تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813323070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
مسموميت 2 كارگر
كرج- ايرنا: دو نفر كارگر 18 ساله و 22 ساله در اتاق نگهباني يك واحد مسكوني در حال ساخت واقع در منطقه 45 متري گلشهر كرج براثر نشت گاز دچار مسموميت شده و روانه بيمارستان شدند. رعايت نكردن نكات ايمني در نصب وسايل گازسوز علت حادثه اعلام شد.
كشف 12 تن مواد مخدر دركرمان
كرمان- ايرنا: 12 تن و349 كيلوگرم مواد مخدر شامل 11 تن و 186 كيلوگرم ترياك، 797 كيلو و 430 گرم حشيش، بيش از 25 كيلوگرم هروئين و 21 كيلوگرم انواع مواد مخدر ديگر طي مردادماه گذشته در استان كرمان كشف شد. در اين مدت 660 قاچاقچي حرفه اي دستگير و پنج قبضه سلاح غيرمجاز، پنج دستگاه موتورسيكلت و 92 دستگاه خودرو متعلق به اشرار و قاچاقچيان مسلح نيز به دست آمد. در هفته نخست شهريورماه جاري نيز در چند عمليات جداگانه 6 تن و 625 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شد. دراين زمينه 69 نفر دستگير شدند و 22 دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسيكلت توقيف شد.
دستگيري سارقان مسلح
شيراز- ايرنا: مأموران انتظامي شيراز سارقان مسلح خودرو در مرودشت فارس را دستگير كردند. اين دو سارق با كرايه خودرو راننده خودرو به نام مهرداد-م را در مسير كمربندي اين شهر به وسيله سلاح كمري تهديد و با رها كردن وي در حوالي شهرك صدرا، خودرو را به همراه گواهينامه و تلفن همراه راننده به سرقت بردند. خودرو مسروقه در مرودشت توقيف شد و سه سارق به نام هاي محمد-ش، محمد- م و علي-ك از افراد سابقه دار دستگير شدند. از محمد-ش يك قبضه سلاح كمري و 18 ميليون و 500 هزار ريال چك پول كشف شد. از منزل متهمان نيز سه قبضه سلاح جنگي به دست آمد.
كشف يك تن ماهي قاچاق
اروميه- واحد مركزي خبر: يك تن ماهي قاچاق در خوي كشف شد. قاچاقچيان اين مقدار ماهي را به صورت غيرمجاز از درياچه پشت سد ارس صيد كرده بودند و قصد داشتند آن را به استان اردبيل و استان هاي شمالي كشور انتقال دهند. در اين رابطه 2 قاچاقچي دستگير و يك دستگاه خودرو از آنان توقيف شد.
كشف مشروبات الكلي
ساري- خبرنگار كيهان: 140 هزار ليتر مشروبات الكلي طي روزهاي اخير در استان مازندران كشف شد. دراين رابطه 24 نفر از عاملان اصلي اين باندها كه در شهرهاي آمل، بابل، نور، رامسر و نوشهر اقدام به تهيه و توزيع مشروبات الكلي مي كردند دستگير شدند. علاوه بر اين 35 قوطي مشروبات الكلي خارجي در رامسر، 22 قوطي در نوشهر، 24 قوطي در قائم شهر به دست آمد.
ترياك در لابه لاي برنج
يك قاچاقچي مواد مخدر كه بسته هاي ترياك را در كيسه هاي برنج جاسازي و توزيع مي كرد در نكا به دام پليس افتاد. وي كه ر نام دارد دستگير شد. در بازرسي از منزل متهم 4 كيلو و 600گرم ترياك بسته بندي شده، يك دستگاه تلفن همراه و يك ميليون و 600 هزار تومان وجه نقد كشف شد.
پلمب كارگاه ساخت ديش ماهواره
همدان- خبرنگار كيهان: كارگاه ساخت ديش ماهواره در همدان كشف و پلمب شد. از اين كارگاه 500 عدد ديش ماهواره كشف و متهمان دستگير شدند.
مرگ دوچرخه سوار 60 ساله
قم- خبرنگار كيهان: بي احتياطي راننده پرايد به نام حسين-م 27 ساله و برخورد آن با دوچرخه سوار 60 ساله به نام عيسي- الف منجر به مرگ دوچرخه سوار شد.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن