تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819775139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل صندوق تعاون كشور: دولت در حال بررسي اساسنامه بانك توسعه و تعاون است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل صندوق تعاون كشور: دولت در حال بررسي اساسنامه بانك توسعه و تعاون است
خبرگزاري فارس: مديرعامل صندوق تعاون كشور گفت: دولت نهم در حال بررسي اساسنامه و تصويب نهايي بانك توسعه و تعاون است كه به زودي نتايج آن اعلام مي‌شود.


ماشاءالله عظيمي ظهر امروز در حاشيه جلسه شوراي اداري شهرستان شاهرود كه با حضور وزير تعاون و همراهان وي در فرمانداري اين شهرستان در حال برگزاري است، در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار فارس در شاهرود افزود: اساسنامه بانك توسعه و تعاون در وزارت تعاون تدوين و به دولت ارجاع شده است.
وي تصريح كرد: براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، بايد جلسه‌اي متشكل از نمايندگان وزارت تعاون، وزارت امور اقتصادي و دارايي و بانك مركزي برگزار و پيش‌نويس اين اساسنامه بحث و تبادل نظر شود.
مديرعامل صندوق تعاون كشور ادامه داد: پس از برگزاري اين نشست به طور قطع مي‌توان گفت كه اين بانك به چه شكلي و با چه نوع سرمايه‌گذاري تأسيس خواهد شد.
عظيمي با اشاره به پيشرفت‌هاي حاصل شده در دولت نهم در بخش تعاون اظهار داشت: از مجموع 14 هزار ميليارد ريال تسهيلاتي كه طي هفده سال گذشته در دولت‌ها به تعاوني‌هاي فعال پرداخت شده، 9 هزار ميليارد ريال آن توسط دولت نهم بوده است.
وي افزود: پرداخت تسهيلات درازمدت صندوق تعاون در اين سال ها 630 درصد افزايش يافته است.
مديرعامل صندوق تعاون كشور افزود: اساسنامه صندوق ضمانت سرمايه‌گذاري تعاون نيز تهيه شده و با توجه به اهميتي كه اين طرح در صيانت از سرمايه‌گذاري بخش تعاون دارد، بايد به طورت جامع به آن پرداخت.
عظيمي با تأكيد بر نقش حمايتي و تاثيرگذار صندوق تعاون در ايجاد اشتغال‌زايي بيشتر و حفظ فرصت‌هاي شغلي موجود در بخش تعاون افزود: رشد چشمگير تعداد مراجعان به شعبه‌هاي صندوق تعاون براي استفاده از خدمات موسسه اعتباري بخش تعاون، نشان‌دهنده كارگشا بودن تسهيلات اعطايي در فرآيند ايجاد، توسعه، بهره‌برداري و تكميل طرح‌هاي اقتصادي تعاونگران است.
وي گفت: وجود تنوع در فعاليت تعاوني‌ها در بخش‌هاي مختلف اقتصادي موجب شده است تا اين بخش به عنوان يك پديده فرابخشي محسوب شود و در زمان حاضر تلاش براي حمايت منطقي و صحيح از شركت‌هاي تعاوني و اعضاي تعاوني‌ها ضروري است.
مديرعامل صندوق تعاون ايران تصريح كرد: فراهم كردن شرايط لازم براي رشد و توسعه كمي و كيفي تعاوني‌ها، وضع خاصي را براي موسسه اعتباري بخش تعاون ايجاد كرده كه تحقق اين اهداف، مستلزم نگاه واقع بينانه و كمك به ارتقاي بخشي و جايگاه صندوق تعاون است.
انتهاي پيام/ف
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن