تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815748626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجيد سرسنگي:جشنواره هلال نعمت واحسان برگزار مي شودبلوتوث ادعيه ماه مبارك رمضان در متروها


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: مجيد سرسنگي:جشنواره "هلال نعمت واحسان" برگزار مي شودبلوتوث ادعيه ماه مبارك رمضان در متروها
تهران- حيات

ويژه برنامه هاي سازمان فرهنگي – هنري شهرداري تهران تحت عنوان جشنواره هلال نعمت و احسان از سوي قائم مقام سازمان فرهنگي هنري شهرداري اعلام شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگي حيات، مجيد سرسنگي قائم مقام سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران طي نشستي خبري كه صبح امروز برگزار شد به تشريح اين برنامه ها پرداخت و گفت: امسال سعي كرديم برنامه هاي ماه مبارك رمضان نسبت به سال هاي گذشته از نظر كيفيت، كميت و خصلت هاي هنري تفاوت چشمگيري داشته باشد، به طوري كه از نظر كميت ميانگين رشد برنامه هاي امسال سازمان در ماه رمضان نسبت سال گذشته در حدود 40 درصد افزايش پيدا كرده است.
سرسنگي همچنين از برگزاري جشن هلال نعمت و احسان در سطح پارك هاي شهر تهران خبر داد و گفت: جشن هلال نعمت و احسان از امشب تا 14 شهريور اين جشن در پارك لاله، از پانزدهم تا نوزدهم شهريور در پارك طبيعت واقع در منطقه 4 شهرداري از بيستم تا بيست و چهارم در پارك بعثت واقع در منطقه 16 شهرداري ، از 25 تا 28 شهريور در پارك گفتگو واقع در غرب تهران و از 4 تا 9 مهر در پارك ملت از ساعت 21 الي 23 برگزار خواهد شد.
وي همچنين از راه اندازي 5 ايستگاه بلوتوث در مترو خبر داد و گفت: از اين 5 ايستگاه مطالب و ادعيه ماه مبارك رمضان فرستاده خواهد شد، البته اين ايستگاه ها موقت نيست و تا پايان سال به 10 ايستگاه خواهد رسيد كه بخشي از اطلاعات مورد نياز شهروندان در حوزه فرهنگي – هنري از اين طريق انتقال داده خواهد شد.
سرسنگي در مورد ديگر ويژه برنامه هاي جشنواره هلال نعمت و احسان گفت: طي فراخواني در اين ايام از كسانيكه براي اولين بار روزه مي گيرند، مي خواهيم حالات و خاطراتشان را از اولين تجربه روزه داري، براي ما ارسال كنند كه در پايان ماه اين خاطرات به صورت يك كتاب منتشر خواهد شد.همچنين اجراي 20 محفل انس با قرآن با همكاري شبكه قرآن و معارف سيما و معرفي مساجد برتر تهران از ديگر برنامه هاي سازمان خواهد بود.در حوزه حمل و نقل شهري نيز سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران اقدام به توزيع اقلام تبليغاتي احاديث و فعاليت هاي تبليغي در ارتباط با ماه مبارك رمضان نموده است.
وي در ادامه با اعلام خبر توزيع كتاب هاي اتوبوس ويژه ماه مبارك رمضان گفت: مسابقه كتابخواني رمضان يكي ديگر از ويژه برنامه هاي اين جشنواره است، همچنين لوح فشرده يك قدم با خدا شامل نيايش هاي رزمندگان اسلام در طول دوران 8 سال دفاع مقدس كه بيانگر حال و هواي جبهه ها در ماه رمضان است منتشر و در اختيار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
سرسنگي در ادامه نشست از برگزاري مراسم تعزيه خواني در سطح فرهنگسراها خبر داد و گفت: اين تعزيه خواني ها همزمان با ايام شهادت حضرت علي (ع) اجرا مي شود. انتشار دو آلبوم نفيس با عنوان سروش ستايش و ديگري ويژه گراميداشت استاد موذن زاده اردبيلي از ديگر برنامه ها خواهد بود.
همچنين جشنواره سحري خوانان كه شامل آيين هاي مختلف و مرسوم در نقاط مختلف كشور در طي سحرهاي ماه مبارك رمضان است، امسال به صورت گسترده تري برگزار خواهد شد.
وي در ادامه در مورد ويژه برنامه هاي اين سازمان در روز عيد فطر گفت: جشنواره عكس رمضان با عنوان قنوت شكر و برگزاري فرهنگسراي موقت در محل برگزاري نماز عيد فطر ازبرنامه هاي ويژه روز عيد خواهد بود.
وي در پايان يادآور شد: حضور در 122 مسجد تهران و همكاري با مساجد براي اجراي برنامه هاي فرهنگي ويژه ماه رمضان از ديگر برنامه هاي اين سازمان خواهد بود و علاوه بر برنامه هاي ياد شده ،در حوزه فرهنگسراها 255 برنامه ديگر نيز برگزار خواهد شد.
پايان پيام
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن