تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813064132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ظرفيت توليد بنزين در پالايشگاه آبادان 15 ميليون ليتر افزايش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ظرفيت توليد بنزين در پالايشگاه آبادان 15 ميليون ليتر افزايش مي يابد
اهواز - خبرگزاري مهر: مديرعامل پالايشگاه آبادان گفت: توليد بنزين پالايشگاه آبادان تا اواسط سال آينده به 15 ميليون ليتر در روز افزايش مي يابد.

عليرضا ابهجي در گفتگو با خبرنگار مهر در اهواز افزود: با احداث واحدهاي جديد كت كراكر، الكلاسيون و واحدهاي وابسته به آن در پالايشگاه آبادان ظرفيت توليد بنزين پالايشگاه آبادان به 45 هزار بشكه در روز افزايش مي يابد.

وي تاكيد كرد: راه اندازي اين واحدها تا كنون 60 درصد پيشرفت داشته كه تا اواسط سال آينده راه اندازي و به بهره برداري مي رسد.

مديرعامل پالايشگاه آبادان يادآور شد: هم اكنون روزانه 9 ميليون ليتر بنزين در پالايشگاه آبادان توليد مي شود كه با اجراي پروژه افزايش ظرفيت توليد بنزين در پالايشگاه آبادان روزانه شش ميليون ليتر بنزين به ظرفيت توليد بنزين اين پالايشگاه افزوده مي شود.

ابهجي همچنين با اشاره به اجراي طرح بهينه سازي در پالايشگاه آبادان گفت: با اجراي اين پروژه واحدهاي قديمي قسمت كيفي سازي محصولات جمع آوري شده، واحدهاي تقطير، كيفي سازي محصولات، هايدروكراكر (ميان تقطير) جمع آوري مي شوند و واحدهاي كيفي سازي جديدي بر اساس استاندارد يورو 2005 جايگزين اين واحدها مي شود.

وي افزود: كار مهندسي اين طرح در حال انجام است و اميدواريم در آينده نزديك كار اجرايي طرح بهينه سازي پالايشگاه آبادان انجام شود.

مديرعامل پالايشگاه آبادان در ادامه از احداث نيروگاه جديد در آبادان براي تامين برق مورد نياز پالايشگاه خبر داد و گفت: اين نيروگاه با ظرفيت 150 مگابايت ساعت در روز راه اندازي مي شود.

وي خاطرنشان كرد: پيش از اين براي تامين برق پالايشگاه آبادان و برق شهري از نيروگاه هاي قديمي موجود استفاده مي شد كه با راه اندازي اين نيروگاه جديد، برق مورد نياز پالايشگاه از اين نيروگاه تامين مي شود.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن