تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817215982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
وزارت بازرگاني 130 ميليون جلد دفترچه توزيع كرد
وزارت بازرگاني اقدام به توزيع 130 ميليون جلد دفترچه براي تامين اقلام مورد نياز دانش آموزان در سال تحصيلي جاري كرده است. به گزارش مهر، وزارت بازرگاني تامين اقلام مورد نياز ايام بازگشايي مدارس اقدام به توزيع 130 ميليون جلد دفترچه تحصيلي در بازار كرده است.بر اين اساس، شركت بازرگاني دولتي ايران به عنوان يكي از مباشران وزارت بازرگاني در تهيه و توزيع كالاهاي مورد نياز مردم خصوصا در ايام خاص نظير ماه مبارك رمضان، بازگشايي مدارس، شب عيد و... و به منظور تامين دفترچه تحصيلي دانش آموزان، با برنامه ريزي صحيح اقدام به توليد 130 ميليون جلد دفترچه با كيفيت نموده است.

صادرات 500 دستگاه كاميونت به عراق تا پايان سال
مدير عامل شركت بهمن ديزل از به پايان رسيدن كار ساخت آزمايشي ميني بوس هاي توليدي اين شركت خبر داد و تصريح كرد: تا پايان شهريور ماه مراحل تست نمونه را انجام و طي شش ماهه دوم امسال اين ميني بوس ها به توليد انبوه مي رسند. مسعود هراتي فر در گفت وگو با ايسنا خاطرنشان كرد: در اين ميني بوس ها از شاسي كاميونت هاي شش تن خود استفاده كرديم و تاييديه هاي لازم براي اين كار را نيز از شركت ايسوزو ژاپن گرفتيم. ضمن اين كه اتاق اين ميني بوس از كارهاي ساخت داخل است كه روي شاسي هاي ياد شده سوار خواهيم كرد. وي ادامه داد: در بازار كاميونت هاي زير 8 تن 52 درصد از سهم بازار را در اختيار داريم و شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران كاميونت ايسوزو كه در سه مدل مختلف توليد مي شود را به لحاظ كيفي تاكنون در بهترين سطح رده بندي كرده است. هراتي فر همچنين درباره فعاليت هاي گروه بهمن در زمينه كاربري هاي مختلف كاميون ها نيز گفت: در اين حوزه 40 تا 50 نوع كاربري هاي مختلف از جمله حمل زباله، حمل گوشت، آتش نشاني و اتاق هاي يخچال دار را در حوزه توليد و فعاليت هاي بخش بازرگاني خود در نظر گرفته ايم. او در ادامه با اشاره به ساخت داخل شدن بيش از 31 درصد از قطعات كاميونت هاي توليدي اين شركت در باره اين كه آيا اين شركت در زمينه فعاليت هاي صادراتي نيز فعاليتي داشته است؟ يادآور شد: از اواخر سال گذشته تا مرداد امسال بالغ بر 5 ميليون دلار محصول (250 دستگاه) به كشور عراق صادر كرديم. امسال نيز در برنامه داريم كه 500 دستگاه كاميونت به اين كشور صادر كنيم.

تقاضاي 16 ميليون خانوار براي دريافت يارانه نقدي
مركز آمار ايران اعلام كرد كه 16 ميليون خانوار پرسشنامه تكميل شده طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي را به ايستگاه هاي تعيين شده تحويل داده اند. به گزارش ايسنا ستاد طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور اعلام كرد: بر اساس گزارش دريافتي از ستادهاي استاني، تعداد خانوارهايي كه پرسشنامه تكميل شده را از آغاز طرح تا يازدهم شهريور به ايستگاه هاي واقع در مدارس تعيين شده در سراسر كشور تحويل داده اند، 16 ميليون خانوار با جمعيتي معادل 57 ميليون و 200 هزار و 737 نفر بوده اند. همچنين اين ستاد اعلام كرده است كه خانوارهايي كه تاكنون موفق به تحويل پرسشنامه خود نشده اند، مي توانند پرسشنامه تكميل شده خود را در استان ها طي روزهاي 18 و 19 شهريور ماه (صبح تا 9-13 و بعداز ظهرها 14-18) و در استان تهران از 18 شهريور ماه به مدت چهار روز تا 21 شهريور به ايستگاه ها جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوار (مدارس) سراسر كشور تحويل دهند. پيش از اين مركز آمار ايران با اعلام اينكه بيش از 17 ميليون فرم براي اين طرح آماده شده است پيش بيني كرده بود كه حداكثر 15 ميليون خانوار در طرح شركت كنند.

سكه بهار آزادي طرح جديد; 195هزار تومان
با آغاز ماه مبارك رمضان، بازار داخلي طلا با ركود مواجه شده است. به گزارش ايسنا از هفته گذشته با ورود به ماه مبارك رمضان و آغاز ركود بازار و كاهش همزمان قيمت هاي جهاني هر اونس طلا، قيمت طلا و سكه در بازار داخلي هم با كاهش نسبي روبرو شده است. قيمت جهاني هر اونس طلا كه هفته گذشته 831 دلار بود در اواسط هفته گذشته به زير 800 دلار هم رسيد كه در حال حاضر 803 دلار و 50 سنت است كه اين قيمت براي دو روز آينده با توجه به تعطيلي بورس ها ثابت خواهد بود. بر همين اساس و در بازار داخلي، قيمت هر سكه بهار آزادي طرح جديد با پنج هزار تومان كاهش به 195 هزار تومان رسيده است و نيم سكه هم با سه هزار تومان كاهش نسبت به هفته گذشته 98 هزار و 500 هزار تومان معامله مي شود. ربع سكه بهار آزادي با 1500 تومان كاهش به 50 هزار تومان رسيده است. ارزش هر گرم طلاي 18 عيار هم با 550 تومان كاهش نسبت به هفته گذشته به 19 هزار و 200 تومان رسيده است.

كارت هاي عضويت انجمن صنفي گوشي تلفن همراه پروانه كسب محسوب نمي شود
رئيس شوراي اصناف كشور گفت: كارت هاي عضويت انجمن صنفي گوشي تلفن همراه بايد در اندازه كارت هاي شناسايي صادر گردد. " محمد آزاد " در گفت و گو با موبنا با بيان اين مطلب گفت: در حال حاضر انجمن صنفي گوشي تلفن همراه اقدام به صدور كارت هاي عضويت با ابعاد بزرگ تر از حد استاندارد كرده است كه اين نوعي تخلف به شمار مي آيد.وي ادامه داد: انجمن هاي صنفي بر اساس ماده 131 قانون كار تشكيل مي شوند و تنها براي اعضاي خود كارت عضويت صادر مي كند.وي افزود: صدور پروانه براي واحد هاي صنفي تنها توسط اتحاديه ها و مجامع امور صنفي انجام مي شود و انجمن ها در اين خصوص هيچ گونه فعاليتي نخواهند داشت.وي تصريح كرد: در حال حاضر گوشي تلفن همراه داراي 2 اتحاديه مجزا است كه بخش تعميرات آن در اتحاديه مخابرات و بخش فروش توسط اتحاديه صوتي و تصويري صورت مي گيرد.

بازار سيم كارت در كما
طي ماه جاري، بازار سيم كارت تلفن همراه با آرامش و ركود نسبي همراه شده و ميزان خريد و فروش سيم كارت در بازار افت كرده است، البته كارشناسان معتقدند با نزديك شدن به زمان بازگشايي مدارس بازار دوباره جان تازه اي مي گيرد. به گزارش فارس، بازار سيم كارت در خيابان جهموري اكنون بيشتر بر روي سيم كارتهاي اعتباري دولتي، ايرانسل و تا حدودي تاليا جريان دارد و سيم كارتهاي دائمي آنچنان مشتري جذب نمي كند. فعالان دليل اين امر را ارزاني و تنوع سيم كارت اعتباري دولتي و ايرانسل مي دانند. در حال حاضر سيم كارت صفر با كدهاي 2 تا 8 به ترتيب 580، 510، 370، 380، 365، 340، 330 هزار تومان به فروش مي رسد. بهاي خريد اين سيم كارتها نيز 10 تا 30 هزار تومان ارزانتر است. سيم كارت اعتباري همراه اول نيز 34 تا 38 هزار تومان به تناسب رند و معمولي بودن آن خريد و فروش مي شود.

منتظر كاهش اجاره بها باشيد
با نزديك شدن به روزهاي آخر تابستان، بازار اجاره بها نيز از تب و تاب مي افتد اما با توجه به اينكه قيمت اجاره بها تابع قيمت مسكن است اين سوال مطرح مي شود كه آيا كاهش قيمت خانه روي نرخ اجاره بها نيز تاثير گذاشته است؟ به گفته رييس اتحاديه مشاوران املاك با توجه به اينكه بيشتر نقل و انتقالات خانه در چهار ماه نخست سال اتفاق مي افتد و آن زمان نيز قيمت ملك گران بود به طبع نرخ اجاره بها نيز بالا رفت اما در شرايط فعلي كه قيمت خانه پايين آمده است بيشتر نقل و انتقالات انجام شده و اين كاهش قيمت تاثيري روي اين بازار ندارد. مصطفي قلي خسروي در گفت وگو با ايسنااظهار كرد: در حال حاضر10 تا 15 درصد قيمت خانه كاهش داشته است اما نمي توان انتظار داشت سريعا بر روي بازار اجاره تاثير بگذارد چراكه عمده قرادادها بسته شده است و چون مدت آنها نيز يك ساله است بايد منتظر سال آينده ماند تا با تداوم كاهش قيمت مسكن، نرخ اجاربها نيز پايين آيد. وي افزود: در اين ميان اجرايي شدن كد رهگيري از اول آذر ماه نيز بر تداوم كاهش قيمت ها تاثير خواهد گذاشت چراكه هر نوع معامله خريد و فروش بايد با كدرهگيري انجام گيرد و به ثبت رسد.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 441]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن