تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818997683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرگذشت نويسنده «دوشيزه و مرگ» در جشنواره سينما حقيقت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سرگذشت نويسنده «دوشيزه و مرگ» در جشنواره سينما حقيقت
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/03
مستند بلند «عهدي با مردگان» ساخته «پيتر ريمونت» مستند ساز كانادايي كه درباره ي «آريل دورفمن» نمايشنامه نويس مشهور آرژانتيني الاصل و خالق تراژدي «دوشيزه و مرگ» است، در جشنواره بين المللي سينما حقيقت روي پرده خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومي جشنواره بين المللي سينما حقيقت ، مستند «عهدي با مردگان » كه تاكنون در بيش از 40 جشنواره بين المللي نظير برلين ، آمستردام ، تورنتو ، روتردام و ... به نمايش درآمده ، زندگي پر فراز و نشيب «آريل دورفمن» را به تصوير مي كشد.
نويسنده مشهوري كه در دوران جواني و با روي كار آمدن «سالوادور آلنده» به عنوان مشاور فرهنگي رئيس جمهور به شيلي مي رود و پس از كودتاي پينوشه ، به آمريكا تبعيد شده و آثار ارزشمندي را به رشته تحرير درمي آورد كه معروف ترين آن ، نمايشنامه ي «دوشيزه و مرگ» است.
پيتر ريمونت كارگردان مستند بلند «عهدي با مردگان» از مستندسازان برجسته كانادايي است كه جوايز مهمي چون جايزه بزرگ جشنواره ساندنس و جايزه اي براي بهترين فيلم مستند (براي فيلم: با شيطان دست بده) را در پرونده دارد.
دومين جشنواره بين المللي فيلم مستند ايران: سينما حقيقت ، از23 تا 28 مهر 1387 ، در تهران برگزار خواهد شد.

كد0001/10107
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 356]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن