تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815075618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دسترسي آسان به اطلاعات بيمه اي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: دسترسي آسان به اطلاعات بيمه اي
واحد مركزي خبر ، بنابر اين گزارش ، شماره هاي تلفن گوياي 6-88988253 به طور شبانه روزي آماده ارائه اطلاعات مورد نياز مردم و بيمه گزاران بيمه ايران ازجمله اطلاعات كامل در مورد خريد بيمه و دريافت خسارت در همه رشته هاي بيمه اي است .

همچنين به مناسبت عيد سعيد فطر (راهنماي تله تكس) پيام نماي سيماي جمهوري اسلامي ايران در صفحه 569 خود اطلاعات ضروري بيمه ايران را منعكس مي كند كه بيمه گزاران از اين طريق نيز مي توانند اطلاعات مفيدي از بيمه ايران دريافت كنند.

سامانه پيام كوتاه بيمه ايران نيز به شماره 10001314 آماده دريافت نظرات مردم است و بيمه گزاران هم مي توانند از طريق پيامك نظرات خود را به روابط عمومي بيمه ايران اعلام كنند.

پايگاه اينترنتي بيمه ايران به نشاني www.iraninsurance.ir و تلفن ساختمان مركزي بيمه ايران به شماره 88962000 (15 خط) و روابط عمومي بيمه ايران به شماره هاي 88959232 و 88954674 آماده پاسخگوئي به مردم است .
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن