تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816514073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي: به هيچ بازيكني قول نمي‌دهيم كه در استقلال فيكس باشد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: مظلومي: به هيچ بازيكني قول نمي‌دهيم كه در استقلال فيكس باشد



سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: ما با هيچ بازيکني شرط نمي‌کنيم که اگر به استقلال بيايد حتماً بازيکن ثابت تيم خواهد بود.



--------------------------------------------------------------------------------


پرويز مظلومي پس از پايان جلسه امروز با علي فتح‌الله‌زاده و معاونان باشگاه استقلال اظهار داشت:‌ جلسه امروز راجع ‌به آينده تيم، تقسيم کاري معاونان باشگاه استقلال و بحث در مورد جذب بازيکنان بود و در مورد خروج بازيکنان تصميمي گرفته نشد.
وي افزود: در کادر فني تغييرات آنچناني نداريم، جا دارد از زحمات دکتر نوشادي بي‌نهايت تشکر کنيم. ايشان از فصل بعد در کنار استقلال نخواهد بود، اما ساير نفرات از جمله بهتاش فريبا و محمود فکري کنار تيم هستند.

مظلومي تصريح کرد:‌ قرار است يورگن گده با حفظ سمت بدنساز استقلال باشد. بيشتر صحبت‌هاي امروز ما در مورد همين مسائل بود.
سرمربي استقلال تناقض‌‌گويي در خصوص ليست مازاد استقلال گفت:‌ نبايد در اين رابطه سوتفاهم شود، در مورد چند بازيکن که قراردادشان تمام شده، باشگاه تصميم مي‌گيرد که با آنها قرارداد ببنديم يا نبدنديم. به هرحال ليستي که من به باشگاه مي‌دهم بايد به تأييد آنها هم برسد. عده اي هستند که با استقلال قرارداد دارند، اما ما بايد تکليف آنها را روشن کنيم. هنوز تکليف آنها قطعي نيست. بخواهيم بازيکن بگيريم بايد جاي خالي آنها را پر کنيم. همه بازيکنان استقلال براي اين تيم زحمت کشيدند، اما بايد تغييراتي هم در تيم ايجاد شود.

وي با اعلام اينکه تمرينات استقلال از 28 خرداد آغاز مي‌شود، گفت: براي اينکه تيم را جمع وجور کنيم اعلام کرديم تمرين از 28 خرداد آغاز مي‌شود و 5 روز هم در تهران فرصت داريم تا بازيکنان را هم جمع کنيم.
مظلومي در ادامه گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکيد براينکه نبايد از لفظ اخراجي نسبت به بازيکناني که در ليست فروش قرار مي‌گيرند استفاده شود، گفت: وقتي که قرارداد بازيکني تمام شده و باشگاه او را نمي‌خواهد نامش اخراج نيست. اکثر بازيکناني که اکنون قراردادشان با استقلال تمام شده بزرگ هستند و هر تيمي آرزوي داشتن آنها را دارد. با بازيکني که قراردادش تمام شده و با او براي تمديد قرارداد توافق نداريم در ليست فروش مي‌روند و آنها بايد با باشگاه به توافق برسند.

سرمربي آبي‌پوشان همچنين از عدم همکاري ابوذر رحيمي با تيم استقلال در فصل آينده خبر داد و عنوان کرد: ابوذر رحيمي از اول هم قراردادي با استقلال نبسته بود. يک مشکلي بابت چک او پيش آمد و پس دادن چک از سوي او باعث شد به باشگاه بربخورد و به همين دليل اين بازيکن با استقلال براي فصل بعد همکاري نمي‌کند.

مظلومي در ادامه درباره سرانجام مذاکرات استقلال با مهدي رحمتي به کجا رسيد، گفت: در مورد بازيکناني که مي‌خواهيم جذب کنيم سؤال نپرسيد. من مي‌خواهم بدانم آنهايي که خبر قرارداد بستن استقلال با رحمتي را زدند با کدام منبع چنين خبري را منتشر کردند؟ تا زماني که خود باشگاه رسماً چيزي اعلام نکرده نبايد اخبار را منتشر کرد. شايد آنها بخواهند با جاي ديگري قرارداد ببندند و با انتشار اين خبرها به مشکل مي‌خورند.

وي سپس درباره اينکه گفته مي‌شود رحمتي شرط کرده در صورتي به استقلال مي‌آيد که دروازه بان دوم و دفاع استقلال را خودش تعيين کند، اظهار داشت: ما هيچ شرط و شروطي با کسي نداريم. شهاب گردان، مهدي رحمتي و محمد محمدي در ليست استقلال هستند که بايد با يکي به توافق برسيم. نفر دوم را هم خودمان تعيين مي‌کنيم کسي هم نمي‌تواند براي ما تعيين و تکليف کند صبح امروز هم بدون اينکه اسم مطرح شود با يک گلر جوان صحبت کرديم بدون اينکه اسم آن را مطرح کنيم. هر موقع با او به توافق برسيم نامش را اعلام مي‌کنيم. من اميدوارم صددرصد کساني را که مي‌خواهيم جذب کنيم.
وي افزود: اگر مي‌خواهيم قهرمان شويم بايد بازيکن بگيريم. ما با تيم فصل گذشته نتوانستيم به قهرماني برسيم و از ليگ قهرمانان آسيا هم صعود نکرديم پس اگر جام مي‌خواهيم بايد تقويت شويم.

ظلومي در خصوص اينکه با جذب ستاره‌ها چطور مي‌خواهد آنها را براي نيمکت‌نشيني قانع کند، گفت: ما با کسي شرط نمي‌کنيم اگر به استقلال بيايد حتماً بايد فيکس باشد. هر کسي به اين تيم مي‌آيد پيراهن استقلال را مي‌پوشد.
وي در پاسخ به اين سؤال که مثلاً بازيکني مثل آندو تيموريان حاضر مي‌شود نيمکت‌نشين شود، گفت: موقعي که نياز باشد آندو هم روي نيمکت مي‌نشيند ما در اين تيم 25 بازيکن داريم که فقط 11 بازيکن مي‌توانند به ميدان بروند. ما به کسي قول فيکس بودن نمي‌دهيم. بازيکن در تمرين بايد خود را نشان دهد همه جاي دنيا همين‌طور است.

سرمربي استقلال در پايان در خصوص اينکه تکليف وحيد طالب‌لو که با اين تيم قرارداد دارد چيست، گفت: وحيد طالب‌لو سالها براي استقلال زحمت کشيده و تا يکي دو روز ديگر در موردش تصميم‌گيري مي‌کنيم اگر بنا به قطع همکاري با طالب‌لو باشد بايد با عزت صورت گيرد و اسم اين کار اخراج محترمانه نيست.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن