تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814734230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار شهرستان آباده: طرح تحول اقتصادي، بزرگترين و مهمترين اقدام دولت نهم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان آباده: طرح تحول اقتصادي، بزرگترين و مهمترين اقدام دولت نهم است
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان آباده با بيان اينكه اجراي طرح تحول اقتصادي و تغيير ساختار دستگاه‌هاي اقتصادي بزرگترين و مهمترين اقدام دولت نهم است، گفت: دولت‌هاي قبل موفق به اجراي اين طرح كه در برنامه‌هاي توسعه لحاظ شده بود، نشدند.


به گزارش خبرگزاري فارس از آباده، محمدمهدي رضانيا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اين اقدام دولت نهم را اقدامي شجاعانه خواند و افزود: اين اقدام گامي بلند و پايدار به سمت اجرا و توسعه عدالت اقتصادي در همه بخش‌هاي جامعه است.
رضا‌نيا در بخشي از اين نشست خبري با بيان اينكه اكثر مصوبات سفر هيئت دولت به فارس در خصوص شهرستان آباده اجرايي شده است، گفت: ايستگاه راه‌آهن آباده با هشت ميليارد تومان اعتبار مراحل پاياني ساخت را طي مي‌كند.
اين مقام مسئول ادامه داد: پل ايزدخواست نيز كه از نظر طراحي و اجرا يك سازه بي‌نظير در كشور محسوب مي‌شود، مرحله ساخت را پشت سر گذاشته و اكنون مرحله ريل‌گذاري آن در حال اجرا است.
رضا‌نيا با اشاره به اينكه عمليات آزادسازي و دكوپاژ مسير آزادراه شيراز- اصفهان در شهرستان آباده با اعتباري بالغ بر 50 ميليارد تومان انجام شده است، گفت: عمليات فنس‌كشي فرودگاه اين شهر به اتمام رسيده و درحال پيگيري واگذاري آن به شركت فرودگاه‌هاي ايران هستيم.
فرماندار شهرستان آباده با تأكيد بر نقش مهم بنگاه‌هاي زودبازده اقتصادي در افزايش ميزان اشتغال در اين شهرستان گفت: كارخانه آجر سفال با يك ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار و 50 نفر اشتغالزايي، كارخانه كاشي و سراميك با 20 ميليارد تومان اعتبار و 400 نفر اشتغالزائي دو طرح مهم در اين زمينه به شمار مي‌رود.
رئيس شوراي اداري شهرستان آباده طرح ايجاد صنايع فولاد، سيمان دو و الياف شيشه را از ديگر مصوبات سفر دانست كه در حال پيگيري است و گفت: تصفيه‌خانه فاضلاب شهرك صنعتي از جمله مصوبات سفر بود كه در هفته دولت بهره‌برداري از آن آغاز شد.
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه كار احداث دو سالن ورزشي در سورمق و ايزدخواست مراحل پاياني را طي مي‌كند، گفت: عمليات گازرساني به روستاي مزرعه با 100 ميليون تومان اعتبار از ديگر مصوباتي بود كه در هفته دولت به بهره‌برداري رسيد.
به گفته وي احداث كلانتري صغاد، طرح ايجاد واحدهاي مسكوني براي مددجويان بهزيستي و كميته امداد و احداث 5 پانسيون براي پزشكان نيز از ديگر مصوبات سفر بود كه در هفته دولت امسال به بهره‌برداري رسيد و عمليات اجرايي آن آغاز شده است.
رضا‌نيا همچنين گفت: كار احداث 292 واحد مسكوني در قالب طرح مسكن مهر اجرايي شده و طرح پتروشيمي و ايجاد واحد نمونه گردشگري نيز مراحل پيگيري را طي مي‌كند.
فرماندار آباده، بهره‌برداري از دو مدرسه اقبال لاهوري و هاجر با 690 ميليون تومان اعتبار، راه‌اندازي بخش مراقبت‌هاي ويژه اطفال با 100 ميليون اعتبار، اجراي چند طرح آبرساني و كشاورزي با بيش از 150 ميليون تومان اعتبار، طرح آبرساني به دو روستا و ايستگاه راه‌آهن با 100 ميليون اعتبار و پروژه مسكوني تعاوني بهداشت و درمان با 800 ميليون تومان اعتبار را از جمله طرح‌هايي دانست كه در هفته دولت بهره‌برداري از آن آغاز شده است.
رضا‌نيا همچنين از اجراي طرح توسعه مخابراتي با 385 ميليون تومان هزينه، بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني شهرداري با 900 ميليون تومان اعتبار و ايمن‌سازي محور آباده- اصفهان به عنوان ديگر طرح‌هايي كه در ايام هفته دولت به بهره‌برداري رسيده است ياد كرد.
فرماندار شهرستان آباده تصريح كرد: آنچه در سه سال گذشته و توسط دولت نهم در اين شهرستان اجرا شده يا در دستور كار قرار دارد، آينده‌اي روشن را پيش روي مردم قرار داده است.
انتهاي پيام/ف
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن