تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در روز اول جشنواره ملي فرهنگ‌ها، 28 گروه به اجراي برنامه پرداختند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در روز اول جشنواره ملي فرهنگ‌ها، 28 گروه به اجراي برنامه پرداختند
خبرگزاري فارس: در نخستين روز از جشنواره ملي فرهنگ‌ها، 28 گروه هنري از هشت نقطه مختلف كشور به اجراي برنامه‌هاي خود پرداختند.


به گزارش خبرگزاري فارس، هنرمندان خراسان جنوبي در فرهنگسراي بهمن با دو اجراي "مراسم بومي سنتي قل آباد" و "موسيقي خورشيد جام " به سرپرستي "محمد حسن زاده" و "عبدالكريم حسين پور" به روي صحنه رفت.
بنا بر اين گزارش، گروه آذربايجان شرقي و غربي نيز با دو اجراي موسيقي "خزر و "عاشيق لار" به سرپرستي حسن بخشي و كوثر شهبازي و نمايش "تكم چي عاشيق" به كارگرداني امير زينالي پور در فرهنگسراي بهمن به روي صحنه رفتند.
در بخش ديگر جشنواره، هنرمندان لرستان و چهارمحال بختياري با "نقل موسيقيايي نبرد رستم و اشكبوس" به سرپرستي سعيد ورمزيار، نمايش "تي برهان" به كارگرداني فرهاد بني حنيفه و گروه موسيقي كاسيو به سرپرستي بهزاد پاكدل در فرهنگسراي خاوران اجرا داشتند.
فرهنگسراي طبيعت ميزبان هنرمندان گيلاني با دو اجراي موسيقي گروه "ديلمان" به سرپرستي صفرعلي رمضاني و گروه موسيقي "آشير" به سرپرستي آرمين فريدي و نمايش "كوچ امير" به كارگرداني محمد فرضي نژاد بود.
نمايش "گراز كوشون" به كارگرداني حسن سبحاني و دو گروه موسيقي "تنگسير" و "آواي دل" به سرپرستي احمد علي اشرفي و ماشالله بامري در فضاي باز فرهنگسراي بانو برنامه هاي خود را اجرا كردند.
هنرمندان كردستان در فرهنگسراي دختران با نمايش "خورشيد و خاور" به كارگرداني محمود زارع زاده، مراسم آييني "چمچه گلين" به سرپرستي يونس صحراپور و گروه موسيقي هوالان به سرپرستي فواد محمدي به اجراي برنامه هاي سنتي مردم كردستان پرداختند.
سالن سينما كانون نيز با دو نمايش "ما مي توانيم" به كارگرداني جواد رادمرد و نمايش "بوك و زاوا" به كارگرداني رضا برات زاده و نقل موسيقيايي "هرايي" به كارگرداني سهراب محمدي از هنرمندان خراسان رضوي به روي صحنه رفتند.
نمايش "هل پركه" به كارگرداني عادل كمالي از استان لرستان، "مراسم دعاي آفتاب" به كارگرداني محمد علي صادق حسني و نمايش "خون صلح" به كارگرداني علي اصغر پور قهرمان، نقل موسيقيايي "نبرد بهمن و فرامرز" به سرپرستي گروه نعمت زحمتكش"، مراسم آييني "چچمه گلين" به سرپرستي گروه يونس صحرا پور از كردستان و گروه موسيقي دولت محمد آزادي به سرپرستي مجيد تكه از خراسان رضوي نيز از ديگر برنامه‌هاي نخستين روز اين جشنواره بود كه اجرا شد.
انتهاي پيام/ا
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن