تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821072349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح‌الله‌زاده: جباري كمتر از كريمي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فتح‌الله‌زاده: جباري كمتر از "كريمي" نيست
علي فتح‌الله‌زاده ، در خصوص وضعيت اين تيم و مسائل و مشكلات آن سخن گفت:

** "قلعه‌نويي" استقلال را قهرمان ليگ مي‌كند

وي افزود: از نتايج تيم راضي نيستم؛ اما، از بازيكنان و كادرفني رضايت كامل دارم و معتقدم آنها استقلال را به جايگاه اصلي خود بازمي‌گردانند. نبايد تيم را با سه، چهار بازيكن محك زد بلكه بايد صبر كرد،‌ چرا كه استقلال با بهترين بازيكنان موجود و كادرفني بسيار خوبي كه دارد مي‌تواند در بالاترين سطح فوتبال ايران و حتي آسيا قرار بگيرد.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: انتظارم از استقلال قهرماني در ليگ برتر است چرا كه ما تيم را براي موفقيت در آسيا بسته‌ايم، بنابراين بايد در ليگ ايران بهترين نتايج را كسب كنيم و سرمربي تيم نيز تلاش بسيار دارد كه از تمام امكانات نهايت استفاده را ببرد؛ من اطمينان دارم كه با قلعه‌نويي قهرمان ليگ برتر مي‌شويم.

** حامي مالي از بازي با صبا روي پيراهن مي‌آيد!

فتح‌الله‌زاده درباره طولاني شدن انتخاب حامي مالي تيم استقلال نيز گفت: موضوع اسپانسر به پايان راه رسيده است و بي‌ترديد با آغاز مجدد رقابت‌هاي ليگ برتر يعني از بازي مقابل صباباتري با نام حامي مالي جديد به ميدان مي‌آييم، تنها دليل اين تاخير نيز بحث انعقاد قرارداد با بالاترين رقم ممكن است چرا كه در حال حاضر يك ميليون تومان نيز براي استقلال اهميت دارد.

وي افزود: با توجه به حضور استقلال در ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي به دنبال حامي مالي هستيم كه بتوانيم حداكثر استفاده را ببريم، اين حامي مالي يك شركت داخلي خواهد بود.

** AFC كاپ را نمي‌شناسم!

مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره برخي شايعات پيرامون حضور اين تيم در رقابت‌هاي AFC كاپ، به جاي ليگ قهرمانان به ايسنا گفت: من تاكنون چيزي درباره اين مسابقات نشنيده‌ام و بي‌ترديد چنين اتفاقي نخواهد افتاد،‌ فوتبال ايران تاكنون دو سهميه در ليگ قهرمانان داشته است، ضمن آن كه بي‌ترديد داشتن چهار سهميه در ليگ قهرمانان آسيا حق مسلم فوتبال ايران است. هنوز كنفدراسيون فوتبال آسيا هيچ تصميمي را در اين رابطه اعلام نكرده است.

فتح‌الله‌زاده استقبالش از حضور استقلال در AFC كاپ را نيز رد كرد و گفت: درمورد آن نقل قول تنها فردي كه با من صحبت مي‌كرد اصرار داشت كه استقلال به اين جام مي‌رود كه من گفتم اگر شما اينگونه دوست داريد؛ باشد، استقلال به AFC كاپ مي‌رود اما،‌ بي‌ترديد ما در ليگ قهرمانان آسيا بازي خواهيم كرد.

** از حق پخش تلويزيوني نمي‌گذريم

عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال در فاصله كوتاه باقي مانده تا پايان فرصت ايران براي رسيدن به شرايط حضور در ليگ قهرمانان آسيا پيرامون موضوع حق پخش تلويزيوني نيز گفت: فوتبال ايران شايستگي كسب چهار سهميه در ليگ قهرمانان را دارد و بي‌ترديد صدا و سيما نيز اين موضوع را درك مي‌كند و اجازه نمي‌دهد كه براي يك قرارداد سه سهميه از دست برود، ضمن آن كه سازمان ليگ برتر نيز درخواست جلسه‌اي را به كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال ارايه داده است تا هرچه سريع‌تر پيرامون توافق با صدا و سيما در اين زمينه تصميم‌گيري شود.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: بحث حق پخش تلويزيوني تنها يك قرارداد ميان فدراسيون و صداوسيما نيست بلكه موضوعي است كه منافع ملي را دربرمي‌گيرد و بي‌ترديد ما در راه توافق با صدا و سيما از مجلس و هر نهاد ديگري استمداد مي‌كنيم تا فوتبال ايران شانس حضور در صحنه اول فوتبال باشگاهي آسيا را با چهار سهميه از دست ندهد.

** علي كريمي يك سوء تفاهم بود!

مديرعامل باشگاه استقلال معتقد است اگر رسانه‌ها شفاف‌تر به موضوع علي كريمي مي‌پرداختند برخي شائبه‌ها به وجود نمي‌آمد.

فتح‌الله‌زاده به ايسنا گفت: علي كريمي بازيكن بزرگ و سطح بالايي است اما، پست اصلي او هافبك است كه ما در اين پست "فابيو جان‌واريو" و "مجتبي جباري" را داريم كه كمتر از علي كريمي نيستند. به همين دليل اصلا بحث حضور اين بازيكن در استقلال مطرح نبوده است كه بخواهد خبري از پيشنهاد 500 ميليوني به اين بازيكن باشد.

وي افزود: اگر قلعه‌نويي اين بازيكن را مي‌خواست و او به پرسپوليس نمي‌رفت، بي‌ترديد براي جذب كريمي اقدام مي‌كرديم؛ اما، اين اتفاق نيفتاد و من از پايه گفت‌وگو با علي كريمي را رد مي‌كنم. ضمن اينكه به اين بازيكن احترام مي‌گذارم اما، استقلال در پست او نفرات خوبي دارد.

** شغلي به نام انتقاد!

اين روزها انتقادات از استقلال و فتح‌الله‌زاده افزايش يافته است به خصوص در ميان برخي پيشكسوتان استقلال، كه فتح‌الله‌زاده در اين باره نيز به ايسنا گفت: هواداران استقلال به طور كامل آگاه هستند و خودشان مسايل باشگاه را سبك و سنگين مي‌كنند، ما كار خودمان را مي‌كنيم و عده‌اي هم كارشان انتقاد است و همواره اين عمل را انجام داده‌اند، در هر صورت ما اين انتقادها را نيز پذيرا هستيم اما، تمام هدف‌مان اين است كه در پايان فصل برابر هواداران روسياه نباشيم.

** فيروز كريمي همواره استقلالي است

مديرعامل باشگاه استقلال تهران زماني كه صحبت از بازي پيش‌رو اين تيم برابر صباي قم مي‌شود، يادي از فيروز كريمي كرده و مي‌گويد: فيروز كريمي در مدت حضورش در استقلال با تمام وجود تلاش كرد و زحمت كشيد، حتي رفتن كريمي از استقلال نيز يك فداكاري بود، ما براي فيروزخان احترام زيادي قائليم و تقاضا مي‌كنم وي روز بازي مقابل استقلال بر روي نيمكت تيمش بنشيند چرا كه در عالم حرفه‌اي او نسبت به صبا مسووليت دارد، در هر صورت ما از حسن ظن فيروز كريمي و تصميمش براي قرار نگرفتن بر روي نيمكت تيمش در بازي مقابل استقلال قدرداني كرده اما، از كريمي مي‌خواهيم كه بر روي نيمكت صبا بنشيند، ضمن آن كه رابطه استقلال و كريمي رابطه دو دوست است و ما فيروزخان را همواره استقلالي مي‌دانيم.

**بازي فقط در آزادي

فتح‌الله‌زاده درباره بازي استقلال مقابل استقلال اهواز در هفته هفتم و احتمال تغيير زمان و مكان اين بازي از ورزشگاه آزادي نيز گفت: در اين زمينه با "آذري" مدير مجموعه آزادي در حال مذاكره و هماهنگي هستيم چرا كه استقلال با توجه به استقبال هوادارانش نياز به بازي در آزادي دارد و هرگونه تغيير محل بازي براي ما بسيار دشوار است، به همين دليل در تلاشيم يا زمان اين ديدار را يكي، دو روز جابه‌جا كنيم و يا آن كه با مساعدت مدير مجموعه آزادي، ظرف دو روز با بازي سايپا - كروفچي و سپس استقلال - استقلال اهواز زمين آزادي فشار بيشتري را تحمل كند كه اميدواريم اين مساعدت صورت گيرد.

** كار كمپ را متوقف نمي‌كنيم

فتح‌الله‌زاده درباره وضعيت كمپ باشگاه استقلال نيز گفت: كار كمپ متوقف نشده است و ما براي شفاف‌سازي فاز نخست را به مزايده گذاشتيم كه از ميان 10 شركت داخلي و مبالغ پيشنهادي چون يك ميليارد و هشتصد ميليون تومان، يك ميليارد و پانصد، يك ميليارد و دويست و غيره در نهايت يك شركت ايراني اين مزايده را برنده شد و پس از تكميل فاز نخست كه شامل ساخت زمين چمن براساس متدهاي بين‌المللي، سكوي تماشاگران و ساختمان اداري است، فاز دوم كار كمپ را به مزايده مي‌گذاريم.

وي افزود: كل كار كمپ را به شركت‌هاي ايراني واگذار مي‌كنيم چرا كه در داخل ايران پيمانكاران بسيار خوبي هستند كه مجموعه‌هاي ورزشي بسيار مجهزي را در كشور ايجاد كرده‌اند.

**درآمدزايي در سيستم دولتي كند انجام مي‌شود

مديرعامل باشگاه استقلال درباره منتفي شدن بحث پخش بازي‌هاي اين تيم بر روي تلفن‌هاي همراه نيز گفت: بعضي از هدف‌گذاري‌ها براي امور فرهنگي نياز به زمان دارد، در هر صورت ما در جهان شاهديم كه شركت‌هايي چون آديداس يا نايك با انجام هزينه‌اي پنج ميليارد دلاري ناگهان از طريق معرفي يك توپ در جام جهاني درآمدي 10 ميلياردي را كسب مي‌كنند. بنابراين چنين كسب درآمدهاي منحصربه فردي نياز به مسايل مختلف از جمله قوانين كشوري دارد. در هر صورت ما درباره اجراي اين پروژه از جمله بحث پيامك بر روي تلفن همراه هواداران تا 10 ميليارد تومان نيز مي‌توانستيم جذب درآمد كنيم اما، در شركت مخابرات ايران هيچ قانون يا مجوزي در اين رابطه وجود نداشته و اين طرح بايد در مجلس مطرح شود، در هر صورت هدف ما اين است كه بهترين شيوه‌هاي مرسوم در دنيا براي درآمدزايي را پيدا كرده و از آن استفاده كنيم. البته در قالب دولتي چنين برنامه‌هايي كندتر حركت مي‌كند و بي‌ترديد در بخش خصوصي چنين طرح‌هايي سريع‌تر به نتيجه مي‌رسد.

** پرتغالي مي‌آيد؛ يك استقلالي ترانسفر مي‌شود

فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت‌وگو با ايسنا درباره جذب مهاجم پرتغالي اين تيم نيز اظهار كرد: اين مهاجم بسيار سطح بالاست و نيازي به تست ندارد او در هفته گذشته براي تيمش در ليگ برتر پرتغال گلزني كرده. بي‌ترديد بازيكن شاغل در ليگ برتر پرتغال از كيفيت بالايي برخوردار است و به همين دليل به احتمال 90 درصد او به زودي قراردادش را با تيم استقلال تهران ثبت مي‌كند.

وي درباره رايزني‌هاي صورت گرفته در سفرش به اروپا با باشگاه‌هاي آلماني نيز گفت: توافقات‌مان همچنان پابرجاست و ما در تابستان آينده با يكي از دو تيم كلن يا بايرلوركوزن ديدار تداركاتي برگزار مي‌كنيم ضمن اينكه در نيم فصل يا پايان فصل نيز چند بازيكن استقلال را به آنها معرفي كرده و صد درصد حداقل يك بازيكن تيم را به اروپا ترانسفر مي‌كنيم.

** عربستان را با دو گل شكست مي‌دهيم

عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال درباره بازي تيم ايران مقابل عربستان نيز به ايسنا گفت: من همراه با تيم استقلال در ديدار برابر الهلال تجربه حضور در رياض و ورزشگاه ملك فهد را دارم، واقعا بازي در اين زمين دشوار است، به خصوص آن كه تيم حريف با استفاده از تمامي شرايط، ترفندها و امتياز تماشاگر به دنبال كسب سه امتياز است. تيم ايران در اين بازي نيمه نخست را خوب بازي نكرد و تحت فشار حريف بود اما، در نيمه دوم انصافا بسيار از حريف برتر بوديم و با تعويض‌هاي خوب علي دايي، توانستيم گل مساوي را به ثمر برسانيم، بي‌ترديد گرفتن اين يك امتياز در خانه عربستان بسيار ارزشمند است اما، اطمينان دارم كه در بازي برگشت همين تيم عربستان را با حداقل اختلاف دو گل شكست مي‌دهيم.

وي افزود: با توجه به صعود پنج تيم از آسيا به جام جهاني بي‌ترديد ايران به جام جهاني مي‌رود اما، اميدوارم كه اين صعود مقتدرانه و به عنوان تيم اول گروه باشد، ضمن آنكه ساير حريفان نيز بسيار خوب هستند و نبايد از آنها غافل شويم.

** خاطراتم را مي‌نويسم

فتح‌الله‌زاده در پايان گفت‌وگو با ايسنا تصريح كرد: پس از آنكه كار خود را به پايان رسانده و دوران مديريتم در استقلال تمام شود، خاطرتم را در قالب دو جلد منتشر مي‌كنم و خاطراتي كه هواداران بايد از پشت پرده و روي پرده استقلال بدانند را بازگو خواهم كرد.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن