تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816346848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور ارشد احمدي نژاد: نابودي اسرائيل و امپراطوري آمريكا به حكم جبر تاريخ در حال وقوع است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: مشاور ارشد احمدي نژاد: نابودي اسرائيل و امپراطوري آمريكا به حكم جبر تاريخ در حال وقوع است
خبرگزاري آريا- مشاور ارشد رئيس جمهوري اسلامي ايران گفت: زوال رژيم صهيونيستي و امپراتوري آمريكا به حكم جبر تاريخ در حال وقوع است.

به گزارش خبرگزاري آريا، "مجتبي ثمره هاشمي" در گفت و گو با شبكه خبري "العالم" با اشاره به سخنان آقاي "احمدي نژاد" رئيس جمهوري اسلامي ايران در باره قرار گرفتن امپراتوري آمريكا در سراشيبي افول و همچنين نزديك شدن رژيم صهيونيستي به زوال، تحقق اين مساله را سرنوشت جبري تاريخ برشمرد .

وي اظهار داشت: خواست ملت ها فراتر از قدرت امپراتوري هاست و زوال امپراتوري هاي پرتغال، بريتانيا و اتحاد جماهير شوروي دليل محكمي بر اين برهان است.

وي افزود: آمريكا نيز روزي به عنوان ابرقدرت اقتصادي به شمار مي رفت ، اما امروز زير بار 9 هزار ميليارد دلار بدهكاري كمر خم كرده و به بدهكار و مديون ترين كشور جهان تبديل شده است.

مشار ارشد رئيس جمهوري اسلامي ايران در ادامه، ابلاغ پيام ملت ايران به مردم جهان را از مهم ترين اهداف تحقق يافته در سفر آقاي احمدي نژاد به نيويورك برشمرد.

ثمره هاشمي خاطرنشان كرد: آقاي محمود احمدي نژاد در سفر به نيويورك براي شركت در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به تشريح مسائل موجود جهان و دلايل بحران هاي كنوني و تدابير و راهكارهاي حل اين بحران ها پرداخت و علاوه بر آن در حاشيه اين سفر ديدارهايي با نخبگان ، انديشمندان ، دانشگاهيان ، علماي اديان و مذاهب مختلف و همچنين ايرانيان مقيم آمريكا انجام داد.

وي با اشاره به تلاش هاي گسترده تبليغاتي و رسانه اي لابي صهيونيستي براي بي اهميت جلوه دادن سفر رئيس جمهوري به آمريكا گفت: اين تبليغات نه تنها از مخاطبان رئيس جمهور كم نكرد بلكه سبب افزايش مخاطبان آقاي احمدي نژاد شد و همه را براي شنيدن سخنان ايشان كنجكاو كرد تا جايي كه با حضور عده بسيار كمي از مخالفان در دعوت همگاني به تظاهرات ضد احمدي نژاد ، برگزار كنندگان اين تظاهرات آن را افتضاحي براي خود ارزيابي كردند.

ثمره هاشمي ابراز احساسات و گرفتن عكس هاي يادگاري توسط دانشجويان و اساتيد دانشگاه هاي آمريكا با رئيس جمهوري اسلامي ايران را ناشي از پاسخ هاي روشن و فطري آقاي احمدي نژاد و تاثيرگذار بودن وي بر نهاد حق جوي ملت ها دانست و افزود: سخنان احمدي نژاد حاكي از پايان دوره ستم گري و آدم كشي رايج در قرن بيستم و نويد بخش آغاز عصر نوين آزادي، عدالت، محبت و استقلال ملت ها بود.

مشاور ارشد رئيس جمهوري، با اشاره به راه حلي كه جمهوري اسلامي ايران درباره سرزمين فلسطين مطرح كرده است؛ اظهار داشت: اين راه حل بر اساس برگزاري همه پرسي عمومي ميان همه فلسطيني هايي است كه به اين سرزمين تعلق دارند.

ثمره هاشمي افزود: اين همه پرسي بايد با نظارت كميته هايي امانت دار از سازمان ملل متحد و سازمان كنفرانس اسلامي و گروه هاي داخل فلسطين برگزار شود و در نهايت سرنوشت اتخاذ شده از سوي فلسطيني ها مورد احترام و قبول همه قرار بگيرد.

وي گفت: مخالفت ايران با اشغالگري و تاكيد بر خروج اشغالگران به معناي خروج نظاميان آمريكايي از عراق و خروج اشغالگران صهيونيست از سرزمين فلسطين و همچنين به معناي مخالفت با اشغال افغانستان به دست نيروهاي ناتو به بهانه برقراري امنيت است.

مشاور ارشد رئيس جمهوري اسلامي ايران همچنين با اشاره به قدرت و امتياز ويژه اي كه در شوراي امنيت در اختيار 5 عضو آن است؛ تصريح كرد: قدرت اصلي در شوراي امنيت بايد در اختيار مجمع عمومي سازمان ملل متحد باشد.

ثمره هاشمي همچنين با تاكيد بر اين كه هدف اصلي آمريكا و شوراي امنيت از طرح مساله هسته اي جمهوري اسلامي ايران تحت فشار گذاشتن تهران است؛ خاطرنشان كرد: با وجود آنكه آژانس بين المللي انرژي اتمي و بسياري از سازمان ها تا كنون بارها به مسالمت آميز بودن برنامه هسته اي ايران اذعان كرده اند، آمريكا و شوراي امنيت همچنان در پي اعمال فشار عليه ايران هستند و با بهانه كردن پرونده هسته اي ايران تلاش مي كنند فرياد عدالت خواهي ايران را خاموش كنند و جلوي دفاع اين ملت از اقتدار و عزتش را بگيرند.

وي افزود: غرب به مساله هسته اي ايران، به عنوان موضوعي سياسي مي نگرد نه مساله اي فني لذا به همين سبب است كه گزارش هاي آژانس بين المللي انرژي اتمي مبني بر وجود نداشتن هرگونه انحراف در برنامه هسته اي صلح آميز ايران هيچ گاه آنان را قانع نمي كند
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن