تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805617668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره برداري از طرحهاي عمراني توليدي و اقتصادي در سراسر كشور بمناسبت هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بهره برداري از طرحهاي عمراني توليدي و اقتصادي در سراسر كشور بمناسبت هفته دولت
بخش خبري شهرستان : در پنجمين روز از هفته دولت صدها طرح عمراني توليدي اقتصادي و فرهنگي در سراسر كشور به بهره برداري رسيد. در همين رابطه از برخي استانها و شهرهاي كشور گزارشاتي بدست ما رسيده است كه خلاصه اي از آنها ذيلا از نظرتان مي گذرد.
تكاب ـ همزمان با هفته دولت بهره برداري از يازده طرح مخابراتي در شهرستان تكاب آغاز شد. رئيس اداره مخابرات شهرستان تكاب در آيين بهره برداري از اين طرح ها در روستاي نخوددره در سي كيلومتري اين شهرستان گفت : دو مركز تلفن 256 شماره اي روستايي و 6 تلفن همراه روستايي ازجمله طرحهاي قابل بهره برداري هستند . يداله عبدي افزود با بهره برداري از اين طرحها بيش از سه GSM سايت هزار خانوار روستايي از امكانات و خدمات تلفن ثابت خانگي و نيز تلفن همراه روستايي بهره مند خواهند شد.
مهربان ـ همزمان با هفته دولت در مراسمي بهره برداري از 3 پروژه عمراني شهرداري شربيان بخش مهربان آغاز گرديد . به گفته علي نعمتي شهردار شربيان اين پروژه ها شامل زيرسازي جدولگذاري و آسفالت ريزي بلوار علامه فاضل شربياني و خيابانهاي بهداشت و رسالت مي باشد كه با مجموع 25600 مترمربع رقم 144 ميليون تومان از محل اعتبارات استاني و ساير منابع براي آن هزينه شده است . همچنين عمليات اجرايي گازرساني به 2 روستاي ائل باغي و اسنق از توابع بخش مهربان به پايان رسيد و با بهره برداري از اين پروژه 305 خانوار ساكن در اين 2 روستا با جمعيتي بالغ بر 1124 نفر از نعمت گاز طبيعي بهره مند شدند . براي گازرساني به روستاهاي ) 365 ميليون تومان T . B . S ائل باغي و اسنق با 14 كيلومتر طول شبكه و 383 انشعاب و همچنين ايجاد ايستگاه مشترك تقليل فشار ( اعتبار هزينه شده است .
فومن ـ گازرساني روستاي رودبار از توابع بخش مركزي شهرستان فومن افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت در اين مراسم همچنين عنوان شد كه 64 پروژه به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداري قرار گرفته و 36 ميليارد و 26 ميليون ريال هزينه شده است . همچنين به مناسبت هفته دولت اقدامات عمراني ديگري ازجمله آسفالت راه روستايي انجام شده است . اين گزارش حاكي است كه در همين ايام جشن بزرگ خرمن (كشاورزي ) به شكرانه نعمات خداوند با حضور شخصيتهاي مختلف برگزار شد.
ساري ـ همزمان با هفته دولت 555 پروژه در زمينه هاي مختلف در استان مازندران به بهره برداري رسيد . آقاي مهندس كريمي استاندار مازندران در گفتگو با نمايندگان رسانه هاي جمعي استان گفت براي بهره برداري از اين پروژه ها بالغ بر 310 ميليارد تومان از محل منابع ملي و استاني و ساير منابع هزينه شده است . وي گفت : اين پروژه ها شامل پروژه هاي مخابراتي راهسازي و پل سازي آب منطقه اي برق رساني پروژه هاي مربوط به شهرداري 10 شهرستان استان شهرك هاي صنعتي احداث مسكن شهري و روستائي آب رساني روستايي خدمات بهداشتي و درماني گازرساني روستايي آب و فاضلاب شهري احداث و تكميل نوسازي و تجهيز مدارس بازسازي و مرمت اماكن متبركه شيلات و آبزيان ايستگاه ماهواره اي صدا و سيما پروژه راه آهن مجتمع فرهنگي و كتابخانه هاي عمومي احداث ساختمان براي مددجويان كميته امداد سالن هاي ورزشي پايانه مسافربري و... مي باشد. وي گفت : همچنين در اين هفته عمليات اجرايي 131 پروژه در زمينه هاي احداث مراكز بهداشتي و درماني بيمارستان تعاوني مسكن مهر حفر و تجهيز چاه تصفيه خانه فاضلاب مجتمع تفريحي و رفاهي راه پل و.... آغاز شد. لازم به ذكر است در اين جلسه استاندارد مازندران آقاي كمال رستمعلي را به عنوان رئيس جديد اداره روابط عمومي استانداري مازندران به حاضرين جلسه معرفي نمود.
شوشتر ـ در پنجمين روز از هفته بزرگداشت دولت با حضور استاندار خوزستان دهها طرح عمراني خدماتي زيربنايي و بهداشتي در شهرستان شوشتر به بهره برداري رسيد . اين طرحها شامل بيمارستان 32 تختخوابي شهداي شوشتر افتتاح طرحهاي عمراني و خدمات شهري شهرداري شوشتر فضاهاي آموزشي و عشايري فضاهاي سبز آسفالت معابر پروژه هاي طرح هجرت بسيج سازندگي راديولوژي درمانگاه شهيد ضرغامپور افتتاح واحدهاي توليدي كلنگ زني طرحهاي جديد مي باشد كه جمعا با اعتباري معادل 120 ميليارد ريال از اعتبارات ملي استاني و داخلي به مرحله اجرا درآمدند . با افتتاح اين تعداد پروژه ها زمينه اشتغالزايي بيش از 75 نفر از جوانان جوياي كار مرتفع مي شود. همچنين به مناسبت بزرگداشت دولت شهرداري تازه تاسيس شرافت رسما فعاليت خود را آغاز نمود. در اين مراسم نماينده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شوراي اسلامي امام جمعه و فرماندار و جمعي از مسئولين اجرايي استان و شهرستان اهالي شهرك شهيد شرافت و اعضا شوراهاي اسلامي شهر و روستاها حضور داشتند.
ساري ـ به مناسبت هفته دولت و به منظور فراهم نمودن بستر مناسب براي تامين برق مطلوب متقاضيان و ارايه خدمات مطمئن به مشتركين 404 پروژه برق فشار قوي در استانهاي مازندران و گلستان به بهره برداري رسيد . به گزارش روابط عمومي شركت برق منطقه اي مازندران براي اجراي اين پروژه ها بالغ بر 695 ميليارد و 204 ميليون ريال هزينه گرديده است . همچنين با بهره برداري از اين پروژه ها يك هزار و 140 مگاولت آمپر بر ظرفيت ايستگاهها و 195 كيلومتر مدار به طول خط انتقال و فوق توزيع برق در استانهاي مازندران و گلستان اضافه شده است .
بجنورد ـ همزمان با هفته دولت تعداد 455 طرح عمراني در خراسان شمالي افتتاح و به بهره برداري رسيد . استاندار خراسان شمالي با بيان اين مطلب افزود : اعتباري بالغ بر 638 ميليارد و 338 ميليون ريال براي اجراي اين پروژه ها هزينه گرديده است . محمدحسين جهانبخش اضافه كرد در سفر دوم رئيس جمهور كه بعد از ماه مبارك رمضان صورت خواهد گرفت در جهت جذب بيشتر بودجه و تخصيص اعتبارات خواهد بود بويژه از رئيس جمهور اعتبارات براي ساخت ساختمانها و مستقر شدن ادارات كمك خواهيم خواست چون در حالت عادي تا 15 سال ديگر نمي توانيم به استقرار دائم ادارات اميدوار باشيم .
بابل ـ در هفته دولت با حضور مسئولين استان و مسئولين محلي 51 طرح توليد و عمراني در بخش آبرساني شهري و روستايي برق مخابرات مسكن بهداشتي و درماني راه گاز و... در شهرستان بابل به بهره برداري رسيد. براساس اين گزارش براي اجراي اين پروژه ها 21 ميليارد تومان هزينه شده است .
شيراز ـ همزمان با هفته دولت 3 طرح پالايشگاه نفت شيراز به بهره برداري رسيد . مديرعامل شركت پالايش نفت شيراز در اين مراسم گفت : با بهره برداري از ژنراتور گازي اين شركت 6 مگاوات برق به ظرفيت برق استان اضافه مي شود . وي با بيان اينكه دو ديگ بخار 120 تني نيز به ديگهاي بخار اين پالايشگاه اضافه شده افزود : با راه اندازي كمپرسور 101 در دو ماه اخير باعث صرفه جويي ساليانه 400 ميليون دلار شده است كه تلفات انرژي نيز به حداقل رسيده است . شمس الدين نصب دو دستگاه كاتاليست ساخت ايران را از ديگر اقدامات توسعه اي اين پالايشگاه در طي دو ماه اخير عنوان كرد و گفت : اين نخستين بار در كشور است كه دستگاههاي كاتاليست توليد داخل در پالايشگاه نصب مي شود.
ايرانشهر ـ همزمان با هفته دولت 10 طرح عمراني كشاورزي و صنعتي در ايرانشهر به بهره برداري رسيد . اين طرحها كه شامل زيرسازي و جاده كشي فاز دوم شهرك صنعتي ايرانشهر اجراي 140 كيلومتر كابل فيبرنوري در مسير بمپور به بزمان و بزمان به مكسان افتتاح ساختمان مركز توزيع خدمات جهادكشاورزي بزمان با 100 مترمربع زيربنا افتتاح جاده گل آباد به آب گرم بزمان به طول 7 كيلومتر و روكش آسفالت بزمان به سه راهي جبرآباد بطول 17 كيلومتر و 4 طرح پوشش انهار سنتي مي باشد هزينه اي بالغ بر 15 ميليارد ريال دربرداشته است .
صومعه سرا ـ همزمان با هفته دولت 3 طرح عمراني شامل مدرسه راهنمايي 8 كلاسه خيرخواه طاهر گوراب و 100 واحد مسكوني مددجويان كميته امداد و بهزيستي و يك شركت چيني سازي در شهرك صنعتي صومعه سرا به بهره برداري رسيد براي احداث اين پروژه ها بيش از 17 ميليارد ريال اعتبار اختصاص داده شده است و براي 25 نفر شغل ايجاد شده است . همچنين ساختمان شيلات صومعه سرا افتتاح شد . اين ساختمان با هزينه اي بالغ بر 10 ميليون تومان براي تعميرات آن هزينه شده و ساختمان زنبور تريتكوكراما پرورش ضدكرم ساقه خوار برنج جهادكشاورزي صومعه سرا بود كه توسط جهادكشاورزي به شيلات واگذار شد.
آشتيان ـ همزمان با هفته دولت 6 طرح برقرساني عمراني در آشتيان به بهره برداري رسيد . اين طرحها شامل خط و پست هوايي فشار متوسط به طول 750 متر در روستاهاي نادرآباد و كرديجان برقرساني به 40 واحد منطقه دشت به طول 450 متر بندهاي خاكي گركان و ميدان سيدجلال الدين آشتياني در شهر آشتيان كه با اعتباري بالغ بر 164 ميليون تومان از محل اعتبارات حوادث غيرمترقبه و داخلي هزينه گرديده است .
لنگرود ـ طي مراسمي از تنديس ميدان بسيج و تنديس قرقاول با اعتباري بالغ بر 190 ميليون ريال پرده برداري شد . همچنين ميدان مصلي بلوار كشاورز اين شهر به بهره برداري رسيد.
رودبار ـ همزمان با هفته دولت 3 طرح شهري در شهر جيرنده مركز بخش عمارلو از جمله ديوار حفاظتي تعريض ورودي شهر و جدول گذاري به بهره برداري رسيد . همچنين 5 واحد مسكوني مددجويان كميته امداد امام خميني (ره ) به بهره برداري رسيد . اين گزارش حاكيست طرح آسفالت دو كيلومتر از راه روستايي پارودبار در بخش عمارلو و نيز طرح آبرساني به روستاي ناوه در بخش عمارلو مورد بهره برداري قرار گرفت .
شهركرد ـ همزمان با هفته دولت بهره برداري از چندين طرح و پروژه عمراني خدماتي در استان چهارمحال و بختياري آغاز شد. افتتاح 22 طرح تعاوني با سرمايه گذاري 14 ميلياردريال و اشتغالزايي 158 نفر افتتاح خانه هاي عالم در بروجن و فارسان گازرساني به سه روستاي محروم دهنوعليا و سفلي و شهرك امام حسين در كوهرنگ با اعتبار 4 ميليارد ريال و بهره مندي 370 خانوار ساكن در اين مناطق از نعمت گاز طبيعي افتتاح ساختمان اداري محيط زيست و استخر سرپوشيده شنا در بروجن با اعتبار سه ميلياردريال آغاز عمليات اجرايي پايگاه امداد حالواي در فلارد لردگان و بهره برداري از چند پروژه عمراني و خدماتي و آموزشي در شهرستان فارسان از ديگر طرحهاي افتتاح شده در چهارمحال و بختياري بود.
بناب ـ طي مراسمي و با حضور نماينده مردم بناب در مجلس شوراي اسلامي فرماندار فرمانده نيروي انتظامي بخشدار مركزي شهردار و جمعي ديگر از مسئولين مركز نگهداري كودكان بي سرپرست با عنوان خانه مهر افتتاح و به بهره برداري رسيد. اين مركز كه در طبقه فوقاني اداره بهزيستي شهرستان بناب واقع شده است با 5 كودك كار خود را آغاز نموده است و ظرفيت پذيرش 10 نفر ديگر را نيز داراست و براي بهره برداري از آن 150 ميليون تومان اعتبار دولتي صرف شده است . همچنين به گزارش خبرنگار ما كلنگ احداث ساختمان راديو شهربناب به زمين زده شد . اين ساختمان در زميني به مساحت 1 5 هكتار اهدايي از سوي شوراي اسلامي شهر و شهرداري و با زيربناي 320 مترمربع شامل ساختمان اداري رفاهي و آسايشگاه ظرف يكسال احداث خواهد شد كه جهت تكميل آن بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار كه 500 ميليون ريال توسط استانداري آذربايجان شرقي و يك صد ميليون تومان آن از اعتبارات شوراي اسلامي شهر و شهرداري هزينه خواهد شد. اين خبر حاكي است كلنگ احداث ساختمان جديد شهرداري بناب نيز به زمين زده شد . اين ساختمان در زميني به مساحت 9 هزار مترمربع با زيربناي 4 هزار مترمربع در چهار طبقه احداث خواهد شد كه جهت تكميل آن 20 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است . همچنين با حضور مسئولين پل قوچي چاي با دو دهنه كه هر دهنه به طول 18 متر مي باشد و به عرض 10 متر با هزينه اي بالغ بر 2 ميليارد ريال افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت . همچنين ميدان زاوشت به قطر 62 متر و با هزينه اي بالغ بر 5 ميليارد و 387 ميليون و 40 هزار ريال به بهره برداري رسيد . طرح اتوماسيون اداري شهرداري بناب يكي ديگر از طرح هايي بود كه با حضور فرماندار نماينده مردم بناب در مجلس شوراي اسلامي شهردار اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعي از مسئولين محلي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت .
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 405]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن