تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812863458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي:آرزو مي‌كنم كريمي جادو كند!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قطبي:آرزو مي‌كنم كريمي جادو كند!
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حضور علي كريمي در پرسپوليس كادويي براي هواداران بود و اميدواريم او مثل يك كارگر براي موفقيت پرسپوليس بجنگد، چرا كه كوشش بازيكنان تيم را موفقيت مي‌كند نه فقط اسم‌هاي بزرگ.

افشين قطبي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره پيوستن علي كريمي به اين تيم گفت: حضور علي كريمي كادوي خوبي براي هواداران تيم پرسپوليس بود و شما ديديد كه ما امروز چقدر پرنشاط‌تر از روزهاي قبل تمرين كرديم و بازيكنان انگيزه بيشتري داشتند و سعي مي‌كردند رقابت بيشتري با يكديگر داشته باشند.

وي افزود: تيم‌هايي كه مي‌خواهند قهرمان ليگ‌شان شوند هميشه ستاره‌هاي بزرگ را در خود جاي مي‌دهند اما اين ستاره‌ها فقط اسم‌شان براي تيم بازي نمي‌كند بلكه با حضوري قدرتمندانه در تركيب قرار مي‌گيرند و باعث روشن شدن ستاره‌هاي ديگر در تيم مي‌شوند. من خوشحال هستم كه كريمي به جمع ما پيوست و ما ديگر مشكلي در خط حمله با وجود قطعي شدن حضور مهاجم برزيلي نخواهيم داشت. اميدوارم كريمي مثل يك كارگر براي تيم موفقيت پرسپوليس بجنگد، چرا كه تنها اسم‌هاي بزرگ در زمين بازي نمي‌كنند. آرزو مي‌كنم علي كريمي از خصلت جادوگري‌اش استفاده كند در زمين جادو كند و با فوتبال زيبايش باعث خوشحالي هواداران پرسپوليس شود.

قطبي گفت: فكر مي‌كنم روزهاي خوب بزرگي را براي پرسپوليس شاهد باشيم چرا كه شخصيتي مثل حسين هدايتي مانند كوه پشت اين تيم ايستاده است و به بين‌المللي شدن اين باشگاه كمك كند. از اين كه پس از حضور هدايتي و مديريت داريوش مصطفوي ما توانستيم مهره‌هاي باكيفيتي را كسب كنيم بسيار خوشحالم. شما مي‌بينيد كه آبراموويچ چه كمك‌هاي زيادي را به تيم چلسي و فوتبال روسيه كرد. لذا حضور هدايتي براي فوتبال ايران بسيار مثمر ثمر بوده و باعث پيشرفت آن مي‌شود چرا كه هيچ تيمي بدون امكانات موفق نخواهد بود.

قطبي همچنين گفت: طي تماسي كه با "ماركو" داشتم او به همراه مهاجم 21 برزيلي سه‌شنبه اين هفته وارد تهران مي‌شود و اين مهاجم در ديدار برابر مس كرمان نيز ما را همراهي كند، او شرايط بسيار ايد‌ه‌آلي دارد و در حال حاضر هم در هفته‌هاي متوالي براي تيمش بازي و گلزني مي‌كند. خوشحال هستم كه ما ديگر مشكلي از كمبود بازيكن نداريم و مي‌توانيم با اقتدار بازي‌هاي ليگ را سپري كرده و وارد ليگ قهرمانان آسيا شويم.

قطبي درباره حضور "پله" در داربي تهران گفت: هدايتي روي آوردن پله در بازي داربي بسيار تاكيد دارد و ما هم از طريق ماركو با شركت پله مذاكراتي را انجام داديم تا در صورت مناسب بودن هزينه‌ي حضور او در تهران بتوانيم داربي را بزرگتر و بين‌المللي‌تر از گذشته كنيم.

قطبي بار ديگر خطاب به بازيكنان پرسپوليس تاكيد كرد: من از بازيكنان پرسپوليس مي‌خواهم كه با تلاش و كوشش فراوان تمرين كنند و با يكديگر به رقابت سالم بپردازند. من خوشحال هستم كه اين روزها نيكبخت واحدي تلاش زيادي را انجام مي‌دهد تا براي پرسپوليس مهره ارزشمندي‌تري باشد. ما گرسنه‌ي رقابت بازيكنان هستيم و اين مساله اصلي‌ترين عامل موفقيت پرسپوليس خواهد بود.

قطبي در پايان گفت: پرسپوليس از اول فصل نشان از تيم جديدي داشت كه توانست در چهار بازي اول ليگ بهترين تيم اين مسابقات باشد اميدواريم با تكميل شدن كادر بازيكنان و قدرتمند شدن اين تيم بتوانيم نتايج خوبي را در آينده كسب كنيم.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن