تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815319184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// دولت باكو هم از حماقت مخملي ها بي نصيب نماند// تهاجم گروهك تحكيم به يك مراسم دانشجويي// اميراحمدي: اظهارات مشايي بعد از ملاقات من با موفاز بود


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// دولت باكو هم از حماقت مخملي ها بي نصيب نماند// تهاجم گروهك تحكيم به يك مراسم دانشجويي// اميراحمدي: اظهارات مشايي بعد از ملاقات من با موفاز بود
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز (4 شهريور)، چند خبر ويژه دارد.

دولت باكو هم از حماقت مخملي ها بي نصيب نماند(خبر ويژه)

راديو فردا مي گويد سران جمهوري آذربايجان پس از جنگ گرجستان با روسيه و تنها ماندن دولت ساكاشويلي، نسبت به سازمان نظامي ناتو بي اعتماد شده اند.

اين راديوي آمريكايي از قول ليزفولر كارشناس امور قفقاز گفت: آذربايجان براي حل مسائل قره باغ و بازپس گيري آن از ارمنستان به سازمان امنيت و همكاري اروپا (ناتو) يا گروهك مينسك اعتقادي ندارد.

كارشناس مذكور با اشاره به هدف قرار گرفتن خط لوله باكو- تفليس- جيهان، لوله گاز نبوكو- ارزروم و تاسيسات زيربنايي بندر پوتي براي صدور نفت در جريان حملات روسيه به گرجستان تاكيد كرد: اكنون صدور نفت و گاز جمهوري آذربايجان از طريق گرجستان با مشكل جدي مواجه شده و دولت قزاقستان را هم به فكر تجديدنظر در برنامه صدور نفت خود از طريق گرجستان انداخته است.

فولر اضافه مي كند: بحران اخير و پيشدستي غيرمسئولانه دولت گرجستان در حمله به اوستيا باعث سردي روابط آذربايجان و گرجستان شده است. روسيه در اين بحران پيروز شد در حالي كه سرمايه گذاران پروژه نبوكو به ترديد افتاده اند. چرا كه ريسك اين خط لوله افزايش يافته است.

به گفته اين كارشناس «دولت الهام علي اف با وجود روابط دوستانه با غرب سعي دارد روسيه و ايران را از خود نرنجاند. رويداد گرجستان آسيب پذيري صادرات نفت و گاز جمهوري آذربايجان را نشان داد.»

بازداشت روحاني شيعه درپي اعتراض به ستم سعودي ها(خبر ويژه)

منابع خبري از دستگيري يكي از چهره هاي سرشناس شيعيان عربستان توسط نيروهاي امنيتي سعودي خبر مي دهند.

شيعه آن لاين به نقل از منابع آگاه در عربستان نوشت: نيروهاي امنيتي از شيخ نمر باقر النمر امام جمعه يكي از سرشناس ترين مساجد شيعه در شهر قطيف خواستند به استانداري قطيف در شرق عربستان مراجعه كند و پس از مراجعه، وي را بازداشت و به مكان نامشخصي منتقل كردند.

وي كه دو سال قبل نيز چندين بار از سوي نيروهاي امنيتي بازداشت شده بود، اخيراً دولت عربستان را مورد انتقاد قرار داده و خواستار اصلاح واقعي به ويژه در زمينه ديني در اين كشور شده بود. شيخ باقرالنمر همچنين به تازگي با «جلوي بن عبدالعزيز آل سعود» معاون حاكم منطقه شرقيه، ضمن اظهاراتي تكان دهنده، مداركي را درباره مورد ستم قرار گرفتن شيعيان در عربستان به وي ارائه كرد. اين چهره سرشناس شيعيان عربستان اخيراً ضمن دفاع از حق ايران براي داشتن فناوري صلح آميز هسته اي تاكيد كرده بود: ايران حق دارد در برابر آمريكا از خود دفاع كند و مردم اين كشور چون پشت سر رهبرشان هستند، خوار و ذليل آمريكا نخواهند شد.

شاهدان عيني مي گويند چند خودروي پليس و نيروهاي امنيتي در اطراف محل سكونت شيخ النمر مستقر شده اند.

نمكدان شكني سايت بولتن نويس سابق(خبر ويژه)

سايت وابسته به بولتن نويس سابق نهاد رياست جمهوري، نسبت به عملكرد خاتمي ابراز خشم كرد. «روزنت» كه از سوي حسين باستاني و برخي مدعيان متواري اصلاح طلبي اداره مي شود، نوشت: خاتمي در دوم خرداد 76 با نيت اصلاح آمد اما به دلايل متعدد چشم را هم كور كرد و رفت.

نوشابه اميري همكار نشريات سلطنت طلب در زمان رژيم طاغوت در اين مقاله به بيان خاطره اي از قول يكي از نزديكان خاتمي پرداخته و ادعا مي كند: خاتمي در نقطه حساس، دست مردم ]ضد انقلاب[ را رها كرده و دست نظام را گرفت.

روزنت مي افزايد: امروز هم كساني كه مي خواهند به اصرار «سيد خندان مظلوم» را به ورود در عرصه انتخابات تشويق كنند، پيش از هر چيز بايد جواب اين سؤال را بدهند كه معادله دو دست خاتمي، به نفع كدام دست حل شده است.

اين سايت ضد انقلابي از خاتمي خواست تا نگاهش براي عدم تقابل با نظام تغيير نكرده، رهبري و روشنگري در كناره سياست را با كارهايي كه نمي تواند در جايگاه تداركاتچي انجام دهد، تاخت نزند.

روزنت در عين حال از اظهارنظر اخير خاتمي مبني بر اين كه در دوران رياست جمهوري «يا با رهبري تفاهم حاصل بود يا اگر اختلاف نظري باقي مي ماند براساس تعهدي كه وجود داشت ملاك عمل، نظر رهبري بود... انتظام امور بستگي به جايگاه والاي رهبري دارد»، ابراز ناخرسندي شديد كرد و تأكيد نمود در صورت نامزدي و انتخاب خاتمي در بر همان پاشنه سابق خواهد چرخيد.

در همين حال سايت ضد انقلابي اخبار روز وابسته به گروهي از چپ هاي لائيك، خاتمي را متهم كرد «يكي به ميخ و يكي به نعل مي زند. او مي گويد مي توان هم مسلمان بود و هم دموكرات. اگر دين مقوله اي كاملاً شخصي باشد حرف ايشان درست است اما وقتي مي خواهيد معيارهاي زندگي امروزي را از دين بيرون بكشيد نمي شود.»

اين سايت افزود: ما در دوم خرداد 76 از خاتمي فريب خورديم.

تهاجم گروهك تحكيم به يك مراسم دانشجويي(خبر ويژه)

تعدادي از اعضاء گروهك تحكيم، عصر ديروز نشست دانشجويي اتحاديه انجمن هاي اسلامي مستقل دانشجويان را به آشوب كشاندند.

به گزارش خبرنگار كيهان اعضاي گروهك تحكيم با سردادن شعارهايي عليه اتحاديه انجمنهاي اسلامي مستقل، درصدد برآمدند تا برنامه هاي دومين روز از نهمين نشست اين اتحاديه كه شامل سخنراني نادر طالب زاده بود را بر هم زنند.

در همين رابطه دبير اتحاديه انجمن هاي مستقل دانشجويان به خبرنگار كيهان گفت: نشست سراسري اتحاديه انجمنهاي مستقل دانشجويان با حضور 39 تشكل از روز شنبه در حسينيه جماران و با شعار «استقامت بر گفتمان امام، شرط تحقق پيشرفت و عدالت در دهه چهارم» كليد خورد.

دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي مستقل افزود: ادامه نشستهاي اين اتحاديه در دانشگاه تهران و با مجوز هيئت نظارت بر تشكلهاي اسلامي اين دانشگاه از روز يكشنبه آغاز شد.

وي گفت: حدود 20 نفر از اعضاء تحكيم با شعار «انجمن مستقل، منافق مستتر» عصر يكشنبه به اين نشست هجوم آوردند و در پي آن 3 نفر از اعضاء اتحاديه به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته كه به بيمارستان منتقل شدند.

دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي افزود: در هجمه اعضاء تحكيم تعدادي از اعضاء سابق اين تشكل صحنه گرداني تهاجم را برعهده داشتند كه تصاوير آن بصورت فيلم و عكس موجود است. دبير اتحاديه انجمنهاي اسلامي دانشجويان مستقل افزود: عليرغم آنكه هيچ گونه خللي در برگزاري نشست اتحاديه ايجاد نشد با اين حال از عاملان اين تهاجم كور به مراجع قضايي شكايت خواهيم كرد.

وي در پايان از مسئولين حوزه رياست دانشگاه تهران كه در برگزاري منظم جلسات اين نشست نهايت همكاري را نمودند تقدير كرد و از تداوم برنامه هاي پاياني نشست اتحاديه طي روزهاي آتي خبر داد.

هروله اصلاح طلبان در ميان نامزدهاي ناهمگون(خبر ويژه)

يك سايت اينترنتي نزديك به گروه هاي دوم خردادي از تلاش مجدد اصلاح طلبان به منظور متقاعد كردن ميرحسين موسوي براي نامزدي رياست جمهوري خبر داد. به نوشته عصر ايران، علت عمده اين مراجعه، به عدم اجماع اصلاح طلبان بر روي گزينه واحد و نيز احتمال نيامدن خاتمي مربوط مي شود.

بر اساس اين گزارش موسوي هنوز به تقاضاي گروه هاي مذكور جواب مثبت نداده است.

در همين حال برخي منابع خبري از كش و قوس ميان حسين مرعشي و مصطفي تاج زاده بر سر حمايت از نامزدي قاليباف يا ولايتي در برابر احمدي نژاد خبر مي دهند. به گزارش «جهان» در جلسه اي كه با حضور برخي مديران اجرايي دولت سابق برگزار شده، حسين مرعشي با انتقاد از دولت نهم از لزوم هماهنگي بين احزاب اصلاح طلب و ساير گروه ها سخن به ميان آورده و گفته است: ما بايد به طرح مشترك نامزد معتدل جهت انتخابات رياست جمهوري دهم دست پيدا كنيم. سخنگوي حزب كارگزاران با تاكيد بر اين كه در مرحله اول همه بايد براي شركت كردن خاتمي در انتخابات تلاش كنيم پيشنهادهاي ديگري را نيز مطرح كرده و گفته، اگر خاتمي نيايد بايد روي گزينه هاي ديگري همچون ولايتي يا قاليباف تامل كنيم و سعي كنيم با جريان اصولگراي مخالف دولت به يك نتيجه مشترك برسيم. بنا بر همين گزارش تاج زاده در واكنش به پيشنهاد مرعشي به اعتراض برمي خيزد و با حمايت از قاليباف در انتخابات دهم به شدت مخالفت مي كند. وي مي افزايد: قاليباف اصولگراست و به هيچ عنوان قابل اعتماد نيست.

گفتني است مهدي كروبي، حسن روحاني و عبدالله نوري از ديگر اصلاح طلباني هستند كه نام آنها از سوي طيف هاي مختلف اصلاح طلب براي نامزدي زمزمه مي شود اما اغلب گزينه هاي مطرح يا مردد هستند يا تكرار نام آنها چنگي به دل طيف هاي مختلف اصلاح طلب نمي زند.

اميراحمدي: اظهارات مشايي بعد از ملاقات من با موفاز بود(خبر ويژه)

هوشنگ اميراحمدي ادعا كرد: سخنان آقاي مشايي درباره دوستي با مردم اسرائيل، متعاقب ملاقات من با آقاي موفاز ]معاون نخست وزير رژيم صهيونيستي[ عنوان شد.

وي در گفت وگو با «سايت خبري ايران» به ملاقات چند ماه پيش خود با آن مقام صهيونيست اشاره كرده و مي گويد: منظورم از ديدار با موفاز اين بود كه به ايشان بگويم موضع رسمي(!؟) ايران، نابودي اسرائيل نيست.

اميراحمدي درباره اين سؤال كه «واكنش مقامات ايراني به ديدار شما با آقاي موفاز چه بود» مدعي شد: هيچ عكس العمل منفي اي نشنيدم. حتي متعاقب ملاقات من، آقاي مشايي، معاون آقاي رئيس جمهور هم بدرستي گفت كه ما با مردم اسرائيل مشكلي نداريم. من به عنوان يك ايراني هيچ محدوديت قانوني اي براي ديدار با موفاز نداشتم. من البته حق ندارم كه با پاسپورت ايراني ام به اسرائيل سفر بكنم كه البته هم نكرده ام.

برخلاف ادعاي اميراحمدي، سياست منطقي جمهوري اسلامي ايران همان كلام حضرت امام خميني است كه غده سرطاني اسرائيل بايد از بين برود. برخي منابع خبري در پي سفرهاي مشكوك اميراحمدي به تهران اعلام كردند كه وساطت و هماهنگي براي انجام اين سفرها از سوي اسفنديار رحيم مشايي هماهنگي مي شود اما وي اين خبر را تكذيب كرد
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن