تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816373365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين رادان: طرح امنيت اجتماعي، با شدت بيشتر


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جانشين رادان: طرح امنيت اجتماعي، با شدت بيشتر
------------

فرمانده جديد پليس تهران بزرگ اعلام كرد: اجراي "طرح ارتقاي امنيت اجتماعي" در پايتخت، با قاطعيت ادامه خواهد يافت .

سرتيپ عزيزالله رجب زاده، امروز در نخستين مصاحبه خبري خود با خبرنگاران در كسوت رئيس پليس پايتخت گفت: پليس، ضمن شناسايي نقاط ضعف "طرح ارتقاي امنيت اجتماعي"، براي رفع آنها در جهت تحقّق اهداف پليس و ارتقاي امنيت اجتماعي اقدام مي كند.

رئيس پليس پايتخت گفت: نيروي انتظامي تهران بزرگ آمادگي دارد انتقادها و پيشنهادهاي سازنده شهروندان و مسئولان را براي اجراي بهتر "طرح ارتقاي امنيت اجتماعي" بپذيرد و آن را اجرايي كند.

سرتيپ رجب زاده گفت: انتظار داريم هر شهروند تهراني، خود را يك پليس بداند و در امر امنيت و ارتقاي احساس امنيت در جامعه، چون گذشته يار و هميار پليس باشد.

از فرمانده انتظامي پايتخت پرسيده شد: احمدرضا رادان، فرمانده پيشين تهران بزرگ، از پاكسازي كامل موادفروشان تا پايان سال خبر داده بود. برنامه شما در اين خصوص چيست؟"، سرتيپ رجب زاده پاسخ داد: تلاش مي كنيم مبارزه با موادفروشان، بر اساس برنامه هاي قبلي اعلام شده، با قاطعيت ادامه يابد و تا پايان سال، اين معضل را براي هميشه از چهره تهران پاك كنيم.

سرتيپ رجب زاده گفت: "طرح ارتقاي امنيت اجتماعي" با شدت بيشتري ادامه مي يابد و به زودي، جزئيات ديگري از برنامه هاي اجراي "طرح ارتقاي امنيت اجتماعي" اعلام مي شود.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: اجراي "طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي"، اولويت اصلي فعاليت دوره جديد مديريت در پليس پايتخت است و نقاط ضعف اين طرح را بر طرف و طرح را به صورت مطلوب تر اجرا خواهيم كرد.

سرتيپ رجب زاده در پاسخ به پرسش خبرنگار ايرنا، درباره
انجام تغييرات در پليس تهران، گفت: طبيعي است هر مسئول جديد در بخش هايي، بر اساس برنامه هايي كه دارد، اقدام به ايجاد تغييرات در سطح معاونان و مديران كند.

فرمانده پليس پايتخت گفت: پس از بررسي هاي لازم، ممكن است مديري از مديران انتظامي تهران بزرگ را تغيير يا مديري را در سمت خود ابقا كنم.

سرتيپ رجب زاده در پاسخ به اين پرسش كه "تعامل پليس با دانشگاه و دانشجو چگونه است"؟، گفت: تعامل پليس با دانشگاه و دانشجويان، چون گذشته خوب و دوسويه خواهد بود و اين ارتباط خود را تنگاتنگ ادامه مي دهيم.

رئيس پليس پايتخت كه پيش تر به عنوان معاونت پليس پيشگيري ناجا انجام وظيفه مي كرد، ساماندهي كلانتري ها و پاسگاه هاي سراسر كشور را مهم ترين دستاورد و عملكرد خود در مدت زمان فعاليت در معاونت پيشگيري ناجا اعلام كرد.

سرتيپ رجب زاده گفت: تلاش مي كنيم با جلب مشاركت و همكاري همه پرسنل و مسئولان اجرايي و مردم تهران، در امر پيشگيري از ظلم اقدام كنيم و از همه توان، ابزار و امكانات "فاتب" استفاده خواهيم كرد تا امنيت اجتماعي و احساس امنيت بيشتر را در جامعه فراهم آوريم.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ افزود: از مشاركت و همكاري مردم در خصوص بهبود وضع طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي پليس استفاده مي كنيم و در جهت تحقق اهداف مورد نظر خود، هر آنچه در توان داريم، براي ارتقاي امنيت در طبق اخلاص مي گذاريم.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن