تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820632585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل اداره ثبت و احوال استان اردبيل: روزانه 65 نفر در استان اردبيل متولد مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل اداره ثبت و احوال استان اردبيل: روزانه 65 نفر در استان اردبيل متولد مي‌شوند
خبرگزاري فارس: مديركل اداره ثبت و احوال استان اردبيل گفت: در حالي كه متوسط تولد كشور روزانه 3 هزار و 334 نفر است، اين رقم روزانه در اردبيل 65 نفر است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، علي صاحب‌الزماني صبح‌ امروز در همايش تبيين ويژگي‌هاي كارت شناسايي ملي و كاركرد آن در دولت الكترونيك اظهار داشت: از هزار و سه مورد فوت در كشور روزانه 17 مورد فوت در استان اردبيل به ثبت مي‌رسد.
وي با بيان اينكه 50 درصد اسامي نوزادان برگرفته از نام‌هاي ائمه اطهار(ع) است، تصريح كرد: از اين تعداد 20 درصد اسم‌ها تركيبي هستند و 50 درصد باقيمانده نيز نام‌هاي ملي، تركي و محلي به شمار مي‌روند.
صاحب‌الزماني با اشاره به اينكه اداره ثبت و احوال به صورت 13 اداره، هفت نمايندگي با 111 پرسنل از پرمراجعه‌ترين اداره‌هاي استان است، گفت: سالانه 922 هزار مراجعه كننده به اداره‌هاي ثبت احوال ورود پيدا مي‌كنند.
وي نرخ رشد جمعيت استان را 77/13 درصد عنوان كرد و گفت: در پنج‌ ماه نخست امسال 10 هزار و 707 ولادت و 2 هزار و 664 وفات به ثبت رسيده است كه علل فوت به ترتيب بيماري‌هاي گوارشي، سكته، سرطان و تومور، سوانح و كهولت سن بوده است كه سن 75 سال به بالا بيشترين فوتي را شامل مي‌شود.
مديركل ثبت و احوال استان به ثبت 977 مورد ازدواج و 619 مورد طلاق در پنج ماه نخست امسال اشاره كرد و گفت: سالانه 17 هزار مورد ازدواج و ‌‌هزار و 364 مورد طلاق در استان به ثبت مي‌رسد كه نسبت ازدواج به طلاق در آنان 9 درصد است و اين شايسته استان ‌اردبيل نيست.
وي در ادامه گفت: 70 درصد جمعيت استان در شهرها و 30 درصد در روستاها سكونت دارند و بيش از 300 هزار و 749 دانش‌آموز و افراد واجب‌التعليم در استان وجود دارد.
صاحب‌الزماني در خصوص صدور ملي كارت نيز گفت: تا‌كنون 934 هزار و 360 نفر در استان كارت ملي خود را دريافت كرده‌اند كه اين رقم پوشش 97 درصدي جمعيت استان را شامل مي‌شود و هنوز 18 هزار نفر در استان فاقد كارت ملي هستند.
انتهاي پيام/ص
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن