تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816506949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// شك است؟ شرط است؟ شوخي است؟!// ادب از كه آموختي؟ ... از اصلاح طلبان!// خاتمي همچنان نگران برخي دوستان نزديك است// پيشنهاد يك شيوه جديد براي ترميم قيافه بوش!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// شك است؟ شرط است؟ شوخي است؟!// ادب از كه آموختي؟ ... از اصلاح طلبان!// خاتمي همچنان نگران برخي دوستان نزديك است// پيشنهاد يك شيوه جديد براي ترميم قيافه بوش!
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (16 مهر)، چند خبر ويژه دارد.

شك است؟ شرط است؟ شوخي است؟!(خبر ويژه)

پيش شرط هاي خاتمي مبني بر امكان توافق با مردم و ترديد در امكان عملي كردن برنامه ها، با واكنش هاي قابل تاملي در ميان طيف هاي گوناگون مدعي حمايت از اصلاح طلبي مواجه شده است.

در اين زمينه اگرچه مرتضي مبلغ معاون سياسي وزارت كشور در دولت اصلاحات به ايلنا گفت «پيش شرط هاي خاتمي نشانه درك عميق وي از اقتضائات جديد كشور است» اما در عين حال از جانب مردم ادعا كرد «مردم توقع چنداني از خاتمي ندارند. همين كه وي در انتخابات حضور پيدا كند و جلوي كارهايي را كه به ضرر كشور است بگيرد، كار بزرگي انجام داده است.» اما محسن آرمين عضو مركزيت سازمان مجاهدين برخلاف مبلغ مي گويد «مطالبي را كه خاتمي بيان كرد نبايد به عنوان پيش شرط تلقي كرد بلكه اين مطالب بيشتر دغدغه هاي ذهني خاتمي است.»

در اين ميان راديو فردا از قول سيامك طاهري كه وي را روزنامه نگار در تهران معرفي كرد، گفت: تفاهمي كه خاتمي مي گويد به سادگي به دست نمي آيد. اين تفاهم چگونه بايد به دست آيد؟ و منظور دقيق او از ملت چيست؟ و در عين حال نظر خود آقاي خاتمي و برداشتش از نگاه مردم نسبت به پيشرفت و عدالت چيست؟ اينها مسائلي است كه توضيح آن بسيار مشكل است. طاهري گفت: تجربه نشان مي دهد كه او در برخورد با مشكلات جدي نيست و در سخت ترين شرايط خود را كنار كشيده است. وي در عين حال گفت: اگر آقاي خاتمي شروطي قرار دهد و اين شروط پذيرفته نشود و او كنار برود، بهترين حالت براي آقاي خاتمي است. اما سايت ضدانقلابي راديو زمانه كه مانند اغلب جريان هاي ضدانقلاب، از نامزدي خاتمي، راديكاليزه كردن فضاي سياسي را انتظار دارد در مطلبي طنز و طعنه آميز نوشت: سيدمحمد خاتمي كه محكم ترين سياستمدار تاريخ ايران محسوب مي شود، با قاطعيت اعلام كرد كه نمي داند كانديدا مي شود يا نه؟ وي افزود كه مطمئن نيست اگر بيايد راي مي آورد يا نه، و همچنين شك دارد كه بتواند كاري بيشتر از 8 سال رياست جمهوري اش انجام دهد و ترديد دارد كه حاميانش هنوز حمايتش كنند و بر سر دوراهي مانده است كه اصلا اگر بيايد، كسي برايش تره خرد مي كند؟ اصولا خاتمي هميشه در حال فال قهوه و استخاره با تسبيح و اخيرا گرفتن فال ورق كامپيوتري است و هر روز بر اساس نتايج فال هاي اول صبح نظر جديد مي دهد. ستاد انتخاباتي «ممد! جون مادرت نامزد شو» اعلام كرد خاتمي با مردم شرط گذاشته كه انتظار زيادي از او نداشته باشند.

ادب از كه آموختي؟ ... از اصلاح طلبان!(خبر ويژه)

عضو فراكسيون مشاركت در مجلس ششم ضمن مخالفت با طرح كروبي براي فعاليت همه نامزدهاي اصلاح طلب، ناتواني اصلاح طلبان در معرفي يك نامزد را به توسعه نيافتگي جامعه ايران ربط داد!

الهه كولايي در گفت وگو با يك سايت ضدانقلابي و درباره مقايسه تنوع نامزدهاي اصلاح طلبان باتجربه دموكراسي هاي غربي مي گويد: خودتان مي گوييد آمريكا و دموكراسي هاي غربي، بنابراين وقتي در مورد ايران صحبت مي كنيم، مفهومش اين است كه بايد به واقعيت هاي جامعه ايران توجه كنيم كه متفاوت است. به هرحال جامعه ايران جامعه در حال توسعه است و اين نوع مقايسه ها ما را به بي راهه مي برد.

عضو مركزيت حزب مشاركت طرح كروبي را خيلي ايده آل دانست و مبارزات انتخاباتي درون حزبي مانند رقابت اوباما و هيلاري كلينتون را مختص جوامع غربي معرفي كرد. كولايي در پاسخ اين سؤال كه «چرا اصلاح طلبان نمي خواهند در مقابل مردم به اين توافق دست پيدا كنند؟ چرا مي خواهيد اين نتيجه را در اتاق هاي دربسته به دست بياوريد و بعد مردم را در جريان بگذاريد؟» گفت: فكر مي كنم اين به سطح توسعه يافتگي در جامعه ما و اين كه ما چقدر به الزامات پيروزي و موفق شدن توجه مي كنيم و چقدر حاضر هستيم مسايل شخصي را به نفع مسايل ملي و كلان كنار بگذاريم، برمي گردد.

اظهارات كولايي در حالي مطرح مي شود كه توسعه سياسي، تكثر، تحمل و رقابت به عنوان آداب و آمال اصلاح طلبان مشاركتي معرفي مي شود و از اين جهت حتما مي تواند بسيار ادب آموز باشد!

خاتمي همچنان نگران برخي دوستان نزديك است(خبر ويژه)

وزيربهداشت دولت سابق انحراف اصلاحات توسط برخي اصلاح طلبان نزديك به خاتمي و امكان تكرار همان روند سابق را علت اصلي ترديد وي براي نامزدي عنوان كرد.

مسعود پزشكيان نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه «احتمال حضور خاتمي در انتخابات به عدم حضور، همچنان 20 به 80 و حتي كمتر از آن است» مي گويد: احتمال حضور خاتمي در گرو تغيير شرايط است اما چندان اميدي به تغيير وجود ندارد. شرط خاتمي مبني بر تفاهم با مردم بر سر خواسته ها و تعريف از اصلاحات براي آن است كه در دوران رياست جمهوري وي، برخي از دوستان نزديكش پروژه عبور از خاتمي را مطرح كردند.

پزشكيان با بيان اينكه برخي اصلاح طلبان با تمسك به چنين روش هايي، روند جريان اصلاحات را از مسير مورد انتظار خاتمي منحرف كردند، يادآور شد: عملكرد آنها نه براي خاتمي خوشايند بود و نه براي ديگر اصلاح طلبان. نتيجه رفتارها و گفتارهاي آنان هم اين شد كه به مشكلات دولت خاتمي افزوده شد. خاتمي انسان بزرگوار، صادق و شريفي است و از آنجا كه همچنان بيم تكرار همان عملكردها از سوي برخي اصلاح طلبان وجود دارد نبايد بخواهيم كه انسان شريفي همچون آقاي خاتمي باز هم در همان محدوديت ها و مشكلات گرفتار شود.

اين همه تهمت به صهيونيسم در كتاب هاي درسي آمريكا؟!(خبر ويژه)

درج گوشه اي از واقعيات مربوط به صهيونيسم و يهوديان منحرف از آئين حضرت موسي در كتاب هاي درسي آمريكا با اعتراض يك موسسه تحقيقاتي! صهيونيستي در سانفراسيسكو مواجه شد كه با گستاخي ادعا مي كند تاريخ در اين كتاب ها با بيش از 500 مورد اشتباه و تحريف نوشته شده است!

به گزارش جروزالم پست، گري توبين و دنيس يبارا دو محقق موسسه مذكور پس از 5سال تحقيقات روي 28عنوان كتاب تاريخ، جغرافي و علوم اجتماعي در مقاطع ابتدايي و دبيرستاني 50ايالت آمريكا اعلام كردند: تصوير نادرستي از دين يهود و اسرائيل در آنها ارائه مي شود.

اين دو محقق! در اثبات ادعاي خود، به درج واقعيات هاي تاريخي در كتاب هاي درسي مذكور حمله كرده و از جمله نوشته اند: در اين كتاب ها به نفي ريشه هاي يهودي(؟!) مسيح اشاره و گفته شده كه مسيحيت با ظهور يك جوان فلسطيني موسوم به عيسي مطرح شد. اين كتاب ها حتي نمونه هاي منفي را از يهوديان، يهوديت و اسرائيل در خود جاي داده و سعي كرده اند ارتباط يهوديان و سرزمين اسرائيل را نفي كنند.

دكتر توبين به جروزالم پست مي گويد: خوانندگان اين كتاب ها بيش از اينكه بخواهند با مقوله تروريسم عليه اسرائيل آشنا شوند با تروريسم يهودي قبل از پيدايش اسرائيل آشنا مي شوند. همچنين بر اساس اين كتاب ها كشورهاي عربي هرگز آغازگر جنگ عليه اسرائيل نبوده و همواره برخلاف اسرائيل طالب صلح بوده اند و ديگر اينكه اين اسرائيل بوده كه فلسطينيان را در اردوگاه پناهندگان در سرزمينهاي فلسطين آواره كرده است.

اين دو صهيونيست نويسندگان كتاب هاي درسي آمريكا را به غرض ورزي و تعصب منفي عليه يهوديت متهم كرده و مي نويسند: در كتاب هاي مذكور يهودي و يهوديت به گونه اي نشان داده شده كه خواننده تصور مي كند يهودي به ظاهر قانون پايبند است نه به روح آن و يا اينكه خداي يهود برخلاف خداي ديگر اديان مهربان و بخشنده نيست. حتي در برخي موارد مشاهده شده كه در اين كتاب ها، يهوديان به كشتن عيسي مسيح متهم شده اند.

مصاحبه سي ان ان نشانه حقارت ابرقدرت بود(خبر ويژه)

پايگاه اينترنتي وزارت خارجه رژيم صهيونيستي، مصاحبه شبكه آمريكايي سي ان ان با رئيس جمهور ايران را نشانگر حقارت ابرقدرت بزرگ جهان خواند.

اين سايت از قول گروه مجعولي به نام «كنگره همبستگي ايرانيان» به عقده گشايي عليه احمدي نژاد پرداخته و مي نويسد: مصاحبه لاري كينگ گزارشگر سي ان ان با احمدي نژاد رئيس جمهور ايران از يك سو نشانگر ابعاد حقارت سياسي بخشي از ابرقدرت بزرگ جهان و از سوي ديگر نفوذ ايران در جااندازي برنامه ريزي شده اين رژيم منفور است و ثابت مي كند پاره اي از محافل و شخصيت هاي سياسي با نفوذ در آمريكا كه متأسفانه بيشترين رسانه ها را در اختيار دارند، با ارتكاب بزرگ ترين اشتباه سياسي خود و با عنوان ظاهرفريب «حفظ منافع ملي» باز هم حاضر به ادامه تحمل هرگونه خواري به جاي جبران اشتباهات 3 دهه گذشته هستند حال آنكه منافع بلندمدت آمريكا منحصراً در ريشه كن ساختن اين محور شرارت است كه 8 سال پيش كشف شده و اينك به كلي فراموش شده است.

سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي افزود: مصاحبه مذكور، مشروعيت دادن به جمهوري اسلامي و به رسميت شناختن گروگان گيري حقارت آفرين و شرم آور آمريكايي ها بود و مهر تأييد بر انتخابات ايران زد كه احمدي نژاد در آن انتخاب شده است.

اين سايت در پايان نوشت: برنامه استراتژيك حفظ رژيم جمهوري اسلامي ظاهراً با موفقيت كامل به پيش مي رود و شبكه جااندازي آن سرطان وار در سازمان ها و اركان سياسي و ملي جهانيان به ويژه آمريكا توسعه مي يابد تا حدي كه 5 وزير خارجه پيشين حقيرانه، مذاكره با رژيم اسلامي را توصيه مي كنند. اين شرايط، هولناك و باورنكردني است.

در همين حال سايت ضدانقلابي «زمانه» تأييد كرد: به عقيده بسياري از كارشناسان لاري كينگ پس از 23 سال مصاحبه روزانه در سي ان ان و پس از 50 سال سابقه راديو و تلويزيوني از پس احمدي نژاد برنيامد و اين در حالي است كه توقع مي رفت او پس از 40 هزار مصاحبه، از عهده احمدي نژاد برآيد.

پيشنهاد يك شيوه جديد براي ترميم قيافه بوش!(خبر ويژه)

روزنامه آمريكايي وال استريت ژورنال تأكيد كرد: مذاكره با ايران مي تواند چهره بوش را در جهان ترميم كند.

وال استريت ژورنال افزود: در اين راستا بايد تحريم هاي اعمال شده عليه ايران تعديل شود و نفوذ و برجستگي اين كشور در خاورميانه مورد توجه قرار گيرد. به رغم ناخرسندي آمريكا از ادامه فعاليت هسته اي ايران، اين امر نبايد مانع چندان مهمي بر سر راه مذاكره محسوب شود. تلاش براي گفت وگو با ايران مي تواند به عنوان گامي مهم براي ترميم وجهه واشنگتن در اذهان جامعه بين المللي تلقي شود. سياست هاي جنگ طلبانه بوش طي سال هاي اخير و از آن فراتر، ناكامي او در تحقق وعده هاي آمريكا براي مبارزه با تروريسم، چهره دولت آمريكا را در افكار عمومي به شدت مخدوش كرده است. هر چند به اعتقاد بسياري كارشناسان فرصت بوش براي نشان دادن چراغ سبز براي مذاكره با ايران به پايان رسيده است، تلاش رئيس جمهوري آمريكا در اين راستا مي تواند به عنوان «خداحافظي شيرين» با كاخ سفيد تلقي شود.

اين روزنامه آمريكايي همچنين تأكيد كرد توافق با ايران مي تواند باعث ثبات درعراق و افغانستان شود.

در همين حال كاندوليزا رايس وزيرخارجه آمريكا، گزارش آسوشيتدپرس به نقل از دو مقام دولتي مبني بر اينكه تصميم درباره روابط با تهران به دولت بعدي آمريكا سپرده شد، را رد كرد و گفت: اين موضوع را كنار نگذاشته ايم. وي گفت: ما همچنان ايده تاسيس دفتر حافظ منافع در تهران را بررسي مي كنيم اما نگاه ما اين است كه گشايش دفتر چه نفعي در روابط با مردم ايران دارد.

نومحافظه كاران آمريكا نگرانند دموكرات ها از تاكتيك انتخاباتي مذاكره با ايران در جهت از ميدان به در كردن مك كين در انتخابات استفاده كنند
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن