تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806797309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولويت خبري امروز روزنامه ها،سخنان خطيب نماز جمعه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اولويت خبري امروز روزنامه ها،سخنان خطيب نماز جمعه تهران
در روز دوم شهريور،از مجموع 22 روزنامه مورد بررسي، 9 روزنامه(اعتماد،مردم سالاري، قدس،صداي عدالت،همبستگي،كاروكارگر،رسالت،ابرار و جمهوري اسلامي)اظهارات رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را در خصوص مسايل هسته اي و اقتصادي به عنوان مهمترين اولويت خبري اختصاص داده اند.


روزنامه هاي اعتماد،قدس،مردم سالاري،همبستگي،كاروكارگر و جمهوري اسلامي در تيتر نخست به بخشي از سخنان هاشمي رفسنجاني كه در مورد يارانه ها و فعاليت هسته اي ايران بوده است،پرداخته اند.
روزنامه اعتماد با تيتر:" طرح تحول اقتصادي در دستور كار خبرگان "،به نقل از هاشمي از فراخواني مسوولان اقتصادي و هسته يي خبر داده است.
روزنامه قدس نيز به نقل از آيت الله هاشمي رفسنجاني خبر داد:" بررسي يارانه ها و موضوع هسته اي در نشست خبرگان ".
همچنين روزنامه مردم سالاري،سخنان رئيس مجلس خبرگان در خطبه هاي نماز جمعه تهران را با تيتر:" خبرگان در مسائل هسته اي و يارانه ها نظر مي دهند "،بزرگنمايي كرده است.
" ورود مجلس خبرگان به مساله هسته اي و يارانه ها "،تيتر اول روزنامه همبستگي است كه اظهارات هاشمي رفسنجاني را در اين زمينه مورد بررسي قرار داده است.
روزنامه كاروكارگر اظهارات هاشمي رفسنجاني در خطبه هاي نماز جمعه را اين گونه بيان كرده است:" موضوع هسته اي هنوز مسئله مهم كشور است ".اين روزنامه نوشته:قدرت هاي بزرگ در موضوع هسته اي ايران بهانه گيري مي كنند.
" بررسي موضوع هسته اي و يارانه ها در دستور كار اجلاس خبرگان "موضوعي است كه رئيس مجلس خبرگان رهبري در نماز جمعه تهران مطرح كرد و روزنامه جمهوري اسلامي در تيتر اول نسبت به برجسته سازي آن اقدام نموده است.
روزنامه صداي عدالت در تيتر اول به نقل از آيت الله هاشمي رفسنجاني چنين نوشته:" كشور را بايد با انسان هاي دانا اداره كنيم ".
روزنامه رسالت،بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه تهران را به عنوان اولويت خبري برگزيده است و در تيتر يك نوشته:" ايران از مقتدرترين كشورها در صنايع نظامي است ".رسالت در بخش ديگري از سخنان وي آورده:غربي ها براي تسويه حساب با انقلاب اسلامي مسئله هسته اي را بهانه قرار داده اند.
روزنامه ابرار با ديدي انتقادي به نقل از هاشمي رفسنجاني نوشته:" اگر طبق برنامه جلو مي رفتيم شاهد قطع آب و برق نبوديم ".ابرار در متن خبر نوشته:وي همچنين اعلام كرد مساله هسته اي و يارانه ها را در اجلاس خبرگان بررسي مي كنيم.
در نخستين روز از هفته دولت،خبرهاي مختلف مربوط به دولت،دومين اولويت روزنامه هاي كثيرالانتشار محسوب مي شود كه توسط 5 روزنامه اطلاع رساني شده است.
گزارش تحليلي كيهان به مناست آغاز هفته دولت را در تيتر يك اين روزنامه با عنوان:" دولت در افكار عمومي اميدهايي كه جان گرفت "منعكس شده است.كيهان همچنين به نقل از يك شهروند نوشته:مردم در پاكي و صداقت دولت كنوني و وزراي آن هيچگونه شك و شائبه اي ندارند بلكه نگراني ها از لجام گسيختگي قيمت ها است و مردم انتظار دارند در اين باره دولت اقدامات لازم را انجام دهد.
روزنامه آفتاب يزد به نقل از نماينده تفت و ميبد در تيتري منفي چنين برجسته سازي كرده است:
" يكشنبه هفته آينده روز خوبي براي دولت نيست ".
رايزني روساي جمهوري ايران و قطر در تهران با تيتر:" ايران و قطر توطئه هاي دشمنان منطقه را خنثي مي كنند "،توسط روزنامه خبر مورد استفاده قرار گرفته است.
جام جم در تيتر يك به نقل از سخنگوي دولت نوشته:" احمدي نژاد كاملا موفق بوده است ".غلامحسين الهام گفت:اين كه همه كاسه كوزه هاي تورم را بر سر سياست دولت در اعطاي وام هاي اشتغال براي ايجاد بنگاه هاي اقتصادي زودبازده بشكنيم،يك قضاوت غلط است.
اعتماد ملي تنها روزنامه اي است كه در تيتر يك نوشته:" سرانجام مشايي رفتني شد ".
رخدادهاي اقتصادي و ورزشي،از ديگر اولويت هاي خبري به شمار مي رود كه هر كدام توسط 4 روزنامه بازتاب داشته است.
3 روزنامه همشهري،ايران و جوان به اخبار و گزارش هاي مربوط به اعطاي تسهيلات مسكن توجه نشان داده اند.
روزنامه همشهري در تيتر نخست خبر از" افزايش وام ساخت مسكن به 30 ميليون تومان "داده است.بر اساس اين خبر،به ازاي هر 6 ماه،يك برابر مبلغ سپرده گذاري شده تسهيلات پرداخت مي شود.
تيتر اول روزنامه ايران از تصميم نمايندگان ويژه رئيس جمهور در مورد" تسهيلات ساخت مسكن 30 ميليون تومان "خبر داده است.به نوشته اين روزنامه، 2 ميليارد دلار سپرده ارزي با سررسيد دو ساله در اختيار بانك مسكن قرار گرفت.
" بازار سياه مسكن زمين گير شد "،تيتر اول انتخابي روزنامه جوان است.
روزنامه سياست روز در تيتر اول" تاثير اجباري طرح تحول اقتصادي بر انتخابات " را بزرگنمايي كرده است.در مشروح خبر مي خوانيم:رئيس جمهور در ديدار با برخي اقتصاددانان اذعان كرد كه با وجود احتمال تاثير نتايج اجراي اين طرح بر انتخابات،دولت باز هم مصمم به اجرا و به نتيجه رساندن اين طرح است.
روزنامه هاي خراسان،حمايت و كارگزاران در تيتر اول به موضوع ورزش و المپيك 2008پرداخته اند.
روزنامه خراسان در تيتر يك" التيام غرور زخم خورده با طلاي ساعي "را برجسته كرده است.
خبرهاي مربوط به المپيك 2008 در روزنامه حمايت مورد توجه قرار گرفته و اين روزنامه در تيتر يك چنين درج كرده است:" ساعي با طلا جاودانه شد ".به نوشته حمايت،ايران به رده چهل و هفتم جدول رده بندي المپيك صعود كرد.
روزنامه كارگزاران با درج روتيتر:هادي ساعي با كسب مدال طلاي تكواندو در آخرين روزهاي المپيك آبروداري كرد،اين خبر را با تيتر:" پرافتخارين ورزشكار تاريخ المپيك ايران "،برجسته كرده است.
در صفحه اول ساير روزنامه ها نيز به اين رويداد مهم ورزشي،طلاي المپيك هادي ساعي توجه شده است.
روزنامه صداي عدالت در سرمقاله اي با تيتر:" درباره المپيك پكن "به بررسي علل ناكامي كاروان ورزشي كشورمان پرداخته است.
روزنامه اعتدال خبر" گروه هاي برتر تواشيح بانوان معرفي شدند "را در تيتر نخست برجسته كرده است.به نوشته اعتدال،اين خبر روز پنج شنبه 31 مرداد در مراسم اختتاميه اعلام شده است.
اطلاع/1197/22
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن