تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819162490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرحله نخست انتخابات سومين دوره شوراياري هاي شهر تهران فردا از ساعت 10 آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مرحله نخست انتخابات سومين دوره شوراياري هاي شهر تهران فردا از ساعت 10 آغاز مي شود
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/06/21
مرحله نخست انتخابات سومين دوره شوراياري محله هاي شهر تهران فردا از ساعت 10 صبح در 17 منطقه برگزار مي شود.
دبير ستاد مركزي تشكيل شوراياري هاي شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر با بيان اين كه اخذ آرا تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت گفت: در صورتي كه حوزه هاي اخذ راي (بنا بر استقبال شهروندان) خواستار تمديد ساعت اخذ راي شدند، اين ساعت تا 24 تمديد مي شود.
محمدرضا طالبي نژاد افزود : ‌در مرحله نخست انتخابات سومين دوره شوراياري محله هاي شهر تهران 9 هزار و 500 نامزد از 304 محله شهري با هم رقابت مي كنند.
وي گفت: تمامي شهروندان ساكن محلات مناطق 1 تا 8 و 10، 12،‌ 13 ، 15 ، 16، 17، 18، 19، 20، 21 كه حداقل 15 سال داشته باشند مي توانند با در دست داشتن شناسنامه به يكي از 1312 شعبه اخذ راي مستقر در اين مناطق مراجعه و نامزدهاي موردنظر خود را انتخاب كنند.
دبير ستاد مركزي تشكيل شوراياري هاي شهر تهران شمار اعضاي اصلي و علي البدل شوراياري هر محله را 10 تن اعلام كرد و گفت: شهروندان بايد نام 7 تن از نامزدهاي مورد نظر را در برگه هاي راي بنويسند و داخل صندوقهاي اخذ راي بياندازند.
طالبي نژاد افزود: پس از انتخاب 7 عضو اصلي، سه نامزد اين انتخابات كه بيشترين راي را آورده باشند به عنوان اعضاي علي البدل انتخاب مي شوند.
دبير ستاد مركزي تشكيل شوراياري هاي شهر تهران گفت: پس از پايان راي گيري بلافاصله شمارش آرا هر محله در همان منطقه آغاز مي شود و نتايج آن صبح روز شنبه به اطلاع ساكنان محلات خواهد رسيد.
طالبي نژاد با اشاره به اين كه در مجموع بيش از 11 هزار و 700 نامزد در انتخابات با هم رقابت مي كنند افزود: مرحله دوم انتخابات نيز پنج شنبه 28 شهريور در 70 محله باقيمانده در مناطق 9، 11، 14، 19، 22 برگزار مي شود.
وي گفت: در مجموع صلاحيت كمتر از 500 تن از نامزدها احراز نشده كه عمده ترين علت آن ساكن نبودن نامزد در حوزه انتخابيه بوده است.
زمان تبليغات نامزدهاي مرحله نخست كه از هفته قبل آغاز شده بود ساعت 22 شب گذشته به پايان رسيد.
در مجموع يك پنجم نامزدهاي تائيد صلاحيت شده را بانوان تشكيل مي دهند و همچنين بيش از 450 و 150 نامزدها نيز به ترتيب در اين دوره داراي مدارك فوق ليسانس و دكترا هستند كه در مقايسه با دوره هاي قبل از نظر كيفي افزايش چشمگيري داشته است.
مدت فعاليت شوراياري ها 4 سال و هدف از تشكيل اين نهاد مردمي، بهره گيري از انديشه، تخصص و تجربه شهروندان در اداره امور شهري ، واگذاري امور محله ها به مردم و نهادينه كردن فرهنگ مشاركت اعلام شده است.
كد0001/10102/68/950
 پنجشنبه 21 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن