تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815412498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سحرگاه ديروز در زندان اوين ۵ جنايتكار قصاص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سحرگاه ديروز در زندان اوين ۵ جنايتكار قصاص شدند
گروه حوادث - سحرگاه ديروز هفت محكوم به مرگ در حالى پاى چوبه دار رفتند كه يكى از آنها بخشيده شد و ديگرى هم از اولياى دم دو ماه مهلت گرفت.
قصاص قاتل پسر پنج ساله
نخستين اعدامى صبح ديروز مردى به نام «مجيد» بود كه فروردين ۸۵ هنگام سرقت از خانه اى ويلايى در محله خاتون آباد شهريار پسر پنج ساله اى را به قتل رسانده بود.اين جنايتكار ۱۴ فروردين براى سرقت وارد خانه شد اما هنگام جمع آورى وسايل در يكى از اتاق ها با پسربچه كوچولويى روبه رو شد. او از ترس شناسايى در حالى كه به شدت دستپاچه بود با ميله آهنى پسربچه را از پا درآورد. اما موقع فرار مادر قربانى از راه رسيد.مرد جنايتكار پس از دستگيرى به اتهام قتل به قصاص - اعدام - محكوم شد. حكم دادگاه نيز پس از تأييد نهايى به اجراى احكام دادسراى جنايى تهران فرستاده شد. سرانجام به درخواست مادر مقتول، صبح ديروز مرد جنايتكاردر زندان اوين به دار آويخته شد.
طناب دار به گردن قاتل راننده آژانس
امين - 28 ساله - دومين اعدامى صبح ديروز بود. وى آخرين روز مرداد ،۸۲ هنگام سرقت خودرو، راننده مسافربر را با شليك دو گلوله به قتل رساند. امين چند روز پس از جنايت دستگير شد و به قتل محمدرضا - 30 ساله - اعتراف كرد.
داماد جنايتكار
سومين اعدامى ديروز مرد جوانى بود كه در پى اختلاف هاى شديد خانوادگى، برادر همسرش را به قتل رسانده بود.نجف - 26 ساله - اواخر شهريور ۸۵ براى بازگرداندن همسرش كه به حالت قهر خانه را ترك كرده بود به سرآسياب ملارد رفت. اما به محض ورود به خانه پدر همسرش، با حسين برادر ۳۵ ساله همسرش درگير شد و او را به قتل رساند.
قتل با انگيزه سرقت
اعدامى بعدى هم مردى بود كه پس از قتل يك راننده مسافربر او را كشته و جسدش را مثله كرد.وحيد پنج سال قبل پس از كرايه يك خودروى دربستى، محمدرضا - مقتول - را به بيابان هاى اطراف تهران كشاند و او را به قتل رساند.
زن همسركش
آخرين اعدامى ديروز نيز «شبنم» نام داشت كه به اتهام قتل همسرش به قصاص - اعدام - محكوم شده بود. زن ۳۲ ساله سال ۸۵ وقتى پى برد همسرش قصد ازدواج با دختر جوانى را دارد او را نيمه شب با ضربه هاى كارد به قتل رساند. سپس با همدستى پسرى جسد را به بيابان هاى اطراف شهر منتقل كرد.
مهلت دوماهه به جنايتكار
داماد جوانى كه چند ماه پس از ازدواج به روابط مشكوك همسرش پى برده و اواخر سال ۸۳ همسرش ليلا را به همراه يك مرد ۶۵ ساله در باغ هاى شهريار به قتل رسانده بود ديروز موفق به دريافت مهلت دوماهه از اولياى دم شد.
محكومى كه بخشيده شد
اعدامى ديگر مرد ۳۵ ساله اى بود كه آذر ۸۵ در پى يك درگيرى شديد مرد ميانسالى به نام ضرغام را به قتل رسانده بود.مهدى پس از دستگيرى در بازجويى ها گفت: مقتول براى خواهرم مزاحمت ايجاد كرده بود. به همين خاطر نيز به فكر انتقام از او افتاده بودم.با اين حال اولياى دم سحرگاه ديروز رضايت خود را اعلام كردند تا مرد اعدامى دوباره به زندگى بازگردد.
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن