تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده ناجا: ميزان كشف جرم در كشور به ‪ ۸۶‬درصد رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده ناجا: ميزان كشف جرم در كشور به ‪ ۸۶‬درصد رسيده است
اجتماعي. داخلي . ناجا
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي گفت: در سه سال گذشته ميزان كشف جرم ‪ ۶۳‬درصد بود كه امسال اين رقم به ‪ ۸۶‬درصد رسيده است.

سرتيپ پاسدار اسماعيل احمدي مقدم شامگاه دوشنبه در حاشيه مراسم افتتاح نمايشگاه مركزي نيروي انتظامي در بوستان گفتگو كه به مناسبت هفته نيروي انتظامي برپا شده است افزود: در حال حاضر جامعه به درصدهاي قابل قبولي از نظر شاخص‌هاي امنيتي رسيده است.

وي اظهارداشت: رويكرد ناجا در افزايش فرهنگ قانون گرايي، رشد مطلوبي داشته است.

فرمانده ناجا هفته نيروي انتظامي را نويد بخش امنيتي بهتر و خدماتي فراگيرتر براي مردم در سراسر كشور خواند و گفت: نيروي انتظامي بايد امروز به عنوان سازماني پاسخگو، منعطف و پويا در ميدان پرتلاطم امنيت، قادر باشد از كيان جامعه و امنيت مردم حفاظت كند.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي دو رويكرد اساسي را دنبال مي‌كند، گفت:
رويكرد نخست در درون سازمان و انسان محوري محسوب مي‌شود و عامل اصلي حركت سازمان نيز نيروهاي مومن و فداكار است.

فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: رويكرد دوم جامعه محوري و تقويت سرمايه هاي اجتماعي در حوزه‌هاي ماموريتي و اجتماعي است.

سرتيپ احمدي مقدم افزود: نيروي انتظامي تلاش مي‌كند با اين دو رويكرد، همواره تمامي
شاخص‌هاي ماموريتي خود را بهبود بخشد.

وي گفت: در عرصه نظم، امنيت و دفاع از جامعه در برابر متجاوزان باب شهادت در نيروي انتظامي باز است و هر سال ‪ ۱۰۰‬تن از ماموران فداكار اين نيرو به شهادت مي‌رسند.

فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: اگر امنيت در جامعه ما حكم فرماست مديون رشادتهاي مرداني هستيم كه در سخت‌ترين شرايط آب و هوايي براي مصاف با سوداگران و اشرار ايستاده اند.

احمدي مقدم افزود: در حوزه برقراري امنيت در جامعه نيز به جاي برخورد با مجرم، تلاش مي‌كنيم بسترهاي جرم را كاهش دهيم.

وي با بيان اينكه در حوزه امنيت بايد بتوانيم احساس امنيت را هر روز بهبود بخشيم، گفت: بهبود قانونگرايي و توسعه نظم و انضباط اجتماعي از ديگر وظايف نيروي انتظامي است.

فرمانده نيروي انتظامي اظهار داشت: با اقدامات فرهنگي و اجتماعي و آموزشهاي همگاني در سالهاي گذشته توانسته‌ايم تا حد زيادي رفتار قانوني را در جامعه نهادينه كنيم.

سرتيپ احمدي مقدم با اشاره به گسترش خدمات رساني به شهروندان در نيروي انتظامي افزود: سال گذشته تعداد گواهينامه‌هاي صادر شده بيش از شناسنامه هايي بود كه سازمان ثبت احوال صادر كرده است.

وي گفت: همچنين در سال گذشته بيش از دو ميليون ‪ ۱۰۰‬هزار فقره گذرنامه، چهار و نيم ميليون نوبت خدمات تعويض پلاك انجام شده است.

فرمانده نيروي انتظامي افزود: پارسال بيش از صد ميليون نفر- خدمت به مردم ارائه شد كه ‪ ۱۵‬ميليون مورد مربوط به خدمات دفاتر دولت الكترونيك بود.

احمدي مقدم افزود: تلاش مي‌كنيم از هفته نيروي انتظامي پرخرج و نمايشي فاصله بگيريم و اين هفته ظرفيت و بستري براي بهبود ماموريت‌هاي نيروي انتظامي باشد.

وي گفت: توجه به آموزش، اطلاع رساني و جلب مشاركتهاي مردمي از اهداف اساسي نيروي انتظامي از برپايي چنين نمايشگاههايي است.

فرمانده نيروي انتظامي افزود: چشم انداز حركت پليس به سمت سازماني با ماموريت‌هاي مبتني بر نرم افزار و قابليت‌هاي علمي و پژوهشي داخلي است.

سرتيپ احمدي مقدم اظهار داشت: تلاش نيروي انتظامي همواره افزايش بهره وري، پويايي و يادگيرندگي در سازمان است تا مردم پليس را همواره و در همه وقت در كنارشان و پشتيبان خود احساس كنند.

وي افزود: پيش نياز اين همكاري، اقدامات وسيع فرهنگي و جلب مشاركت مردمي است و براي رسيدن به اين مرحله بايد با آغوش باز كاستي‌ها و انتقادها را پذيرفت و براي رفع اين مشكلات تلاش كرد.

احمدي مقدم همچنين به كسب موفقيت‌هاي متخصصان ناجا در تامين وسايل نرم افزاري گفت: اكنون قالب تجهيزات خود را از داخل تامين كرده و به سمت خودكفايي پيش مي‌رويم.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن