تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقدير از مديران و كارمندان نمونه وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور صفار هرندي


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: تقدير از مديران و كارمندان نمونه وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور صفار هرندي
خبرگزاري آريا- در جلسه شوراي تحول اداري كه روز يكشنبه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد ، از كارشناسان ، كارمندان و مديران ستادي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تقدير شد .

به گزارش خبرگزاري آريا، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين جلسه طي سخناني با گرامي داشت هفته دولت از شهيدان رجايي و باهنر به عنوان نمونه اعلاي خدمتگزاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي ياد كرد و گفت : تاسي به اين دو بزرگوار براي دولتمردان و كاركنان نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان يك رويداد دايمي درآمده است .

" محمد حسين صفار هرندي " افزود : تجديد خاطره اين دو بزرگوار و سنت هاي حسنه اي كه در خدمتگزاري بر جاي گذاشتند، سبب مي شود تا دولتمردان هيچ گاه راه خود را گم نكنند .

وي انتخاب كارمند نمونه را روشي مناسب براي الگو نمايي ذكر كرد و گفت : تقدير از يك فرد نمونه علاوه بر اينكه خوبي ها را برجسته مي سازد تا ديگران به آن خوبي ها تاسي كنند براي خود آن كساني هم كه نمونه معرفي مي شوند زندگي پس از معرفي به عنوان انسان نمونه با روز قبل آن متفاوت است .

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تقدير از همكاران نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت : در اين جلسه فرصتي فراهم شد تا از همكاران گرامي كه به نمايندگي از همه نمونه هاي موجود در وزارتخانه كه الحمدالله همه نمونه هستند تقدير و سپاسگزاري ويژه اي داشته باشيم .

صفار هرندي افزود : به سهم خود از همه عزيزان خدمتگزار به ويژه از همكاراني كه در اين فرايندي كه سعي شده عادلانه رفتار شود به عنوان كارمند و مدير نمونه برگزيده شدند ،سپاسگزاري كرده و براي خود و خانواده شان و همكارانشان آرزوي توفيق روزافزون و سلامتي و صحت كامل داريم .

پيش از سخنان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي " مجيد يارمند " معاون برنامه ريزي و توسعه وزارتخانه گزارشي از روند انتخاب كارمند نمونه ارايه كرد.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن