به سر مي برد. او به زودي مراحل ويژه درماني را آغاز خواهد كرد، معمارزاده سه هفته ديگر به ايران باز مي گردد كه ادامه مراحل درماني را پشت سربگذارد.

قلعه نويي فني ترين مربي آسياست
مديرعامل باشگاه استقلال در ضيافت ميهماني انصاري در حضور بازيكنان تاكيد كرد كه قلعه نويي فني ترين مربي آسيا است. پس از ديدار دوستانه استقلال و استيل آذين،بازيكنان و مربيان اين تيم راهي يافت آباد شدند تا در ضيافت شام علي انصاري شركت كنند. مديرعامل استقلال از اين فرصت استفاده كرد و در حضور بازيكنان هر گونه اختلاف با قلعه نويي و نظري جويباري را تكذيب كرد.مديرعامل استقلال گفت: هيچ اختلافي با سرپرست و سرمربي استقلال ندارم و آنها با قدرت به كارشان ادامه مي دهند.يكسري افراد براي آنكه به حواشي دامن بزنند،چنين شايعاتي را مطرح مي كنند;در صورتي كه صحت ندارد. ادامه صحبت هاي واعظ آشتياني شنيدني است:"قلعه نويي فني ترين مربي آسياست و در استقلال هم نتايج خوبي بدست آورده است. اميدواريم او كماكان به موفقيت هاي خود در استقلال ادامه دهد."

سرمربي نبايد در همه موارد دخالت كند
منصور پورحيدري در خصوص مخالفت امير قلعه نويي با تشكيل كميته فني گفت: «تمام اعتراض من در هيات مديره اين بود كه يك سرمربي نبايد در همه امور باشگاه دخالت كند. شرح وظايف سرمربي در همه جاي دنيا مشخص است. ايشان مسئول فني است نه مسائل ديگر. مثلا جابه جايي سرپرست و آدم هاي مسئول در باشگاه در شرح وظايف سرمربي نيست.»وي ادامه داد: «من از يك قانون كلي حرف مي زنم. اين غلط است كه سرمربي در كارهاي مديريتي دخالت كند. البته من به طور مشخص اعتراضم در هيات مديره استقلال همين بود. تاكيد كردم كه چرا استقلال به آسيا راه پيدا نكرد و چرا در آن برهه آقايان نه تنها اشتباهات خود را قبول نكردند بلكه درصدد فرار از فشار رسانه ها و افكار عمومي برآمدند. چه كسي قرباني شد؟ آيا جز اين بود كه زخم عميقي بر دل هواداران وارد شد و البته هيچكس هم پاسخگو نبود.»

افشاريان از قضاوت بين المللي خداحافظي كرد
خداداد افشاريان كه نامش هشت سال در فهرست داوران بين المللي فوتبال قرار داشت، با ارسال نامه ايي به فدراسيون فوتبال ايران اعلام كرد كه ديگر در مسابقات بين المللي قضاوت نخواهد كرد. افشاريان پس از اين تصميم گفت: گرفتن اين تصميم سخت بود اما به هر حال با آن كنار آمدم و تصميم گرفتم كه از اين به بعد تنها در مسابقات داخلي قضاوت كنم.

نفرت كاسياس
دروازه بان ملي پوش تيم فوتبال رئال مادريد اظهار داشت از اينكه درباره رقابتش با مهاجم ليورپول براي كسب توپ طلاي اروپا بحث مي شود، ناراحت است. "ايكر كاسياس" گفت:من با تورس در اين باره صحبت كرده ام.او هم تيمي من است و يكي از دوستان خوبم به شمار مي رود و هيچ چيزي مهمتر از اين وجود ندارد.كاسياس افزود:اينهايي كه گفتم،براي پايان اين بحث است.

خشم اسپانيا از اظهارات كاپلو
"فابيو كاپلو" اظهار داشت كه اجازه انجام بازي دوستانه برابر اسپانيا در ورزشگاه "سانتياگوبرنابئو" را نداده است. او علت اين امر كه قرار بود در تاريخ 11 فوريه سال 2009 برگزار شود را احتمال حمله نژادپرستانه به بازيكنان تيمش عنوان كرد.پس از اين صحبت ها "خورخه كارترو" سخنگوي فدراسيون فوتبال اسپانيا گفت:تماشاگران سانتياگو برنابئو همواره رفتار خوبي را از خود بروز داده اند.

كاماچو سرمربي اوساسونا
"خوزه آنتونيو كاماچو" مربي سرشناس اسپانيايي، هدايت تيم اوساسونا را بر عهده گرفت. سران باشگاه اوساسونا پس از كسب نتايج ضعيف در فصل جاري لاليگا، "خوزه آنخل سيگاندا" سرمربي اين تيم را از كار بركنار كردند. كاماچو سابقه مربيگري تيمهايرئال مادريد و بنفيكا و تيم ملي اسپانيا را در كارنامه دارد.جواد نكونام و مسعود شجاعي عضو باشگاه اوساسونا هستند.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن